Na 7135 linka 8 mal vodič záľubu v pieskovaní na zastávke. Zaprášil hustým bielym prachom ľudí a aj vo voze bola "hmla". Robí DPB dostatočne psychotesty?
(Bolo sucho a listy nepadali...)
Ak efektívne a bez zdržania skontroluješ tarifné vybavenie všetkým, ktorí prídu na Hlst, Nové Mesto či Petržalku -to je hlúposť ? A samozrejme nie je nič lepšie ako unavovať vodičov sledovaním a rozlišovaním dátumov namiesto jasnej zelenej/červenej diódy či jedného/dvojitého zvukového signálu. A to prvé nie je rýchlejšie ako druhé a oveľa už ani blbou náhodou.
neviem ako samo, ale ja si myslim ze ZSSK mala byt sprivatizovana, ZSR statna a objednavat dopravu by si mal kraj dotujuc ZSSK, alebo ineho alternativneho dopravcu...
lebo ZSSK je drahy statny moloch a pritom je uplne jasne ze s peniazmi nehospodaria koser...
Ked v takej budapesti mohla elektricka stat 8 minut na zastavke a medzitym naberat ludi bez problemov, tu by to tiez nebol problem (hlavne by bolo potrebne naucit vlciakov na to)
A teraz ich stat plati sam sebe tiez. Akurat namiesto toho aby ich poslal rovno do ZSR putuju zbytocne cez ZSSK. O sumu o ktoru znizi dotaciu na ZSR musi navysit dotaciu ZSSK. Skratka, kravina na ntu.
turnikety na nástupištia na železničných staniciach v rámci BID či perspektívne na vlako-električko ten-tea. Na zváženie je prípadne na niektorých zastávkach / linkách zavedenie nástupu prednými dverami s kontrolou na čítačke u vodiča.
Ked uz nic ine tak ze to zobralo vlakom dost cestujucich. Na tom dobre vidno, ze ak ponuknes kvalitnejsiu alternativu tak cast cestujucich sa ti rychlo zo smradlavych Bciek presunie.
Dôvody prečo nie:
ok dnes dojde 95ka ak nie na čas odchodu tak minútu max dve pred odchodom. Ale ide sa predlžovať chrono, po novom keď budú vodiči stíhať, budú tam mať dajme tomu 4min. Aby stál 4minúty na nastupišti... napr., ľudia nastúpia a cvaknú si lístok.. rakoviny budú kričať že "prečo nejdeme?!!?"
Zrovna na Šafku dnes platí že tam ľudia zo Štúrovej dobiehajú nonstop a vodiči tam otvárajú dvere stále...či to bude lepšie keď tam bude autobus stáť 3 min..
A v MBCC s tou fotobunkou je pri prvých dverách problém.. 2 či 3 sekundy nikto nejde a zavrú sa automaticky..ale cestujúci ich ešte vidí otvorené tak nemačká dopyt.. a ide nastúpiť a tesne pred nim že "buch" a dvere sa zavrú, dobreže mu nepricviknú nos ? takýchto situácií tam bude bývať plno...
Aby bolo jasné ja nehovorím že sa to nedá, len z praxe píšem aké budú problémy tohto... zatiaľ čo mi napadá funguje združené výstupište a nástupište, kde vozidlo čaká dlhšie do odchodu iba na OD Slimák pri 98...
jasan, a k tomu papieru s ochrannými prvkami niekde rozbehnúť výrobu Tam-Busov či niečoho podobného že ? ? Ja ti neberiem tvoje zástanectvo konzervatívneho old-schoolu z 20teho storočia, ale stačí si uvedomiť, že existujú lepšie karty a lepšie čítačky, s ktorými je naopak proces kontroly oproti sledovaniu dátumov na papieri rýchlejší a komfortnejší. Nehovoriac o tom, že s tou papierovou metódou sa v rámci automatizácie a napr. tých turniketov čo som spomínal nikam nedopracujeme, že áno !? ?
Inak na margo tych vodicov - ja som takych zazil aj an elektrickach. Taketo veci sa v zapadnych krajinach riesia okamzitym prepustenim. Hodinovy vyhadzov! Napr. vo Viedni.
No ale tu mame komunisticky DP...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.