Neplet si pojem Komunizmus a Socializmus. V CSSR NIKDY komunizmus nebol, komunizmus ma tak maximalne Severena Korea. Ono Socializmus (to co bolo v CSSR) bola predpriprava na komunizmus.
Mimochodom Socializmus , tu bol po 2. sv. vojne , oficialne uz po roku 1948 (formalne uz skor) a nie od roku 1968, vtedy sa tak mohla zacat Normalizacia.
Ja zase poznam pribeh, ze prazska-brnianska je preto 3+3 , lebo Husak, byval niekde tam blizko, tak aby mohla vladna kolona lepsie prebehnut, eventualne ukazat sudruhom zo socialistickeho tabora, ako skvelo sa tu mame a staviame, planujeme... ? Tos este aj dnes ju kopec ludi vola husakova cesta ?
"no, teoreticky hey, ale zas tu mas iny problem: z hlavnej stanice idu 4 linky elektriciek... Ako narves ludi z mtolkych elin do jedneho soru???????"
to ze na Hl.st. teraz chodia 4 linky elektriciek neznamena, ze su vytazene... Vytazena je akurat L13, a to je asi vsetko...
Keby sa zrealizovalo to nove linkovanie elektriciek, tak by na Hl.st. chodili len 2 linky elektriciek- a to by zodpovedalo aj kapacite, ktora tam je potrebna...
Jedine casy, kedy treba kapacitne posilnit dopravu na Hl.st., su pioatky vecer v smere na Hls.t a nedela vecer v smere z Hl.st. do mesta.. Vtedy by mali byt aj intervaly liniek (a nielen elektrickovych) na Hl.st. posilnene (a ziadne posilove spoje, ale normalne zahustene intervaly v grafikone)...
Ale okrem toho 2 elektrickove linky na Hl.st. uplne stacia..
V súčasnosti chodí zo stanice toľko ľudí na "elku" ? preto, že je to pre mnohých priamy spoj. Ak budú musieť prestúpiť, tak im budú kombinovať spojenie inak. Preto počítam, že ďaleko jednoduchšie pre nich bude do východnej časti mesta (kam v súčasnosti smerujú 3 zo 4 liniek) ísť napr. L201 s prestupom na Račku, Trnavskom alebo Záhradníckej. Do centra bude zasa ďaleko jednoduchšie ísť L93. SORka by zabezpečovala len lokálnu obsluhu.
Navyše, ak bude prebiehať taká rozsiahla prestavba stanice ako aj priestoru pred ňou, je dosť pravdepodobné, že časť vlakov bude odklonených inde.
no, teoreticky hey, ale zas tu mas iny problem: z hlavnej stanice idu 4 linky elektriciek... Ako narves ludi z mtolkych elin do jedneho soru??????? A este k tomu 9,5??? keby neslo tolko ludi tak dostanes zlatu cenu za genialny napad.. Ale mas tu ten problem.. Ludia.. Dalsie take silne spojenie s hlavnou stanicou je l93... ale na nu sa DPB rozhodol nasadovat solo vozy alebo Zajazdovky.... Cize teraz mas dost velky problem.. A ked vypadne tolko vozov elin... A este takto: ked sa bude robit stanica, myslis, ze este nechaju aj obratisko busov a parkovisko pre auta?? NE! aj to zanikne.. Tudiz budeme musiet vozy otacat inde.... Skus daco navrhnut, ja newm ako takuto najanalnejsiu situaciu riesit, bpretoze to dost ochromi blawu ked vlaky pravidelne do bl;awy ta vyhodia na vinohradoch, novom meste a tak a na hlavnej maloktore bo zeleznice chcu pocas prestavby urobit 2 a 3 nastupiste....
Ako že nie? Stačí keď si pozrieš svoj návrh na trianglovanie pod NBSkou. Nemyslíš, že ďaleko jednoduchšie by bolo spojiť L2+L13, a posilniť linky 11 a 14 o spoje liniek 3 a 8? A čo sa týka náhradnej dopravy, kľudne postačí desaťmetrová SORka po trase Hl.St. - Vazovova.
"...Keby to bolo take skvele tak 3 patrocnica nekrachne..."
Prečo práve tretia päťročnica? Nevidím dôvod googlovať jednotlivé päťročnice. Ten ich "systém" predsa po štyridsiatich rokoch krachol celý! Už to by malo tým, ktorí ho nezažili, stačiť na to, aby naň pozerali s dešpektom a nie aby ho, ako to niektorí robia, dnes dokonca oslavovali, či dávali za príklad: #103505 Max: "...nech uz boli ti komunisti aki boli, je fakt ze sa planovalo, projektovalo, stavalo, myslelo do buducnosti..."
"Ked je prispevok zmazany tak sa k nemu nedostanes nijakym sposobom. Takze zmazany nie je."
Keď som písal príspevok, dal som si ho vyhľadať podľa jeho čísla. Pretože som ho takto nenašiel, predpokladal som, že je zmazaný a uviedol som to v príspevku. Až po uverejnení príspevku som zistil, že kliknutím sa na ten príspevok dostanem. Nechápem, čo stále riešiš. V systéme príspevkov je niekde bota a to je všetko.
nj, ibaze pocas stavby podzemia ako budu jazdit?
jedine co ma napada je to, ze budu vyuzivat florianske nam ako triangel.... a nejaka nahradna doprava klbakom na hlavnu z florianskeho....
obratisko elektriciek sa presunie do podzemia. Tot vse. Elektricky budu dalej na hlavnu stanicu jazdit, len nebudu stat na krizovatke na Predstanicnom ?
Je to môj názor na danú vec. Ty si mysli, čo chceš. Ale nebudem Ti nadávať, toto fórum čítajú aj normálni ľudia, ktorí nemajú záujem čítať nadávky á la IV. cenová.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mikimaus