vzhladom na pocet obyvatelov alias cestujucich si myslim, ze naozaj kludne vsade - komunikacie su siroke, vacsinou stvorpruhove, s dostatocnymi polomermi v zakrutach, medzizastavkove vzdialenosti tiez, vzhladom na pocty sucasnych autobusovych liniek a ich intervaly by sa tramvaj uzivila na kazdej sucasnej stvorpruhovej vnutrosidliskovej komunikacii. Panonsku ani Dolnozemsku, ako hlavne autisticke tahy neratam. vetva by sa zisla dokonca aj do tych Kopcian - obsluha zst. Petrzalka + dalsia planovana megalomanska vystavba v priemyselnej zone Kopcian si vyziada zvysenie ponukanej kapacity MHD.
Ale v realite sucasnosti su akekolvek taketo napady iba snenim a sci-fi viziami ? , rovnako ako keby som hned povedal, ze tu elektricku potom z Kopcian predlzit este 5 km do centra obce Kittsee... ?
Pričom stavebné povolenie mala iba na sedem.... Ale asi s tým nikto nič nespraví, pretože to nie je v rozpore s veľkým ÚP ani so súženou pamiatkouvou zónou... a ÚP zóny zatiaľ nie je schválený.
V ÚP myslím výšková regulácia nie je. V návrhu ÚP zóny CMO-SV (zatiaľ nie je schválený), sa povoľujú len budovy do výšky okolitej zástavby, avšak okrem uzlových bodov (napr. Račko), kde by mohli byť lokálne "dominanty". Z tohto hľadiska táto budova myslím je v súlade s budúcim ÚP zóny.
Hmm, ja teda obnovenie koľajovej doprvy po Štefnánikovej nevidím ako veľmi reálne. Resp. ak, tak potom aby tam mohli jazdiť aj autobusy/trolejbusy, viaceré z tých súčasných liniek totiž električka v tomto prípade nemôže nahradiť.
Osobne mi nevadí samotný projekt 13 poschodovej budovy na Račku, aj keď henten návrh vyzerá hnusne. Dopravná záťaž sa dá znížiť práve napr. reguláciou statickej dopravy.
Ale blokovanie dopravy počas výstavby.... stačí sa pozrieť, čo sa deje v súčasnosti na Jégeho.... stavebné mechanizmy veselo zaberajú raz jeden pruh, raz druhý a blokujú dopravu. Neverím, že by to nemohli vyriešiť zo vnútra pozemku. Otázne je, kto im dal povolenie na to, čo robia. Pokiaľ viem, záväzné podmienky ohľadne dopravy dáva buď ODP alebo OD na magistráte, to sa potom premietne do stavebného povolenia, a stavebník by to mal rešpektovať..... možno ma poopraví Max. ?
napriklad tak nejako. Osobne by som si napriklad vedel predstavit NS MHD na baze rychlodraznej trate zo Safka az po buduce South city pod Petrzalkou a na tuto trat nasledne napojene dalsie petrzalske vetvy - jednoducho vsade tam, kde dnes jazdi v petrzalke autobus, tam vybudovat kolajove trate a mozme mat elektrickami obsluzene cele sidlisko (v idealnom pripade spojenie zo sidliska do centra bez nutnosti prestupu).
To je samozrejme len sci-fi, ale predstavit si to viem ?
Odhliadnuc od smutnej reality, ze ak sa a niekedy ta superskvela pomalodrazna trat s rychlodraznymi parametrami vybuduje, zrejme na petrzalskej strane nebude existovat ziadne vetvenie, ktore by na niektorych miestach bolo viac nez vhodne - napr. pri Artmedii, smerujuc do planovaneho CMC Petrzalka, ktore vsak - zial - s niecim takym, ako napojenie na MHD vobec nerata. Vsak naco...
Pripadne odbocky z hlavnej trate smerom do Ovsista, na Antolsku, Kopcany, Luky, Haje... a samozrejme nezabudunut na obratisko okolo Rovniankovej 14 ?
mas nieco proti Zabozrutsku? ? alebo sa bojis ze v Parizi stretnes v RER marcelllaaa v extaze? ?
tak ale su tam krizovatky take, ake v BA nie su a eliny tam chodia do viac ulic ako v BA... ale dobre, s tymi zasitymi ulickami som to hyperbolizoval...
Kazdopadne si myslim ze BA by to neublizilo, keby bola siet hustejsia
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
m@rtin
http://zpravy.idnes.cz/prazane-zacali-jezdit-prodlouzenym-metrem-a-uci-se-zmeny-v-doprave-1dv-/praha.asp?c=A080508_085831_praha_klu