Jediné riešenie - celé zvesiť dole. Keby TSV nechal visieť tie podvesné výhybky, ktoré som spomínal a ktorým nič nechýbalo a ťahové použil na náhradu Ohio-Brass, tak nemá žiaden problém.
Ešte k (c), tá výhybka je v takom stave, že pokiaľ ide cez ňu voz s nejakou "horšou" hlavou v smere 212, letí ľavý zberač von aj pri rýchlosti 5-8 km/h.
Ad 1) No veď tí, čo majú lobné vo vrecku, ak ho teda majú, ju zachraňovať nebudú, tak som to ani nemyslel... Ja som zvedavý, s čím prídu, že kde by chceli mať náhradu a prečo je to celé výhodné hlavne pre MHD a DPB.
Ad 2) Je to vraj odkaz od TSV.
a) To je tá zbiehacia medzi vychádzajúcou 207 a prichádzajúcou 204?
K zvyšku príspevku, zase si ma doplietol, už musíš spraviť tú prednášku o armatúrach a výhybkách, možno nie som jediný, kto má záujem. ?
A čo má byť? Súkromný majetok je v civilizácii nedotknuteľný. Kto zastáva názor, že ten, kto chce zo svojho pozemku vytrieskať čo najviac, koná "protispoločensky", je u mňa ruskoslotoficovec.
1) Už vidím ako niekto, kto má vo vrecku tučné lobbné od developera, zachraňuje vozovňu, že tam je nové vedenie ? .
2) To ovedal Konárik osobne alebo všeznalý Karol Z.?
a) Ak nie sú ND, tak prečo Tretie Skupenstvo Vody nedávno zavesilo fungl novú Ohio-Brass tozjazdovú výhybku v úlohe zjazdovej na Gaštanovú?
b) Ak nie sú ND, prečo Tretie Skupenstvo Vody rýchosťou svetla likviduje nové a pohodové podvesné výhybky a kríženia (YMCA, Záhradnícka x Svätoplukova, Stromová x Vlárska atď.) a staré Ohio-Brass necháva visieť? Odpoveď: Lebo podvesné armatúry sa musia pravidelne udržiavať a to Steam Melody Boys neľúbia.
c) Ak sa tá výhybka pokazí, tak tam proste TSV do 48 hodín namontuje novú ťahovú výhybku, to sa dá úplne jednoducho bez rekonštrukcie celej križovatky, ťahové výhybky ESKO aj ELEKTROLINE sú s armatúrami Ohio-Brass/ČKD/Elektrovod/ELBA plne kompatibilné. To si nedovolí, urobiť "buď alebo".
Tretie Skupenstvo Vody kalí vodu, Pri Suchom mlyne (nie Suchého Mlyn ? ) mu mala dávno padnúť priamo na hlavu, aby sa spamätal.
Vozidlo 27Tr je asi tak konkrétne ako jadrový autobus SOR. Proste je to označenie, ktoré vychádza na ďalšiu generáciu, Slintyhnus to už asi nebude, šotouši si šepkajú, že to bude Trotlíno ale kľudne to ešte môže byť aj Gitáro.
Všetky cestovné poriadky lepené na plechoch sú kopírované z predtým vytlačených papierov, žiaden nie je pôvodom priamo z tlačiarne. Na tom oddelení kde sa poriadky tlačia to funguje tak, že pri zmene linky sa vytlači jeden kus z každej zastávky, uskladní sa v skrini a vždy keď vylepovač potrebuje, tak sa mu to okopíruje. Niekedy keď je zmien veľa, tak to nestíhajú, a kvalita je horšia, niekedy vidno, že tie CP sú na papieri trochu nakrivo alebo je horšia tlač. No ale raz si pamätám, že som videl pri jednej vozovni CP vo veľmi zlej kvalite, a dozvedel som sa, že to bolo údajne preto, že vylepené CP zo zastávok niekto strhol a keďže vo vozovni nejaké také CP tiež mali, okopírovali ich priamo u nich, kde s tým nemajú moc skúseností a výsledná kvalita bola horšia. Ale na Dvoroch to asi nebolo takto..
Napr. keď sa pri ceste do 3. krajín budú na teba pozerať ako na občana SR. Napr. na ceste do USA potrebuješ vízum a aj keď imigračnému úradníkovi budeš tvrdiť aký si ty Rakúšan, pozre pas a povie: Musíte mať vízum.
Ak by ťa teoreticky odsúdili v nejakom Alžírsku, tak basu, ak by si ju chcel odsedieť inde, by si nešiel odsedieť do Rakuska ale do SR.
Nemôžeš byť rakúsky sudca, vojak a pod. lebo nemáš občianstvo.
O tvojej internetovej etike si rozpravaj v Rakusku, pseudorakusan. Neviem co je zle na reagovani v jednom prispevku, skor naopak, menej sa tu potom veci stracaju.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peon
1; Ktoré dvere vodič otvoril na zastávkach v Chorvátskom Grobe a na zastávke Čierna voda - Horný dvor?
2; Koľko ľudí (seba nerátam) si na tomto úseku označilo cestovný lístok?