ze vraj nechystaju zdrazovanie, to maju potom velmi zaujimavu matematiku
"Zatiaľ sme neriešili tarify. Treba jasne povedať, že sa budú musieť z technických dôvodov zaokrúhľovať na päťcenty. Suma však zatiaľ nie je určená. Optimálne by bolo, aby 10 minútový základný lístok stál približne 50 centov, čo je asi aj súčasná cena," informoval Aktuálne.sk generálny riaditeľ dopravného podniku Róbert Kadnár."
ano Kadnar, povedal si to naozaj JASNE, este by si mi mohol napisat ty matematik napisat kde kupim euro za 28Sk ked podla teba ty pako je 50 centov sucasna cena 10min listka
"Zatiaľ sme neriešili tarify. Treba jasne povedať, že sa budú musieť z technických dôvodov zaokrúhľovať na päťcenty. Suma však zatiaľ nie je určená. Optimálne by bolo, aby 10 minútový základný lístok stál približne 50 centov, čo je asi aj súčasná cena," informoval Aktuálne.sk generálny riaditeľ dopravného podniku Róbert Kadnár."
ano Kadnar, povedal si to naozaj JASNE, este by si mi mohol napisat ty matematik napisat kde kupim euro za 28Sk ked podla teba ty pako je 50 centov sucasna cena 10min listka
hoppusmark01
Ako som tu už minule písal, obyťčajný kruhový objazd je vhodný tam, kde počet áut za deň nepresiahne 28.000, a dvojitý kruháč tam, kde nepresiahne 36.000..
Ak sa vybuduje kruháč niekde, kde sú počty áut vyššie ako tieto čísla, tak dochádza k presne opačnému efektu, a teda k zníženiu priespustnosti..
Na druhej strane si ale nemyslím, že všetko vyrieši CSS.. Napríklad na tej Kremnickej by úplne stačilo zvýrazniť ten prechod pre chodcov červenou farbou (ako je to pri Auparku), osvetliť ho, a prípadne tam dať ešte na cestu vodorovné značky "pozor, škola", alebo také niečo..