Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: hoppusmark01 #103439:
Len to tocenie na kupalisku by bolo asi dost tazke. Uz teraz sa stoji dost mimo pristresku.
Reakcia na: hoppusmark01 #103435:
Nepreháňaš to už trochu? Riešiť križovatky v prvom rade tak, aby cestujúci v buse nemuseli chodiť cez kruháč? ?
Reakcia na: Samo1 #103413:

Ad. 3: Podnikatelia mozno po vacsine nie. Ale velka cast inych ludi ano! O to tu ide. Nikto necaka ze by klesli auta o 100%.

Ad. 5: V BA ziadna funkcna preferencia NIE JE! (aspon myslim ze ta na Vajnorskej je vypnuta)
ROZŠÍRENIE HARMINCOVEJ - názor
Rozšírenie Harmincovej je v pláne nie kvôli rozmaru, ale potrebe. Autor článku si asi nestihol všimnúť, že zo Sch. Trnavského sú vyznačené už dva radiace pruhy vľavo do Harmincovej, z ktorých jeden sa za križovatkou vytráca. Je to tak na to, aby ani blázniví dúbravčania a záhoráci nejazdlili do centra cez Karlovku, ale cez tunel. A na jestvujúcu Harmincovu nadávali asi všetci, okrem autora článku.
Pokiaľ viem, tak s rozšírením Gagarinky o BUSpruh do centra sa uvažovalo, MÚ Ružinov bol proti, asi kvôli Lidlu, ktrorý tam teraz zavadzia.
Reakcia na: Laky #103438:
a bude tam musiet byt CapaCity ? inak ja by som uz aj teraz dal cez tyzden na L80 15-metrove (ak nie rovno 18m) autobusy.. dost casto byva preplnena..
Reakcia na: hoppusmark01 #103431:

Radsej by som bol keby neboli ani tam. Viem ze tam dlhse caka ale zase na druhej strane by tam cakala 88. To radsej nie. Uvidime co spravi ta mega stavba Vienna GAte s dopravou a o niekolko rokov aj nove budovy a aj s bytmi v byvalej matadorke. To uz bude asi 80 chodit rano kazde 3 minuty:))2x z matadorky a raz z kopcian:)
Reakcia na: hoppusmark01 #103431:

tak vidíte, ako to je. Jeden CSS chce, druhý nie, podľa uhlu pohľadu a či ide z vedľajšej, alebo hlavnej.
Reakcia na: Ike #103424:

mimoúrovňové vedenie hlavného smeru na kruháči je ideálne riešenie, pokiaľ neodbočuje mimoriadne veľa vozidiel, pokiaľ viem presne takto bol návrh riešiť Svornosti - Slovnaftská
Reakcia na: Puki #103433:
kruhovým objazdom by sa tam podľa mňa o dosť znížila kapacita...Okrem toho pohodlie cestovať v autobuse, ktorý sa musí otáčať cez kruhový objazd (ešte k tomu 15-metrovom na L88) je oveľa nižšie ako keď ide rovno alebo zabáča.. Kruhový objazd by tam podľa mňa určite byť nemal..
Reakcia na: Ámos #103421:

samozrejme sa myslí dva pruhy v jednom smere, dva pruhy obojsmerne sú tam už teraz. Na jestvujúci počet pruhov ak by sa spravila CSS, tak by mala o niečo nižšiu priepustnosť, ako terajší kruháč
Reakcia na: hoppusmark01 #103432:
A zdá sa ti ten priestor natoľko malý, že by sa tam keď tak už skor neuživil kruhový objazd? Ktorý by aj zároveň vytváral prirodený spomalovač. ?
Reakcia na: hoppusmark01 #103431:
a po dostavbe Vienna Gate a tej druhej stavby vedľa sa to tam ešte zahustí, takže smer z Kopčianskej by mal mať väčšiu kapacitu ako smer z nadjazdu.. okrem toho tam je aj ŽST Petržalka.. a vďaka semaforom by to bolo možné..
Reakcia na: Laky #103430:
no napríklad na križovatke Rusovskej a Kopčianskej by sa semafory zišli, a to práve kvôli L80. Pretože ak chce odbočiť z Kopčianskej na Rusovskú, tak musí dosť dlho čakať, kým nejde nič z obidvoch smerov z Rusovskej..Okrem toho by semafory znížili rýchlosť áut rútiacich sa z nadjazdu, čo by tiež bolo plusom.. (trochu by spomalili aj L88, ale zas by sa zrýchlila L80)
Reakcia na: Samo1 #103415:


Asi by som mu to nevedel vysvetlit ked uz ma peniaze od siemensu vo vrecku. Strasne ma to vytocilo ked som to cital. Chodim 80 a je to jeden z mala spojov co nema semafory v smere do mesta. Ten pri Kollarku neratam tam malo kedy stoji.
Reakcia na: Erik Pauer #103428:
Re #103427 kecho: treba si pockat na vestnik ?
Reakcia na: Ámos #103410:
a aka spolocnost to vyhrala?
Reakcia na: Ámos #103410:
2+2 som myslel. Vtedy by mala CSS lepšiu priepustnosť ako kruhák.
Reakcia na: Ike #103424:
myslim mimo mesta
Reakcia na: Samo1 #103419:
idealne riesenie je pri jednopruhovych cestach kruhac, pri viacpruhovych kruhac s tym ze hlavny smer ho podjazdom obide...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.