Ten koncept bol tusim u CD vysvetleny tak, ze aj vecer jazdia dlhe supravy (kedze napr. rano musia byt niekde) kde je potom pomerne slaba hustota cestujucich (kedze je mensi dopyt) - tieto zony ich maju nahustit napr. do jedneho-dvoch voznov a tym zvysit bezpecnost. Celkom rozumne, podla mna.
Teoreticka otazka: Moze vodic vylucit z prepravy zacvikara ak tento pachne na cely autobus? Je mi jasne, ze to nikto asi neurobi, skor mi ide o to ci to moze urobit
Pletieš dve veci dohromady. Budú tiché zóny a budú bezpečnostné zóny. Intenzívnejšie osvetlenie sa týka bezpečnostných zón vo večerných a nočných vlakoch. S tichými zónami nemá intenzita osvetlenie nič
milé, ale prekvapila ma táto veta "V označených vozňoch ZSSK garantuje zvýšený dohľad vlakovým personálom, intenzívnejšie osvetlenie a pomoc v núdzi"..
Ja keď chcem byť v tichej zóne, tak isto nechcem mať intenzívnejšie osvetlenie... Práve naopak, mali dať menej osvetlenia.. ach jáj...
aké pro-DPB? DPB tiež nerobí to čo ho napadne, ale to čo mu mesto/politici nakážu, preto aj tie niektoré "umné" úpravy a predĺženia liniek, príp. nové linky.
Ale hovorí sa, že iba blbec postupne nemení svoj názor. Holt Dunčo rastie, dospieva, v niečom zmúdrieva a dôležitý bol kontakt s komeptentnými pracovníkmi na Oil street.. toto všetko zmenilo jeho pohľad na linkové vedenie z Anti-DPB na pro-DPB ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.