Reakcia na: Nick #103153:
"Systém prehadzovania výhybky pri výjazde z obratiska bol urobený tak, že vodiči si musia prehodiť výhybku na konečnej ručne, vystúpením z vozidla a stlačením tlačidla na špeciálny kľúč sa prihlásiť do križovatky. Až potom ich signalizácia pustí na zelenú do obratiska. Podľa informácií z GIB, vodiči údajne nechcú vstávať a vychádzať z električky von. Chcú, aby sa to vymyslelo inak.
Je teda určitá obava z toho, čo sa po spustení križovatky bude diať. Takto to bolo podľa GIB prerokované s dopravným podnikom - iné riešenie by znamenalo vložiť do každej električky elektronické zariadenie, čo by si vyžiadalo desiatky miliónov korún."
PRE RANY BOZIE. Take nieco ako trolejovy kontakt alebo kolajovy kontakt mudre hlavy nepoznaju?
richardhudec
v kazdom pripade je iste len jedno...ak to takto bude pokracovat dalej, tak sa pomaly, ale isto ten voz rozrabuje...ked som ho videl pred tyzdnom, tak mal omnoho menej suciastok v sebe, ako bolo na fotkach po poziari, ked bol cerstvo odstaveny a prikryty plachtou...