Majo to presne vistihol lebo ked vstavas rano 2:30 a partak ta vystrieda niekde na trati a si doma o hodku skor tak aj to pomoze ale to vlcakov nezaujima lebo mi niesme ludia a sme za to plateny aj ked mizerne ale sme tak preto sa podaktore osadtky striedaju na trati
Nie kĺbaky sa majú kupovať, neviem, ako si Ty prišiel na to, že autobusy chce DPB už len prenajímať... ? Okrem toho, keď vypíšeš tender na nákup 240 kĺbakov, neznamená to, že všetky musia byť dodané v tom istom roku, ale pokojne aj v nasledujúcich rokoch. A to, že si DPB prenajme 20 sól ešte neznamená, že sa vydal na cestu prenájmov.
Re #101434 Ondro: Nejaká C734 firmy M-Travel pravidelne stáva (nocuje/parkuje) buď v obratisku Súhvezdná, alebo niekde na Astronomickej ulici.
Re #101435 MEG0: Tak tak, nech mu aj cievka na čele praskne od nervov. Ja už naozaj nerozumiem, aké blbosti ľuďom vadia...
Re #101440 hoppusmark01: Počul som, že po zavedení električky sa rapídne zvýšila v meste Vélez-Málaga úmrtnosť malých psíkov (Canis Familiarus Microscopus Zabitus Tramvajus). ?
Re #101441 Ike: Vodiči z Trnávky (1. DPA) majú na vybraných prestupných bodoch povinnosť čakať na prestupujúcich cestujúcich. Majú uvedené na nástenke tie prestupné body a v jednotlivých CP sú v prípade potreby uvedené aj časy, kedy treba na nejakej zastávke počkať na nejakú linku (týka sa to hlavne posledných a neskorých večerných odchodov). Ak sa Ti stane, že niekde vodič nepočká a mal by, treba naňho napísať sťažnosť a bude sa to riešiť. Akurát sa obávam, že sa ešte načakáme, kým sa v tejto oblasti dostanú Krasňany či Jurák na úroveň Trnávky. Ako je to v Petržalke, neviem.
Re #101445 hoppusmark01: Neboj sa, dajú si záležať, hlavne na veľkosti okien a pod. veciach, na ktoré cestujúci najviac nadávali.
k ŽST Lamač-nebude sa rušiť, práve prebieha rekonštrukcia nástupiska. Táto stanica je na dobrom mieste, prístupnom aj z Dúbravky. No otázka znie, má zmysel az tak husto zastávky ako sa plánuje? Podla mna aj áno a aj nie...najväčší nezmysel vidím vo vybudovaní zastávky TESCO-Lamač, nakoľko zo zastávky žel. stud. je to do Tesca popri trati cca 5 min (max)! cize by stacilo dobudovat len chodník, aj keď zase táto zastávka je dost blízko pri plánovanej Kramáre.....
Na druhej strane ak by sa vsetky ozaj vybudovali, tak v podstate tu máme náhradu za elektricku (lebo by vlak ozaj obslúzil komplet lokalitu), len aký bude interval...
A este nieco k Lamacske bráne v 2. etape sa tam má vybudovat prestupný uzol SAD, MHD a aj vlak.
ešte k nákupu 240 kĺbákov:
dúfam, že DPB si dá záležať na prevedení autobusov, tak aby čo najviac vyhovovali bratislavskej premávke, hlavne na rozmiestnení sedadiel.. no a dúfam, že objednajú nejaký pekný interiér ?
no hlavne tá trať je veľmi pekne spravená, pekná dlažba na chodníkoch, stĺpy trolejového vedenia a všetky ostatné architektonické prvky..
v Bratislave sa máme zatiaľ čo učiť..
je to velmi pekne, hlavne ta trat ? (fuuj ta barierovost)
aj elektricka ujde a celkovo prevedenie a okolie trate... ta elina sa tam proste hodi
co sa mi akurat nepaci je ten interier.. na moj vkus je to prilis umele - pripomina mi to toalety v ubytovacich zariadeniach Formula 1 ?
ale da sa asi to nie je narocne na udrzbu
mohol by DPB spraviť zoznam zastávok, ktoré sú prestupnými uzlami a kde autobusy budú vždy čakať.. tento zoznam by potom dostal každý vodič a bol by prezentovaný aj cestujúcim...
MHD nemoze NIKDY konkurovat IAD, pokial sa niektori vodici nespamataju, alebo DPB nespravi osvetu...
Logika ako sa patri... pride mi 21 na Patronku a pred nami je 30... Vodic 30 nie aby sa dovtipil, ze ludia z 21 by chceli prestupit, ale veselo zdrhne..
toto sa mi nestalo prvykrat... Kedy vodici pochopia ze je to prestupny uzol?
Preco by pri kupe museli byt busy splatene do 3 rokov, zatial co prenajom by mal byt 8 rokov?
Logicky by to malo byt naopak. Kupit busy na leasing a odpisovat ich 6 rokov a pre obcasnu potrebu nieco prenajat.
"Nad hlavným mestom včera dopoludnia lietali stíhačky MiG29.
Nacvičovali slávnostný prelet nad Slavínom, kde budú zajtra ráno o deviatej slovenskí ústavní činitelia s ruským premiérom Viktorom Alexejevičom Zubkovom oslavovať 63. výročie oslobodenia Bratislavy počas druhej svetovej vojny."
To mas odkial. DP si chce busy uz len prenajimat!
To co pisu noviny nie je v tomto ohlade smerodajne. V kazdom pripade DP ani mesto nema nato aby vyplatil 240 klbakov v troch rokoch, ale ma nato aby si ich prenajimal 8 rokov. Je to 800 mil verzsu 300mil rocne.
Raz ked uz sa podnik vydal na cestu prenajmov bola by chyba taku velku dodavku kupit a nie prenajat.
Asi to bol nejaký mimoriadny stav, obvykle ak letia zo Sliača na Kuchyňu tak Bratislavu obchádzajú. A možno sa amíci pri pristávaní pomýlili A možno niekto vyskúšal šengenský vzdušný priestor.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sati