L83: Vodič 2xxx na smer Petržalka dnes na výlukovej trase nezastavil ani na jednej z tých štyroch zastávok! Len pred zastávkou "Krížna" pribrzdil a keďže na nej nikto nebol, tak nezastavil. Inak to je strašne veľká obchádzka...
Nechápem, prečo 83-ky do Petržalky nedali radšej tak ako 91 a 93, teda cez nábrežie a Most Lafranconi. Určite je to o čosi kratšie a hlavne by 83-ky obslúžili svoje zastávky "Hodžovo nám." a "Zochova".
L88: Nerozumiem, prečo je ukončená pred Auparkom, kľudne mohla ísť radšej na Zochovu (príp. až na Kollárovo nám. alebo prinajhoršom na Hlavnú stanicu). S tým, že Aupark by samozrejme oblsúžila tak ako bežne.
Totiž takto od Incheby kým sa pred Aupark dostala išla zbytočne dlho po Einsteinovej, potom cez železničné priecestie a otočila sa. Zastavila na "Farského" ako bežne 95 smer Šafko. A teda kým konečne prišla pred Aupark, už by dávno bola na Zochovej a možno až na Kollárovom nám.!
Alebo mohla končiť na zastávke "Aupark" ako 83,91,93 atď. pri Novom Moste a potom bez cestujúcich zísť na Einsteinovu a začínať pred Inchebou. Určite by to vyšlo lacnejšie ako "šaškovanie" dnešnou výlukovou trasou...
Alebo keď už silou-mocou "musela" byť ukončená pred Auparkom, nemohla sa obetovať zastávka "Einsteinova" a namiesto toho že by išla ako ex 82, teda že by išla po Viedenskej ceste a tade sa k Auparku rýchlejšie dostala?
PS: Pre koho boli asi 3 Sory DPB odparkované pri Nám. Ľ. Štúra? Pre maratóncov či organizátorov -> konkrétne na prevoz odkiaľ kam?
Ten hrb zvyšuje tuhosť karosérie v krute. Dá sa to riešiť aj bez hrbu ale hrb bol rýchly a lacný. Tak to je a zbytočne budú dietky diskutovať nad tým, ako by to oni dokázali bez hrbu. SOR by to bez hrbu dokázal tiež, len by to zaplatili zákazníci. A ten hrb má napr. ešte aj vítaný vedľajší efekt v tom, že nemusíš vykurovať taký objem vzduchu.
Keď Praha má tieto SORky len v prenájme, tak si myslím, že BA dala súťaž na prenájom 12 metrových busov kvôli SORke. Na mieru šitá zákazka pre J&T. Kĺbové zatiaľ nie sú, tak budú 12 metrové...
Mohol by si špecifikovať, AKO má podľa teba vyzerať autobus?
A mohol by si takisto napísať, o koľko viac stoja trojdverové SOR BN12 "s inou konštrukciou", ktoré sú normálne v predaji?
Deti, doporučujem najprv čo-to poštudovať a potom sa zapojiť do diskusie. Solider a zlošuk to evidentne urobili a hneď je s nimi iná reč.
Ako podľa teba by na Krížnej mali byť zastávky Krížna I. (pri Avione) a Krížna II. (pri Steine)? Je celosvetovo dobrým zvykom pomenovávať zastávky podľa možnosti podľa najbližšej križujúcej ulice, je to dobré, funguje to, tak čo vymýšľaš momotiny?
Ake casy odchodov? Mas pravidelny interval, CO sa ti nepaci? Kedy by to malo jazdit? Nahodne, len tak podla toho ako si niekto zmysli? Mate SKVELY intervalovy cestovny poriadok, SKVELU navaznost na elektricku priamo do centra, CO ti vadi? Takto budu obsluzene vsetky obce v kraji - primestsky bus na kraj mesta a odtial MHD. Aj linku 630 by mala prevadzkovat SADka (Slovak Lines).
A načo vlastne zavádzať BID, keď sú ľudia roky zvyknutí na ČSAD systém? Ámos, spamätaj sa, to nie je normálne, čo v poslednom čase vyvádzaš.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023
A mohol by si takisto napísať, o koľko viac stoja trojdverové SOR BN12 "s inou konštrukciou", ktoré sú normálne v predaji?
Deti, doporučujem najprv čo-to poštudovať a potom sa zapojiť do diskusie. Solider a zlošuk to evidentne urobili a hneď je s nimi iná reč.