Hmm, som bol dva roky vedúcim predajne na Obchodnej, to by som fakt chcel vidieť, ako by si ma zásoboval električkou... keďže sklad bol na mieste, kam žiadne električkové koľajnice neviedli...
Sorry, ale neviem, čo "jednoduché a ideálne" si predstavujem. Zbytočne budem mať napr. aj na Štefánikovej krásné nové autobusy, ak budú stáť v zápche a budú pomalé oproti IAD. Súčasná kapacita napr. tých liniek, ktoré po Štefánikovej chodia, je podľa mňa zatiaľ viac-menej dostatočná, je teda priestor pre pobratie ďalších cestujúcich. BUS pruhy niekde sú dosť dôležitá súčasť riešenia dopravy, samozrejme nie sú všeliek, veď to nikto nehovorí.
Samozrejme že treba zvyšovať podľa potreby kapacitu, ale nemôže sa to použiť ako argument proti budovaniu preferencie MHD. Trochu mi to pripomína tie tvoje a 810zssk argumenty o parkovaní...
Neviem ci je to take jednoduche a idealne ako si pan Ivan Butora predstavuje. Jeho snahu si cenim, ale treba to robit pozvolna... Myslim ze uplne prvou prioritou by malo byt poskytnutie kapacity v bezpecnych a relativne novych vozidlach. Hlavne ta kapacita je potrebna, ak by sme mali transformaciu cestujucich IAD na MHD rozdelit na fazy, tak v uplne prvej by doslova vozidla MHD mali vozdit vzduch... potom tymto vzduchoprazdnym vozidlam nastavit najvacsiu moznu mieru preferencie a az potom moze nastat obmedzovanie IAD.
V opacnom pripade nastane katastrofalny stav a sice narast cestujucich uz pri sucasne nedostacujucich kapacitach MHD... (bez preferencie rovnako viaznucich v zapchach ako IAD, a v tomto ohlade je IAD pohodlnejsie). Tito cestujuci sa potom opatovne vratia k IAD (+ mozno sa k nim pridaju aj dovtedy relativne spokojni cestujuci MHD, pretoze z ich pohladu sa situacia zhorsi). Tie bus-pruhy su celkom slusne lakadlo, no myslim si ze hlavne by sa malo vsadzat na vystavbu kolajovych trati a ich takmer absolutnej preferencii. Stavanie buspruhov tiez nie je riesenie do buducnosti, nie je dobre mat ten falosny pocit. Viem ze pan I.Butora ho nema, no vacsina poslancov si mysli ze vystavbou Bus-pruhu cinnost pre MHD konci..
Sucasna MHD, hlavne do odlahlych casti BA, kde je s nou problem je najhorsi mozny nudzovy variant dopravy - a to si myslim ze by tak hlboko MHD klesnut nemala.
ha ha ha.. sú tam fotky , na ktorých sú dva takmer hotové autobusy v červenej farbe s plynovymi flasami na streche.. takze pre koho su asi tie autobusy?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
hoppusmark01