Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Max #104768:
Mne osobne sa nezdá, že by Nový Most bol až tak zle na tom. Sú aj horšie úseky, napríklad Dolnozemská cesta medzi Mostom Apollo a Ekonomickou univerzitou.
Reakcia na: Valec #104797:
Rovnake? V ziadnom pripade. Bude mensie.
Reakcia na: Mike #104777:
to ani nevedia poriadne napisat nazov dediny kam bude ta linka premavat? ?
Reakcia na: Max #104785:
Tomu hádam ani sám neveríš. Už vidím, ako všetci tí, ktorí dnes cestujú do BA autom presadnú na kombináciu vlak+bus. Však len jedna cesta by ich potom vyšla na cca 104 Sk. A to by skončili len pod Novým mostom. Ďalej by potrebovali ešte aj električenku. Nech rátam ako rátam, tým autom to vyjde lacnejšie aj keby sa viezol jeden človek sám.

A čo sa týka alternatívneho spojenia s letiskom a Viedňou? Dnes sa z pod Nového mostu na Schwechat dostaneš priamym autobusom za cca 300 Sk. Tak prečo si to komplikovať ešte nejakým prestupom ? A do Viedne ťa cesta cez Wolfsthal vyjde toľko, ako spiatočná z Petržalky.

Jediným významom tejto linky by tak bolo len víkendové spojenie cyklobusom. A aj to iba, že by autobus premával až do Hainburgu. Do Wolfsthalu bude využitie presne také, ako využitie linky 180.
Reakcia na: Max #104792:
Napriklad na tie ranne spoje netreba medzi Hainburgom a Wolfsthalom miestenku.

Intervaly -> a treba castejsie? Skor pridat ranny spoj.. Som presvedceny ze ta linka je akurat tak na Sprinter v spicke.. ... cas ukaze
Reakcia na: tr3mp #104791:
To je holt nedostatok (v BA tak obľúbených) indukčných slučiek.
Reakcia na: stevo #104793:
To ja neviem, ja na to nie som odborník.
Reakcia na: tr3mp #104791:
a neda sa radsej nastavit snimanie tak, aby pustalo aj cyklistu?
Reakcia na: 810zssk #104790:
mam taky dojdem (opravte ma, kto viete), ze na tuto linku bolo treba mat zakupeny CL na ASMN v BA alebo vo Viedni. A pozri si intervaly tej linky.
Pred pár dňami tu bola debata o preferencii automobilistov na úkor ostatnej dopravy. Predvčerom som sa stal účastníkom zaujímavej situácie, keď sa preferencia automobilistov a najmä ignorovanie cyklistov obrátilo proti samotným automobilistom.

Celá situácia sa stala na križovatke pri lamačskej stanici, ktorá je dynamicky riadená v poobedňajšej špičke. Nepoznám z hlavy všetky fázy cyklu, ale minimálne (menej zaťažený) smer z Dúbravky do Lamača sa vynecháva, ak v ňom nie je zaznamenané indukčnou slučkou žiadne vozidlo. Ja som prišiel na biku do odbočovacieho pruhu z Dúbravky do Lamača a postavil som sa na jeho pravý okraj, vľavo odo mňa už stál jeden motorkár a tesne za ním prišiel ešte ďalší. Potom nasledovali autá. Problémom však bolo, že prvé auto stálo až za indukčnou slučkou a križovatka si teda povedala, že tam nikto nie je (nejakých motorkárov alebo dokonca cyklistov predsa nebudeme brať ako účastníkov premávky ? ). Hneď ma to nenapadlo, ale keď po dvoch cykloch bola v našom smere stále červená, došlo mi, čo je vo veci. Tak som povedal druhému motorkárovi, že ho asi tá slučka nezaregistrovala a nech sa posunie, ale bol to nejaký čudne hovoriaci cudzinec - nerozumel reči môjho kmeňa ? Tak som to vzdal a na najbližšej zelenej prešiel cez prechod pre peších a za križovatkou sa zaradil na cestu. Keď som mizol za zákrutou na most ponad železnicu, obzrel som sa a ešte všetci stáli.

Podobná situácia sa mi na tej istej križovatke stala už dávnejšie, lenže to bolo v mimošpičkovom čase. Prichádzal som takisto z Dúbravky, no v mojom smere nešlo žiadne auto, takže ma križovatka nechcela pustiť. Pritom z iných smerov nešlo veľa áut, častokrát zelená z iného smeru bežala naprázdno. Bohužiaľ som bol cyklista a pre križovatku som jednoducho neexistoval.

Riešením by bolo aj pri dynamicky riadenej križovatke pustiť aspoň v jednom cykle z dvoch-troch, aj vetvu, ktorá je podľa detektora prázdna - práve pre prípad menších vozidiel.
Reakcia na: Max #104785:
Neexistujuce? Slovak Lines neexistuje? A az do Hainburgu ide za 60 sk! (to je rozdiel oproti DPB len do Wolfsthalu 10 sk). Ja som za tuto linku AK bude v ramci BID!
Reakcia na: Martin Fundárek #104786:
ani nehovor. Ja si to osobne neviem a ani nechcem predstavit. Ani len svoje pocity tu nemozem vyjadrit, lebo by som dostal hned dozivotny BAN. S krizovatkou na Safku na vsetky smery + tramvaj do toho + dokonceny River park a Euroveľa = kolaps dopravy. A nespomalime tymto riesenim len autistov, ti mi mozu byt ukradnuti, ale hlavne na to zase doplati MHD a nas skvely napapieriexistujuci (neu)nosny system ?
Neviete odkedy 3705 ma moderný handrový transparent? ?
Reakcia na: Martin Fundárek #104786:
Na Šafku sa nič nemení oproti pôvodným plánom, aspoň toto si dopraváci presadili. Teda napojenie na starý most bude IBA pravým odbočením z Vajanského Nábr, aby to nemalo vplyv na riadenie križovatky a zjazd zo St. mosta bude iba doprava, zrejme na tú rampu za umelkou čo je...
Reakcia na: ivanbuto #104730:
Tak premýšľam, či má ešte vôbec zmysel za týchto okolností stavať električku do Petržalky. Na každom konci mosta budú kolízne body (keďže električka má byť umne vedená v strede, budú ju musieť na petržalskej strane autá idúce do centra križovať - či už pôjdu od Farského, alebo od Krasovského). Na Šafku sa bude zdržiavať, pretože cyklus križovatky sa ešte skomplikuje ďalšou fázou - lebo zelená pre električky z mosta na Štúrovu a naopak sa bije so všetkými súčasnými fázami a tak to zostane aj po prípadnom zrušení busov na Šafku. A o upokojovaní Štúrovej nebude už ani reči. Kam sa tam vlastne napchá koľaj v smere do Petržalky? Posunie sa súčasná koľaj opačného smeru k chodníku a do Petržalky sa bude jazdiť po jej mieste?
Reakcia na: 810zssk #104783:
zmyslom linky ma byt zrejme kompenzacia neexistujuceho VHD spojenia medzi dedinami pri Pressburgerbahne s Bratislavou. V obciach ako Wolfsthal a Hainburg a.d.Donau zije ci pracuje dost vela slovakov, podobne ako v kupelnom meste Bad deutsch-Altenburg. Je pravdepobobne ze aj v inych, ale tam to nepoznam. v sucasnosti vacsina z tychto ludi pri ceste do BA pouziva automobil, autobusove spojenie vytvori dobru alternativu a pri skoordinovani s vlakmi OEBB v zst. Wolfsthal vznikne dalsie spojenie Viedne a Schwechatu s BA. Nehovoriac o tom, ze cez vikendy je tu velky potencial vyuzitia tento linky na rekreacne ucely - moznost prepravy bicyklov.

Pri dostatocnom a hlavne pravidelnom intervale a za predpokladu, ze ceny listkov nebude nejako dramaticky rast, povazujem toto spojenie za dobry krok, a dufam v buduce rozsirenie BID aj do dalsich rakuskych prihranicnych obci!
A to ze MHD v BA nefunguje tak ako by mala a asi ani nikdy nebude, to je vec druha, ale co sa tohto problemu tyka, pricina bude zrejme niekde inde.
Reakcia na: kecho #104771:
"Vždy sa objednáva celé vozidlo"
Ešte že nám to HovNový Čas pripomenul. Na budúcu sobotu som si chcel objednať štvrť autobusu ?
Reakcia na: Max #104782:
Pretoze absolutne nie je dovod aby tato linka existovala, specialne ked nefunguje MHD v Bratislave. Dalsia vec je ze pri tej cene tym aj tak nebude nikto chodit.

Keby im tak slo o linku pre Slovakov co ziju v pohranici a chodia sem casto tak ju zavedu do Rajky a za normalnu cenu. Toto je vsak evidentne linka pre deti Cilekovych kamaratov.
Reakcia na: 810zssk #104780:
preco si to myslis? Ja som opacneho nazoru.
Reakcia na: Papyr #104778:
ale chapeme sa, vies co tym myslim a definiciu autistickeho pacienta poznas - a ta sa dokonale hodi aj na vodicov aut - pacient vyhybajuci sa kontaktu s ostatnymi ludmi (tlacenica v MHD), zijuci sam izolovane vo svojom vlastnom svete (vlastny IGK, v ktorom sedi zasadne sam), pri kontakte s ostatnymi sa sprava bud agresivne, alebo spanikari a takto pomaly a neveselo preziva kazdy den (v dopravnych zapchach) ☺

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.