Ja keď som to čítal, tak sa mi oči pretočili okolo všetkých troch osí, a nebol som schopný slova... ja nerozumiem, ako môžu vôbec indivíduá, schopné vypotiť takéto stupidity, a schopné schváliť tak idiotskú križovatku, disponovať volebným právom a osobnou slobodou...
Treba brat do uvahy
§3 Vsetci su na obede
§5 Niekto by to mohol zneuzit
§8 Nic o tom nevieme
§12 Nie je to v nasej kompetencii
= §15 Neda sa to
Takze prosim aby si sa riadil podla §6 - Nerobte problemy a nejako sa dohodnite. Od tohto momentu sa budu kompetentny aj tak riadit §14 Nevidime dovod odpovedat na Vase otazky...
"Systém prehadzovania výhybky pri výjazde z obratiska bol urobený tak, že vodiči si musia prehodiť výhybku na konečnej ručne, vystúpením z vozidla a stlačením tlačidla na špeciálny kľúč sa prihlásiť do križovatky. Až potom ich signalizácia pustí na zelenú do obratiska.
Podľa informácií z GIB, vodiči údajne nechcú vstávať a vychádzať z električky von. Chcú, aby sa to vymyslelo inak.
Je teda určitá obava z toho, čo sa po spustení križovatky bude diať. Takto to bolo podľa GIB prerokované s dopravným podnikom - iné riešenie by znamenalo vložiť do každej električky elektronické zariadenie, čo by si vyžiadalo desiatky miliónov korún."
PRE RANY BOZIE. Take nieco ako trolejovy kontakt alebo kolajovy kontakt mudre hlavy nepoznaju?
sudne natahovacky so solarisom, zle nastavena reklamacna zmluva pri kupe, mozno aj ciastocna neschopnost oboch stran na kompromisnej dohode
v kazdom pripade je iste len jedno...ak to takto bude pokracovat dalej, tak sa pomaly, ale isto ten voz rozrabuje...ked som ho videl pred tyzdnom, tak mal omnoho menej suciastok v sebe, ako bolo na fotkach po poziari, ked bol cerstvo odstaveny a prikryty plachtou...
Veď predsa nadjazd sa využiť nedal, pretože autá, chúdence tam parkujú, tak prečo im to zakázať.
A čo sa tka Harmincovej - predsa je to jasné - autobusová zastávka sa nachádza v ceste a chúďatká autíčka sú predsa neskutočne zdržované, ak autobus ide resp. stojí pred nimi. To, že vo zvyšku Bratislavy autá združujú autobusy, to nevadí.
Nerob tu zo seba ukrivdeného. Si obyčajný alibista, pretože keby si vedel čo píšeš, nenapísal by si to a punctum. A keď ti to niekto vysvetlí, hráš sa na to, že "jáj, veď ale to som ja vedel". Nedúfal som, že až takto nápadne budeš zakrývať že si niečo nevedel, alebo že si sa nad tým nezamyslel. Nie je hanba niečo nevedieť, hanba je nepriznať si to. Howgh.
Tak sprostý niesom, vedel som, čo píšem keď som to písal, ale nedúfal som,že ma tak niekto podcení. Viem,že stredný voz neni tak dlhý ako električka normálna... ?
Dunčo, Dunčo... ty si asi slepý, keď nevidíš rozdiel v dĺžke T3 a VV60LF... a keď ho skutočne nevidíš, tak si zisti technické parametre a porovnaj si to. Potom si to spočítaj, a nakoniec prídeš k poznatku, že súprava T3+VV60LF+T3 má menej než 40 metrov, na rozdiel od súpravy 3xT3, ktorá má viac než 40. Pochopil?
Teraz fakt neviem. Ukrajinské plyňáky nie sú CNG? To je všetko LPG? Vie niekto?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
richardhudec
v kazdom pripade je iste len jedno...ak to takto bude pokracovat dalej, tak sa pomaly, ale isto ten voz rozrabuje...ked som ho videl pred tyzdnom, tak mal omnoho menej suciastok v sebe, ako bolo na fotkach po poziari, ked bol cerstvo odstaveny a prikryty plachtou...