HM: to je iba jeden tunel (od Polianok alebo už od krematória) do Rače a dalej estakádou ponad trať až na Galvaniho, to aby si nemusel ťahať tranzit zo západu cez celú Petržalku cez už teraz kapacitne kolabujúci Prístavný most
Okrem toho by bol potrebný aj tunel od Patrónky po zvárak ktorý by riešil vnútromestský tranzit, lebo severná tangenta (ST) v navrhovanej trase nerieši nič.
Moje výhrady voči ST sú aj v príspevkoch #9976 #9985 #9988 #9991
Okrem toho by bol potrebný aj tunel od Patrónky po zvárak ktorý by riešil vnútromestský tranzit, lebo severná tangenta (ST) v navrhovanej trase nerieši nič.
Moje výhrady voči ST sú aj v príspevkoch #9976 #9985 #9988 #9991
riko
takže na Patrónke sa kamióny a busy posúvajú a možno na 10 signál prejdú križovatku. Keby prešli hladko tunelom plynulou jazdou tak tam bude 10x menej exhalátov ako teraz, ked sa kamióny rozbiehajú.
Najväčšie nešťastie je to že od roku 1998 sú od Japoncov peniaze na tunel pripravené a v tomto roku mal byť otvorený ako nadväznosť na Mierovú-Seneckú, aby sa autá plynulou jazdou pretiahli Blavou bez zastavenia.