Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ámos #101270:
Komu sa neľúbi, nebude požadovať lístok bez štátnych dotácií ale sadne do IGK bez štátnej dotácie.
Ku Kooperatívnemu námestiu si zaujímal taký istý postoj?
Pojazdný bordel by nemali prevádzkovať, keď majú zarábať na všetkom, na čom sa dá?
Reakcia na: Ike #102092:
Presovsky DP zacal na Citelisoch a spol. menit okna na vacsie, pretoze v nich bolo v lete nedychatelno. Zo zaciatku sa velke okno dava na lavu stranu za kabinu vodica plus na lavu stranu za klb, aby od nich isiel prievan pokial mozno na co najvacsiu plochu interieru.

Vsimnite si velku vetracku vedla malych vetraciek:

http://img89.imageshack.us/my.php?image=snmka011vn6.jpg
(25Tr DPMP ev. c. 708, fotene pred 10 minutami)
Reakcia na: bwd #101261:
Názvy vlakov v Rakúsku sa PREDÁVAJÚ. Mám ťa z inteligenta, tak si radšej over veci, než niečo kategoricky prehlásiš.
Reakcia na: m@rtin #102063:
ULF B ma 7 dveri, 4 podvozky a 8 motorov .. a o 20 cm nizsiu podlahu 🙂 nastupna hrana je 18 cm vs. 32 cm 😉 teda ta prazska ma skoro 2x tolko nastupnu hranu .. a to tu ULF jazdi od nejakeho 1992 v prototype ...

ale jasne, tie trate su zjavne problem .. a o namahani oblukov ti nevie, ale vo W su hoodne klukate trate 😉
A este jeden Lubomirovi: Autoskola DPB potrebuje nutne nielenze nove vozy, ale aj novych instruktorov. V kurze od 7.1. nas bolo 38 a zapotili sme sa vsetci. Nemyslim si ze tie vozy sa nevyuziju. Ak nie na vycvik vodicov (a takisto si myslim ze jeden klbak by tiez nebol od veci) tak na zajazdy sa to vyuzije.
Reakcia na: stevo #102076:
hm vo viedni tych klimatizovanych autobusov, elektriciek a aj metier spocitas na prstoch dvoch ruk 😉
VSETKYM na margo klimy: Myslim ze by bolo fajn, keby aspon VSETCI VODICI mali klimatizovane pracovisko. Dovod je hadam pochopitelny. A ak maju byt plne klimatizovane vozy, vodicom jednoznacne treba dat skolenie, ako spravne klimu pouzivat. Pustat to v celom voze na 19°C urcite nie je spravne ani zdraviu prospesne. Mama mi takto nachladla na Sahare a vodic autobusu mal este otvorene okno 😃 ❗
Reakcia na: tr3mp #102094:
no ved to je ok 🙂 keby bol bus otvoreny, tiez nemam nic proti 😃 ale v lete sa vplyvom istych smradlavych individuu + kazdy sa poti, sa autobus meni na sklennik... a myslim ze ochladenim by sme mohli aspon to potenie mierne eliminovat 🙂
Mňa by zas tá klimatácia potešila. Osobne nemám rád teploty nad 25°C. Možno sa vám to zdá čudné, ale je to tak.
Reakcia na: Papyr #102091:
Ako vravím, je to vec názoru. Ja som na teplo trénovaný a vyhovuje mi viac ako prievan z klimatizácie. V každom prípade, ja to neovplyvním 🙂

Takže teraz sadám na môj plne klimatizovaný bike a fičím domov ?
Presne tak. Treba klimatizovat na taku akurat teplotu - ani mraznickovo, ani odpadavanie vo vozoch 🙂
Reakcia na: Papyr #102091:
klimatizacia by mala byt, ale ako vravis, ziadne extremy. Bolo by vhodne tak, ako ked ides v letny den napr. domov a si v brane, kde je prirodzeny chlad. Takyto chlad "vyrobit v busoch", aby tam nebolo tak teplo, ale zase nie mraznickovo... okna by boli vhodnejsie... najidealnejsie take ake su vo vlakoch, ze vyslovene polka okna dole
Reakcia na: tr3mp #102077:
To mas prast ako uhod. Bud ti niekto skolabuje z tepla, lebo mu klesne tlak, alebo sa nachladi v klimatizovanom priestore. Oboje moze u oslabenych jedincov skoncit fatalne. Pripadne - este sa da skolabovat po nahlom ohriati pri prechode z klimatizovaneho priestoru do vonkajsej horucavy. Kazdopadne, aj keby sa klimatizacia zaviedla, nemal by klimatizovany priestor byt chladnejsi o viac ako 10 stupnov oproti teplote v tieni vonku.
Reakcia na: 810zssk #102083:
Je to obrovsky problem. Aky obrovsky problem to je, je vidiet aj na tom, ze DPB je jediny autobusovy dopravca na Slovensku, ktory neponuka predaj CL u vodica 🙂 a do toho pocitam aj vsetky styri zostavajuce Dopravne podniky na Slovensku.
Reakcia na: Ike #102088:
ano, zatial, ked teplota vzduchu neprekrocila 20 stupnov a aprílové slnko sa len pripravuje na pekelny vykon Ti je v pootvaranom IAD dobre ?
Reakcia na: eripmav #102087:


aj mna dokonca zachytili na fotke v IAD 😃
http://www.imhd.sk/ba/index.php?img=32919&typ=gm

ale k tym oknam, fakt je to pravda... netreba ani klimu (i ked je to super osviezenie) ale hlavne oknaaaaa... nie to miniokienko... ja som pekne v tej kolone na fotke stal so stiahnutymi vsetkymi oknami, pustena hudba, pohoda klidek a vobec mi nevadilo ze tam stojim...

v buse staci jeden clovek co stupil do hovna a cesta busom je peklo
Reakcia na: Mikimaus #102078:
uplne staci nekupovat autobusy s upravou okien vhodnou na SEVERNY POL (solarisy, Tr25), v leta ma byt teplo, len treba VETRAT, a na to musi manazment chciet take okna ake patria do nasej podnebnej oblasti - vid BUDAPEST...
Reakcia na: 810zssk #102079:
"...v BA su tusim ine fyzikalne podmienky!"

V Bratislave sú hlavne inak mysliaci (či skôr nemysliaci?) ľudia.
Reakcia na: 810zssk #102083:
Cudujem sa, ze samotni vodici nazacali podnikat ?
Reakcia na: Lubomir #102071:
Karosa B732 ma medzi 2. a 3. dverami usporiadanie 2+2 a medzi prvymi a druhymi 2+1.
Sor B 10,5 ma medzi prvymi a druhymi dverami usporiadanie 2+1 s vinimkou priestoru kolies kde je 2+2.
Okrem ineho kapacita autobusu sa rata ako celkova podlahova plocha krat 4/6/8 osob na m2. Nerata sa (celkova plocha minus plocha pre sedadla) krat 4/6/8 osob na m2.
Okapujem rozdiel v dlzke Karosy B732 a SORu 10,5 je 32,5 cm.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.