KLF, tr3mp> OK, ja mam kremovy Author. Som v siltovke, ruksaku, bielom tricku a na tom celom je cierne sustiakova suprava.
Piotrus>
79XX: 79XX+79Y(X+1)
T3: 7729+30, 7839+40, 7733+34, 7807+08 (tusim). Je to dost pravidelne.
Kto so mnou pojde na cyklojazdu teraz o hodinku a pol??? Ozvite sa sem alebo mne na mobil - kto mate moje cislo.
Inak ma byt linka X10 alebo take cosi? Od konca oktobra. Frenky mi ukazoval zadelenie jedneho vodica a tam ma ako linku 710. Co to je?
Ahoj vsetci-chcem sa s vami podelit o vcerajsi zazitok
Vcera pp sme sli s malou z trznice a cakala som, co pekne nam dojde. Takze-konecne som sa mala cest zviest sa s klbovym dracikom-2601. Znutra vonal novotou-mal vsak zopar detailov, ktore kazili dojem-puknuty strop pod srobmi ci vystelku podlahy odstavajucu od stien. Cakala som vsak na to podstatne-co budem pocut. A poviem vam, to, co nasledovalo, mi vyrazilo dych. Musim konstatovat, ze rozdiel medzi klbovym a kratkym dracikom je obrovsky a kratky sa da proti tomu, v com som sedela pokojne nazvat haraburdou (ale pssssssssst ). Motor mal neuveritelny zaber, akcia prevodovky bola priam ucebnicova-take nieco som este u Karosy nezazila. Je o nieco hlucnejsi ako diesel (pre znalcov nasich busov zvuk ma podobny ako 4202).Pravidelnost prevodov bola neuveritelna, cely stroj pracoval ako hodinky, bolo to kompaktne, vobec nestracal vykon ako kratke draciky. Myslim si, ze ked sa tomu vychytaju vsetky muchy, ako to nestastne prehrievanie, odviedol sa kus dobrej roboty Cas ukaze
d3k0 #9925: Mas pravdu, vedenie je v zlom stave, ale vydrzalo.
d3k0 #9924: Takze ked sa mi podari prepasovat cez vodica hotdog, tak mi nikto nic nemoze?
DOLEZITE UPOZORNENIE!!! Uz treti den na 202/3 jazdi vodic zo 6621! Vcera a predvcerom to bol voz 6621 a dnes 6628. Jazdi doobeda. Zastavuje 2.-3. dverami pri oznacniku. Na hranicnej mi zastal dokonca stvrtymi!!
tr3mp: na magistráte sedia asi úpĺní amatéri. Svedčí o tom jednak nevyústenie Galvaniho 4prúdovo a hlavne, prečo nezačali s prestavbou ešte pred spustením dialnice a otvorením Avionu. Teraz je tam zvýšenie dopravy o 100-200% a v tomto chaose a zácpach čo sa tam denne dejú chcú začať 2 ročnú prerábku cesty! Vodári tam musia presunúť 1000mm!!! vodovodné potrubie, aby nebolo pod novým 2pruhom, ale aj tak sa mi to zdá, že by to mohli stihnúť za max 1 rok. Zrejme si to vyžiada aj určité dopr. obmedzenia na jestvujúcom dvojpruhu.
Toto mesto nemá žiadne koncepčné riadenie, to tvrdím od začiatku.
#10003> Pokiaľ sa dobre pamätám, tak v návrhu plánu územného rozvoja, či čo to bolo, bola trasa Pionierska-Rača navrhnutá tak, že pri prekročí železničnú trať už pri VK, nie pri polygrafickom učiličti. Tiež sa vtedy neuvažovalo o tuneli od Pionierskej, ale holt pár ***** dostalo zálusk na baráčiky na úbočí Karpát.
Ta cesta bude mat krizovatku zhruba pri Palme (ci co to tam je), ako je zastavka elin za vozovnou Krasnany.
Co sa tyka tej prestavby Galvaniho na 4-prudovku, to bude zase "rychlost". Ten kratky usek od Ivanskej po Roznavsku maju dokoncit v roku 2004. Naviac mi nie je jasne preco sa pri rekonstrukcii krizovatky Galvaniho - Ivanska nespravilo vyustenie Galvaniho uz stvorprudovo, vratane zastavky smer Jurajov dvor, ktora sa bude musiet zrejme posuvat ...
tr3mp: budovaniu ciest sa nevyhneš aj ked bude MHD fungovať na 100%. Stupeň motorizácie sa bude zvyšovať či chceme alebo nie a zakrývať si pred tým oči nie je riešenie. Samozrejme by to nemalo byť na úkor MHD.
K tej ceste do Rače. Pred niekoľkými mesiacmi písali v BA novinách, že medzi vozovňou Krasňany a Peknou cestou by mal vyúsťovať tunel popod Karpaty (od diaľničnej križovatky pri krematóriu) a cesta by mala ďalej pokračovať cez záhradkársku kolóniu na Bojnickú, Galvaniho okolo Avionu na diaľnicu. Preto majú teraz na jeseň začať s prestavbou Galvaniho od Avionu po Rožňavskú na 4-pruh.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
COLOR