a) na tom to skrachovalo
b) to nejde, ten stredový pás je nepostačujúci a je tam parkovisko pre IGK k Ronaldu (miestne relaxačné centrum)
c) moj názor)
d) možno keby sa na tamojšom mieste vybudovalo aj nejaké námestie, ktoré v DNV absentuje
Re #104054 Zvero: myslím, že reálne integrácia obce do mesta prebieha na príklade BA-Chorvátsky Grob -Čierna Voda... Dlhodobé vzťahy, BA je vo väčšej miere centrum dochádzky ako Senec, budovanie ubytovacích zariadení, infraštruktúry, ešte nejaké tie služby a nová mestská časť je na svete (pravdepodobne odčlenenie tejto sídelnej lokality od Ch.Grobu)... nepoznám ale tamojšie reálie...
No Stupava ako MČ Bratislavy - neviem si to predstaviť
a) No pochybujem, žeby si skákali do jakž-takž zelenej plochy na sídlisku
b) To sa rovno môžu otáčať tam, kde dnes, troška by ho rozšírili a bolo by
c) Zbytočné
d) Oveľa lepšie a myslím že asi najrealnejšie (v prípade súladu s územným plánom)
Re #104052 Solider: variant bolo viacej
a) v krizovatke P.Horova - Eisnerova oproti Ternu
b) na Hriadkach len pristup z cesty - miesto poziarneho cviciska
c) pred ZST DNV
d) myslim ze boli hlasy aj za obratisko pred Postou, t.j, Novoveska
Veď ja nie som proti električke po Gagarinovej, ale zároveň môže byť aj trať cez Slovnaft... Ale žiaden násyp!!! ? Električka má ísť po ulici, keď sa tam zrušia BUS-pruhy, bude tam akurát miesto pre električku, ktorá nemusí ísť stredom cesty, ale po jej okraji, ako napr. v Rači, čo je podľa mňa lepšie... A dúfam, že sa mi tu teraz ozve nejaký angažovaný Dallas-kľúčový domovník zastupujúci ľud celého Prievozu, že on by súhlasil s električkou na Gagarinovej jedine v plytkom tunelY. ?
to nie su mesta... Stupava je predsa len do istej miery sebestacne mesto, ktore ma v okoli aj iste zazemie... Pochybujem ze na tamojsom magistrate by mali zaujem vzdat sa kompetencii v prospech BA magistratu, oni sami by z toho nic nemali, takisto ani samotna STupava (vidime ako sa BA sprava k obyvatelom BA). A takisto aj z kulturneho hladiska, degradovat sa z celkom znameho mesta na nechcenu mestsku cast, to by asi malokto chcel
takych veci bolo este na vianoce 2002 som pisal na MZ DNV aj do DPB a oba zdroje mi povedali ze rokuju o vystavbe obratiska v DNV ktore by sluzilo ako nahrada obratiska Na hriadkach pre zmyslane obnovenie linky 122 pamatam si dodnes Ing. W. ako povedal "obratisko by malo stat zaciatkom juna"... pisal sa rok 2003 ?
Rozrastanie mesta BA do plochy formou prevažne monofunkčnej zástavby (rodinné domy) a následné vytvorenie krajinného "guľášu" JE zlé, aj z dopravného hľadiska.
V článku ktorý som čítal ešte v roku 2004 o moste Apollo bolo, že trolejbusová trať sa bude cez neho stavať najskôr v roku 2006. Nieže neni postavená ale ani sa o nej nehovorí...
No ale na Gagarinovej už moc nepomôžeš trolejbusom. Bus-pruh (ak tam ešte nejaký je) nepomôže,lebo neprežije, tak jedine električková trať vybudovaná v násype by to riešila. Odpadlo by tak státie spojov v zápchach a trochu by to skultúrnilo tú asfaltovú bariéru na ulici Mlynské nivy, kde by bolo veľmi zaujímavé sledovať koľko by vydržalo priecestie ten nápor prechádzajúcich áut na križovatke Košická-MN-Svätoplukova. Ale to musia kvalifikovaní ľudia stanoviť kadiaľ viesť trať v prípade potreby či po trase L201+202 alebo cez Slovnaft. Domové role ako som povedal by boli v trase plánovanej trolejbusovej linky. Takže by linky 201,202 a 208 mohli ísť ešte späť z centra po križovatku s Tomášikovou a odtiaľ by točili na juh do depa. Takisto by to zo Slovnaftu mali kúsok vozy z liniek 74,77 a prípadne dojazdové spoje 70 a 87 z mesta. Spomínam si, že ľudia odtiaľ nadávali na chýbajúcu linku 76 k ŽST Nové Mesto tak po zavedení trolejbusu do danej oblasti by mali tento problém vyriešený.
no neviem... priclenenie mesta k mestu je na slovensku dost ojedinely pripad (bol iba jeden a aj ten dlho nevydrzal) a navyse by podla mna STupava len stratila, ale kvoli Lamacskej Brane by sa ta vozovna urcite hodila... aj trolejbusova, aby sme tu nemali petrzalku II (rozumej vela obyvatelov a maximalna mozna neekologicka doprava)
Keď sa na rozmiestnenie vozovní v BA pozrieme tak sú celkom dobre rozmiestnené, že každé sídlisko v podstate má vozovňu (Petržalka, Ružinov-Trnávka+Jurajov dvor,Rača-Krasňany,centrum-Hroboňova) len západnej časti mesta chýba vozovňa pričom sa nejedná o malá počet spojov ktorý je potreba vypraviť.
Môj názor je ten, že Hroboňova by sa dala odľahčiť keby bola vybudovaná trolej na Tomášikovej a mohli by sa určité spoje 201 a 202 vypraviť odtiaľ, pričom by sa dali robiť aj ďaľšie varácie linkového vedenia.
V lokalite Lúčna, Domové role to nebude "trochu bokom"? ? A myslím, že električka by sa cez Slovnaft uživila... Nahradila by (najlepšie by bolo viesť trať cez Pribinovu) čiastočne linky 70, 74, 87, ktoré by sa dali poskracovať a okrem toho by sa odľahčili linky cez Gagarinovu, keďže je možné predpokladať, že cestujúci smerujúci na Šafko a pod Nový most by to mali rýchlejšie cez Vlčie hrdlo.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Zvero