ako kedysi 43 a 43-S?
ratal si vzkm zochova - vazovova a spat a zochova - hl.stanica a spat?
V kazdom pripade nie som si isty vhodnostou tejto zmeny. Mozno keby s L80 potiahla na vazovku.
K 901-ke:
- dnes chodila slusne napratana, ale otazka je kolko ludi nou pojde zajtra ked bude stat pajdu
- vypravene boli 3514 (riadne poradie, dokonca aj s privesom), 3530 (vlozene spoje) a bol aj odchody 9.10, ktory bol vykonany MANom (info by Majo)
- chvalim krasnansku regionalnu upravu 3514 (haciky na bundy, kos, nove sedadla), len tie odmontovane dvere kabiny mohli trosku upravit nech je to vkusnejsie (pripadne len v nich spravit okienko)
- na zastavke Wolfsthal je aj "SADisticky" cestak kde je napisane ze vnutrostatna preprava je vsmere na Novy most povolena (otazka znie aka je tam tarifa)
- BUSE vyhlasilo Wolfsthal za pasmo 9
- ked su presvedceny ze rakusaci tym budu chodit nakupovat, mohli tomu v smere na most dat zastavku Aupark
- musim skonstatovat, ze je to celkom fajn linka, cez vikendy by urcite bola vyuzita, jediny problem je cena..
PERLICKA: Jeden cestujuci ma celkom pobavil tym ked svojmu synovi ukazoval Talent a komentoval to slovami: "Aha, to je rychlovlak"
daj jeden dovod, preco by vojenske provizorium nemohlo byt technickou pamiatkou? Hlavne ked sa pouziva az do dneska a stoji na povodnych pilieroch a pri vystavbe sa pouzil material s byvaleho mostu.
Re #105217 S499.1023: Kurz jasne definoval trh. Na tom ciernom si za jednu slovensku korunu kupil viac ako za jednu cesku protektoratnu.
inak podla mna by sa predsa len mala prehodnotit L94.. ako mi sice minule bolo povedane, koniec trasy L93 by bola zbytocne velka kapacita, a ubrala by sa tym kapacita cez most.. ale predsa len si myslim, naco je kapacita cez most na L94, ked je L94 poloprazdna a L93 natrieskana..
ono totiz viac ludi cestuje na Hodzovo/SAV, ako na Vazovovu..
Mozno by bolo dobre nasledovne riesenie:
-zrusit 94
-zaviest skratenu 93 (neviem, ako by mala byt oznacena)
s trasou totoznou s terajsou 93, okrem koncoveho useku v petrzalke-koncila by na Holicskej..
a mozno by nebolo ani treba ine oznacenie linky, stacilo by keby bolo na transparente namiesto "93 Vysehradska" napisane
"93 Holicska" na tych spojoch, ktore by isli len po Holicsku..
Nebolo by logickejšie, keby mala 901 v smere do mesta zastavku namieto na Einsteinovej pri Auparku? Predsa len na Einsteinovej nie je nic (no dobre, jedna Billa), ale v Auparku je vsetko.. a okrem toho prestup na viac liniek..
A ako chceš spraviť z vojenského provizória kultúrnu a technickú pamiatku?
Áno, mal by ale neprispieva. Prispievajú hádam pamiatkári, resp. štát prostredníctvom pamiatkárov ľuďom, ktorí vlastnia pamiatkovo chránené domy? Neprispievajú, akurát nezmyselne buzerujú.
Pozri si presne tie CP 53 a 630 a skus si naplanovat cestu do prace a domov. AK sa nic nezmenilo, tak prestup 53->630 je nemozny lebo 630 ujde kusok pred 53 a naspat mi tiez isli vzdy hlupo.
Re #105207 Erik Pauer: jo jo jo, ale uznaj ze 53 a 630 su na ...
Re #105210 810zssk: vyskusaj si tam cestovat. naozaj. staraj sa do liniek ktore ti jazdia pod domom a vies aky je stav.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
aNTI
Re #105207 Erik Pauer: jo jo jo, ale uznaj ze 53 a 630 su na ...
Re #105210 810zssk: vyskusaj si tam cestovat. naozaj. staraj sa do liniek ktore ti jazdia pod domom a vies aky je stav.