Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Už toho trolla nekŕmte...
Reakcia na: S499.1023 #224907:
no daj konkrétne info kto alebo čo je ten JASPERS, či a kto je tam v kolektíve za Slovensko a hlavne daj konkrétne info čo pozitívne spravil pre Slovensko, ale diaľnica z Dolnej Hornej do Hornej Dolnej ma nezaujíma.
Reakcia na: Ike #224910:
No moment, ja nehodnotim kvalitu IC vlakov jednotlivych dopravcov. Osobne tiez preferujem IC ZSSK, resp. preferoval som ked jazdili v pouzitelnom 4-hodinovom takte a nie dnesnom rezime "obcas nieco pojde" (vdaka comu IC ZSSK vyuzivam minimalne, lebo vacsinou existuje vhodnejsi R).

Len som reagoval na Duncovu teoriu o tom ako budu ludia masivne plakat za ZSSK (alebo dnes vraj placu za Cargom, ci inymi ex-statnymi molochmi).
Reakcia na: Ike #224910:
Tie IC vlaky ZSSK sú, celkom úprimne povedané, lepšie ako RegioJet. Lenže keby ich nechali bezdotačnému Jančurovi, mohli naprieť svoje úsilie práve do tých rýchlikov.
Reakcia na: 810zssk #224909:
Tak priznajme si zasa, že to malo marketingovo-politický podtón. Na jednej strane admirál, ktorý teda zasadil sebemenším pokusom ZSSK o marketing plesnivý kôl rovno do srdca, na druhej strane Radim akoby člen opozičnej strany. Rozhodne to ľudia nevnímali rovnako, pričom pri týchto búrkach v šerbli úplne zanikli ďalší dvaja dopravcovia, ktorí akoby ani neexistovali.

Tie IC ZSSK vlaky sú úplne porovnateľnŕ s RJ, v drobnostiach lepšie a iných drobnostiach horšie. Čo sa už nedá povedať o rýchlikoch.
Reakcia na: C4H8Cl2S #224898:
Porovnaj si kolko ludi nariekalo za IC ZSSK ked nejazdili a kolko narieka za IC RegioJet.

Navyse by ma dost zaujimalo co rozumeis pod "lukrativnymi vykonmi" v dotovanej doprave?
Reakcia na: Ámos #224905:
Myslis, ze Nesrovnal pripravi na Starom moste aj akciu “Rozlucka s molochom”? ?
Reakcia na: chodec #224906:
Ťa serie, že ti u nich neprechádzajú tvoje sprznené projekty, čo? Inak evidentne vôbec netušíš, čo JASPERS je.
Reakcia na: Mike #224884:

Tak Jaspers je najväčšia pijavica na Eurofondy. Ich odbornosť končí v okamihu keď treba umne presmerovať financie tam, kde to vychádza "efektívnejšie" a každý si môže domyslieť čo sa za efektívnosťou skrýva. Vznikla divným spôsobom a nikoho nezaujíma že sa nezúčastňuje žiadnych transparentných verejných súťaží na výkon "expertíznej činnosti". Kde sú novinári a politici ktorí neúnavne bojujú za transparentnosť. U tejto firmy držia pysk. Prečo asi - nuž pozrime si priezviská a je to jasné. Už roky je výnimočnou organizáciou pre túto oblasť - prečo asi to nikoho nezaujíma. A ak určujú ešte aj ako má nebodaj vyjsť dopravný prieskum tak zbohom.
Reakcia na: fanatikmhd #224900:
Všetci budeme plakať za štátnym molochom. Smútočné pochody sa budú robiť po celej republike. ?
Reakcia na: Valec #224897:
Jó, papiere socialistických plánovačov zniesli všetko. Realita bola však iná.
Reakcia na: fanatikmhd #224900:
Načo mu odpisuješ? ?
Reakcia na: C4H8Cl2S #224898:
Prečo, liberalizácia nie je na škodu pokiaľ tam neoxiduje jeden nemenovaný súkromník. So zbytkom nie sú žiadne problémy, a v mnohých prípadoch prinášajú aj kvalitatívne či časové prínosy. Navyše, ak to odbremení štátny rozpočet....Prečo nie...
Reakcia na: Ámos #224895:
Toto nevyslovuj nahlas. Taký bonzák odtiaľto to nahlási KDI a šup, mestké okruhy či obchvat ostanú bez zmeny a v centre pribudne 7924895658556622 svetelných križovatiek po štýle farského - niektoré smery viac ako 3 minúty červenej...nakoľko stačí aby prešla električka a cyklus sa resetne do bodu začiatku 😃 A bude to dlho obchvatom, a centrom ešte horšie...

Inak ale áno, Pe-Kramáre či Pe-Rača je najrýchlejšie centrom (Pe-SNP-Hodžovo-a buď hore na klamáre, alebo rovno na račko a dalej...) Smutné...
https://spravy.pravda.sk/ekonomika/clanok/455875-stat-ponukne-sukromnikom-35-zeleznicnych-trati/

Takže Cargo je už v troskách, lukratívne výkony majú súkromníci. Teraz ideme to isté zabezpečiť aj v osobnej doprave. Zlikvidujeme si štátne a za 10-15 rokov budeme nariekať.
Reakcia na: Ámos #224889:
"Typickym prikladom za vsetko je Petrzalka."

Ono, v tej Petržalke hlavne neboli dobudované služby a administratíva (popri trati budúceho metra) a priemysel Juh (južne od Janíkovho dvora). Takže toto nemala byť čisto obytná štvrť.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.