Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
pozi: suhlasim s tebou, ze v sucasnosti sa elektricka cez centrum len tak prevlecie... ale pri zmene pristupu, ktoreho aspon ciastocne naznaky uz badat, a to takom, ze elektricka ma na krizovatkach prednost,sa da ziskat celkom slusne urychlenie dopravy. Okrem toho sa da napriklad aj zredukovat mnozstvo zastavok, a opravit trate (co cele dokopy este vzdy vyde vyrazne lacnejsie ako metro) a som zvedavy ako sa potom budes hadat o rychlostnych vyhodach metra.
...ten zvysok sa mi komentovat nechce, len zaver:
Prave metro ta bude zvazat do lievika na safarikovo nam, elektricka sa da bezproblemovo rozvetvit na rozdiel od metra a kvoli znizeniu zranitelnosti je vyslovene nutne spravit este minimalne jeden prepoj cez dunaj. To co tu je prezentovane ako projekt trasy elektricky do petrzalky je presna kopia trate metra, takze ked to nazyvas lievikom, presne to iste ti spravi aj metro, akurat s tym, ze elektricka ti moze hned pokracovat dalej po kolajisku, ktore sice nie je v najlepsom technickom stave, ale vedie tak na zapadne konciny mesta do dubravky, ako aj na vychod do race, zlate piesky a do ruzinova...
Moj dojem z teba: zjavne si vyrastol na demagogii sucasnej garnitury bratislavskeho magistratu a nikdy si nevidel rychlodraznu elektricku...Prave kvoli takymto ludom si myslim zeby bolo vhodne to metro postavit, aby pochopili ze to nie je vseliek a prave vtedy ked to uz aj uvidia na vlastne oci hadam pochopia... bohuzial je to drahy dokazovy prostriedok...
Takze k tomu metru/elektrickam.

Riesenie dopravnej situacie je dhodoba zalezitost a rozhodne to nie je tak, ze si povieme, ze mame malo penazi, tak spravime nieco provizorne. Ludia, toto je dolezita vec a setrit sa ma na inych veciach. Ak by tu namiesto metra boli elektricky, problem by sa len odsunul nedostatocnym riesenim. Ak by sme na metro v ziadnom pripade nemali, diskusia o nom by neexistovala.

Ak mi niekto povie, ze doprava elektrickou po meste je rychla, tak sa asi vozi do prace vrtulnikom a o MHD len teoretizuje. Elektricky sice skoro vsade maju vyhradene pruhy, ale musia cakat na krizovatkach, semaforoch, zdrzuju osobnu a pesiu prepravu...

Co sa tyka hlucnosti, nepochopil som prispevok toho, kto tvrdi ze metro je hlucnejsie. Metro by bolo vacsinou pod zemou, cize by nadzemna hlucnost v tychto usekoch nebola ziadna. A nejedna sa nahodou o metro na pneumatikach? To sa so skripajucimi zeleznymi kolesami elektriciek ani neda porovnavat.

Riesenie dopravnej situacie v centre mesta je pomocou elektriciek nulove, a ak niekto hovori, ze aj elektricka moze ist pod zem, tak nech sa zamysli, ci je to aj potom tak vyrazne financne vyhodnejsie ako metro.

Tiez som za nazor snazit sa strcit dopravu aspon v centre pod zem. Hore by bola len taka doplnkova, ta tam v podstate je - dnesne elektricky. A hlavne tahy - spojenie centra (stanice, letisko, ......) s mestskymi castami by bolo riesene rychlym metrom. Ajtak to raz budeme musiet postavit, tak preco zacinat s elektrickami?

Vidim, ze je tu par elektrickofilov, ale to nic... ked bude metro, aj potom sa mozte vyzivat na novych zberacoch a inych prkotinach. 🙂
Ale vazne, aj napriek vasej zalube v elektrickach treba byt objektviny.


Zaver:
Dufam, ze za 10 rokov sa nebudu ludia z Petrzalky zvazat vsetci ako lievikom priamo do centra na Safko, kde sa vsetci udusia v desattisicovej tlacenici, kde by cakali na dalsie elektricky a autobusy. (ozaj a ta elektricka pocita so starym mostom? to je nejake divne - sak, ten sa dovtedy rozpadne)

Dufam, ze za 10 rokov nebudem chodit domov do Devinskej Novej Vsi elektrickou cez Karlovku a Dubravku a novopostavenou tratou do DNV, pretoze to by bolo utrpenie, na ktore nechcem ani pomysliet.
drink: projekt rata s moznostou otacat elektricky za safarikovym namestim odbocenim dolava, cez nam L Stura nazad na safarikovo a hore na most (prislusne vyhybky a kolajove prepoje su zahrnute v cene). Stat po trase na kazdom kusku nie je velmi rozumne, preto by som nerobil ani zastavku na estakade krizujucej zel. trat do petrzalky, ved asi 200 m odtial bude zastavka/stanica "Farskeho" - ak to bude stat pri kazdej vrbe, tak to bude pomale, a o to asi nik nema zaujem. Osobna zeleznicna doprava aj tak zatial v petrzalke velmi rozvinuta nie je, a ak by sa rozvinula, tak elektricka sa da vetvit a nie je problem spravit trat k zeleznicnej stanici.
tr3mp: ja osobne som za obojsmerne vozidla a aj by som celkom rad umiestnil na urcitych miestach trate kolajove splietky na prechod z jednej kolaje na druhu, ale o tomot sa mozme bavit ked sa podari vobec tu trat presadit. Rovnako sa mozme potom bavit napriklad aj o rozchode, ale teraz musime byt jednotni a zbytocne nespekulovat, caka nas tazky a rozhodujuci mesiac...
Juro: vid vyssie a nad zabezpecovackou som tiez uvazoval, ale na tej sme sa potom s Turbom nedohodli..., Stefanikova... vela ludi by tam rado vidiet nazad elektricku, ale jedina schodna cesta bude asi dat ju tam pod zem a na to zatim peniaze nie su...
ALL: zajtra vsetcia co len troska mozte, pridite o deviatej na to stretko (stretavama sa o 8:45 na primacialnom namesti) - potrebujeme kazdu podporu, aby nas tam bolo viacej ako lunackovcov :-))
Perlička dňa: 14Trka (myslím 6252) je po VP. Čo je však sranda je to, že dostala nové zberače a ešte najväčšia sranda je to, že má nové sťahováky Railtech, tie isté ako najnovšie 15TrM
Vo stvrtok od 9.00 do 13.00 sa uskutocni v zrkadlovej sieni primac. palaca seminar s nazvom Kolajovy system hromadnej dopravy, Bratislava a region. Pozvana je verejnost, obcianske aktivity, poslanci mesta a pod 🙂 (vecernik)
no dnes som sa v sme docital:
"Komisia na privatizáciu Slovenskej autobusovej dopravy (SAD) včera vyhodnotila víťazov súťaží v prvých dvoch podnikoch. Francúzsky dopravca Connex Transport, patriaci do globálneho holdingu Vivendi Enviroment zvíťazil v tendri o SAD Bratislava."

dalej najdete v clanku (myslim, ze odkazy nejdu uverejnovat - ale dam to do mojej www.stranky 😃
hee - no nerozumiem tomu preco vam to tak vadi - ved je vas tu dokopy 20, co furt diskutujete a inde, ked su desiatky, ci stovky ludi, tam im moj nick nevadi a ze tam je anndy*** kopu krat.
(ja som napr. hned vedel, ze od tr3m o tej 6634 je pre mna, aj ked tam bol anndy - ale to iba mozno preto, ze to citam POZORNE)

zmenit ho mozem, ale nechcem - som ochotny urobit este toto - ale viac ne - ak to uz niekomu bude vadit ma smolu a nech si to necha pre seba
Andy: re na:#5887: to preto, lebo v Bratislave prevadzkuje MHD dopravny podnik 🙂 Podobnych nezmyslov by si nasiel urcite viac. Ked som pouzival MHD aj ja, tiez ma vela veci rozculovalo. Odkedy som sa prestahoval blizsie k praci (3 min. chodze)tak sa mi zije lepsie 🙂
Drink a tr3mp ma predbehli, doplnil by som doplnit manipulacne spojky na staniciach, aby sa mohli vylucovat jednotlive useky a bola by mozna napr. jazda po jednej kolaji + prislusne zabezpecovacie zariadenie.
Este by som obnovil staru trat na Hlavnu stanicu po Stefanikovej.
Inak v priestore stanice Farskeho sa pri metre uvazovala s prestupom na vlak. ZSR(CSD) tam chceli mat zastavku Petrzalka zastavka.
ad Andy vs. Anndy008: napriklad mna to nepomylilo, vedel som, komu pisem. ale naozaj je lepsie, ked sa nepouzivaju podobne nicky.
Nazdar, velmi sa mi lubi tato web-stranka a tiez je na to robena dobra reklama, ale s tou reklamou treba pokracovat. Hlavne co sa tyka tych vylepovanych adries na zastavkach.
Pozdravujem vsetkych, ktori sem chodia a hlavne ANDYho
Andy008: Prosim ta, nemozes si meno zmenit uplne? Ludi to hrozne myli.... A vznikaju rozne nedorozumenia 🙂
Ozaj, preco niektore tabule linky 86 maju konecnu ako ZST UNS, ked tato linka zachadza uz sto rokov na Domkarsku.. ?
podla mna by sa mali na novu elektrickovorychlodrahovu trat nasadit obojsmerne vozidla. pretoze keby nastal problem hocikde na trati (vykolaji sa elina, samovrah na kolajach, havaria na safku), pomocou dvoch-troch vyhybiek na trati by nebol odstaveny nosny system dopravy v petrzalke. okrem toho by bolo bezproblemove umiestnenie ostrovcekov v strede trate.
K projektu elektricky: Doporucujem uvazovat aj so zastavkou pri krizovani zeleznicnej trate Petrzalka - UNS. Mozno by bolo vhodne umoznit otacanie elektriciek na Safku (tak ako teraz autobusy) pretoze pri navrhovanej kapacite by bola Sturova asi pretazena. Tak isto by mozno pomohlo odlahcit Sturovu ukoncenie 12-ky pri novom SND. Myslim, ze po Starom moste nemusia jazdit autobusy.
Andy: sorry, spravne malo byt Anndy008 - poplietol som to.
tr3mp: Ja viem o tej 6634, bol som ju tam raz pozriet spoza plota.
klf: Ale tie trolejbusy boli nove ked tam boli pridane. 🙂
all: Neviete preco mala v nedelu 6314 za stieracmi SPZ?
#5854 Andy: 6634 som videl este vo vozovni na Hrobonovej ked som tade isiel v nedelu doobeda na biku. Stala odstavena vonku na lavej strane pri stene vozovne.
Taaaakze podla veteranov z DP je zehlicka voz T2. Si a ja sme mali pravdu. 😉 Ale faktom je aj to, ze mladsi vodici zacali nazyvat aj T6 zehlickami. Ovsem originalne a povodne to su vozy T2.

P.S.: Brutalny kanadsky zartik s tymi fotkami "NOVYCH" 15TrM-iek. Som to siel kukat, ze dosli dalsie vozy a nakonec sa z toho vykluli "stariny" z oktobra. 🙂 OK, sak fotky berem, su pekne, len naco tam davat napis, ze NOVE vozy ? 😉

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.