A tú čiaru si bratislavskí cestujúci "naozaj všímajú". Takí cestujúci, čo sú schopní nastúpiť na zastávke do polorozobratej električky, dobíjajú sa do vozidla autoškoly či nenastúpia do 202 len preto, že tam je miesto trolejbusu autobus, potrebujú fyzickú zábranu. ?
Tak povedz rovno, ze chces Citelis, tam su predne dvere plne pre cestujucich, otvaraju sa obe kridla a tyc tam nie je A na zemi je namalovany zlty priestor, v ktorom sa za jazdy nema stat
lenže tá tyč v Solarise je v strede dverí, takže cestujúci majú k dispozícii len 1/2 dverí..
V tom košickom tedome je tá tyč viac vpredu, a teda cestujúci majú k dispozícii minimálne 2/3 priestoru dverí..
no len v Solarise je to trocha blbé, lebo aj tak je v priestore 1.dverí v strede tyč, a otvára sa len jedno krídlo dverí.. tá tyč v strede tam nemala byť..
To s tým hrbom ako bezpečnostným prvkom mám tuším práve odtiaľto, spomínal to niektorý diskutujúci v čase, keď BN12 prišla na trh a Connex Praha ich kúpil pre linku 165. Ale nemám šajnu kto to bol a ani chuť prehrabávať sa cez tri roky archívu...
Re #101150 ZloŠuk: Ty píšeš na túto diskusiu len s účelom provokovať a rýpať do niekoho? Lebo tak mi to pripadá... Čo má nový SOR NB 12 a 18 spoločné s výpravou?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Majo