Reakcia na: 810zssk #102550:
viem, lenže prepokladám, že keď boli pripomienky akceptované, že sú aj v texte tarify a pozri tam:
"Tarifa BID ... Upravuje podmienky a ceny" + "Úhrada za cestovanie bez platného cestovného lístka je do 100-násobku základného cestovného."
čiže DO 100-násobku môže byť teoreticky aj 0,-Sk ? a na to sa môžem napr. odvolať, že prečo využíva prepravca hneď pri prvom priestupku maximálnu sadzbu...
podľa mňa by v tarife malo byť priamo zakotvené, aká je výška pokuty a za čo, pretože nevidím dôvod prezerať kvôli tomu ďalších xy zákonov
btw. pokuta po novom už bude 1500 Sk, ak to napokon bude presne 100-násobok, nie?
Re #102543 d3k0:
a čo keď cestujem iba v prvom? to je niečo podobné, ako keby si na pumpe chcel kúpiť 40 litrov, lebo nemáš väčšiu nádrž, ale oni ti povedia, že majú iba 50-litrové kanistry...
veď aj teraz mám pre 1. pásmo a za posledný rok som išiel do druhého dovedna 1-krát, aj to len bleskovo, takže to istil 30-min. lístok čo je menej ako cca 700,- Sk. čiže pre ľudí, ktorí jazdia iba v 1. pásme viac ako 10-percentné zdraženie, ďakujem pekne...
d3k0
Re #102663 Ámos: V pesej dostupnosti ma Cunovcan: 91, ..... N91 s prestupom na Jasovskej a este .... hradzu. Ty mas 59, 91, 92, 98, 99, 2 nocaky bez prestupu (a hradzu tiez :D). A o pocte obyvatelov si dovolim polemizovat, taka Dubova ma biedny pocet obyvatelov a aj tak ma celkom dobry pocet spojov, co je sposobene tym, ze je blizsie k centru a nie tym, ze ma nejaky velky pocet obyvatelov.
Este si neodpustim jednu otazku - ked je 30' listok a rozdelenie PCL na pasma v ramci mesta take vyhodne, preco to nema ani Brno, ani Praha a ani vacsina porovnatelne velkych miest v zapadnej Europe? Zeby BA objavila Ameriku a oni sa mali chodit k nam ucit, aky superspravodlivy system tu mame? Moja odpoved je, ze tieto mesta nie su take bohate, aby si mohli dovolit poskytovat dalsie zlavy. Pretoze presne o tom 30' CL a 1.-pasmova elektricenka su. O dalsich zlavach. A castokrat aj o dalsich problemoch, ked niekomu nevyjde prestup a uz mu 30' listok neplati a namiesto za 18 Sk cestuje za 32 alebo 36; ked si niekto neuvedomi hranicu pasma v ramci jedneho celku a stoji ho to k PCL pre 1. pasmo este dalsich 1400 korun. Proste zbytocne zlozity system. Novy nebude jednoduchy, ale pre Bratislavcanov bude rozhodne jednoduchsi.
Som este zvedavy, kedy pride na pretras zrusenie kombinovaneho listka clovek+pes
Re #102667 Ámos: Cize podme zdraziet elektricenky pre 1.+2. pasmo a 2. pasmo, aby vacsina ziskala na ukor mensiny. To je ta logika? Alebo v ramci spravodlivosti zdvihnut cestovne nie vacsine, ale vsetkym?
Re #102668 Ámos: Udajne uplatky v PID ma nezaujimaju, bavime sa o BID. Ja som o moznosti, ze DPB dostane menej, nehovoril. Len som reagoval na Tvoj prispevok, kde si o tom vravel ty a toto bola jedna z moznosti, ako by k tomu mohlo dojst. Ibaze ta moznost by sa najskor musela naplnit, co je vysoko nepravdepodobne vzhladom na nastavenu tarifu.
Re #102670 Ámos: a ja ze odkial vietor fuka
Re #102673 Ámos: Opat porovnavas hrusky s jablkami a vypichujes len ten typ cestujuceho, ktoreho sa to dotkne v negativnom zmysle. Skoda len, ze takyto cestujuci je v tomto pripade v mensine...
Re #102672 Ámos: Takze uz teraz argument o nespravodlivosti neplati? Cize tebe by sa pacilo, keby sa v prvom kroku zvysila cena 1.-pasmoveho PCL na 660 Sk a v druhom kroku na vyslednych 720 Sk? A mali by sme opat jednotny listok, akurat ze o 40 korun drahsi ako je navrh BID... Takze teraz mi uz nie je celkom jasne, ci ti ide o nezdrazovanie alebo zdrazovanie
No nic, aj spat treba, takze... Kazdopadne kazda pripomienka je cenna, aspon je zrejme, co treba objasnovat.