To, čo tam je teraz je len paródia na prímestkú dopravu, polhodinový kvázitakt ráno tam chvíľu je aj teraz, obsadenosť 80%, potom po siedmej ide vlak každú hodinu a obsadenosť je 110%.
Nemá zmysel voziť Spišské Podhradia, červené Skaly a pod. s nepoužiteľným gvd a s 5 ľuďmi vo vlaku.
Takt musí byť, no mal by priniesť úsporu na vlkm. A nie predraženú vozbu, ako je teraz pri tom smiešnom dopytovom grafikone.
Ale RegioJet neviem koho bude tam voziť, ak takt bude 30-minútový (zastávkové a zrýchlené Os vlaky). Budú tam voziť za drahé peniaze vzduch? A za to, že tam dostali 2x viac vlkm, zaplatia iní na Slovensku popri regionálnych tratiach. (zrušené spoje)
Skôr sa mohli robiť Bdtmee, aby sa v tom dalo pohodlne sedieť. A majú výhodu oproti Bdt - široké dvojdielne dvere ideálne na regiovlaky a podvozky na 160km/h bez akýchkoľvek potrebných úprav.
Stálo by za to aspoň na imhd dostatočne zmedializovať, čo sa chystá - vyhadzovanie plne funkčného systému a náhrada o nič lepším, len preto že to asi niekto chce.
Iný dôvod sa nedá nájsť, rozumný vôbec.
Nemáš celkom pravdu, len na rýchlo pozerám ten zákon a ak to nie je upravené ešte inak tak podľa § 35 ods. 1 je kritériom pre výhru:
a) ekonomicky najvýhodnejšia ponuka alebo
b) najnižšia ceny.
A vyhodnotenie ekonomicky najvýhodnejšiej ponuky je ustanovené v ods. 3: Ak sa ponuky vyhodnocujú na základe ekonomicky najvýhodnejšej ponuky, verejný obstarávateľ a obstarávateľ určí jednotlivé kritériá súvisiace s predmetom zákazky, ktorými sú napríklad kvalita, cena, technické vyhotovenie, estetické a funkčné charakteristiky, environmentálne charakteristiky, prevádzkové náklady, efektívnosť nákladov, pozáručný servis a technická pomoc, lehota dodania tovaru, lehota výstavby, lehota poskytnutia služieb. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ okrem jednotlivých kritérií určí aj pravidlá uplatnenia kritérií, ktorými zabezpečí kvalitatívne rozlíšenie splnenia jednotlivých kritérií. Verejným obstarávateľom a obstarávateľom určené pravidlá uplatnenia kritérií musia byť nediskriminačné a musia podporovať čestnú hospodársku súťaž.
Z toho mi vyplýva, že DPB môže nastaviť aj iné podmienky napr. referencie, cena náhradných dielov, spotreba a pod. len si to musí vedieť ustáť.
Chvalabohu, Bdteer je snad to najlepsie co na nasich regiovlakoch jazdi.. Dokonca je to ovela lepsie ako shuttle co posielaju Rakusania..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.