Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Hehe, Z... v sobotu som ta videl vecer pri Juraku, ked si bola v 4-ke. Potom si zaliezla do vozovne alebo kam a uz ta nebolo 😉
Ja by som to lepsie nevystihol... 😃
Color 🙂

Ich "mazlenie" pripominalo nenavist...
Ale neoblil si im to tam potom cele ked si ich videl, vsak? 😉
Jezis sorry, velka oprava - uz mi sibe #11265. Nebolo to v krasnanoch - ale v JD - eliny. Mal som moznost aj vidiet dielenskych pracovnikov, ako sa "maznaju" s elinami pri zbeznej kontrole 😞.
BUSE system sa (aspon v Juraku na busoch) kontroluje v poslednom case strasne dokladne cez filter. Dovodom su koncorocne premie ;)))))
A ze som tam nikde nenasiel KPMHaRD 😞
btw. dufam ze si myslim spravne, ze Astorka je teraz v Ministerstve kultury a nie na Hodzovom... Ale nevadi, az taka velka prechadzka to nebude 😉
Ked uz sa tu tolko hovori o stretnuti v Astorke, tu je mailova sprava priamo od organizatora:

Volne zdruzenie bratislavskych ochranarskych a obcianskych organizacii

si Vas dovoluje pozvat na diskusne forum

Bratislava nahlas!

uskutocni sa v pondelok 18. 11. 2002 o 19:00 hod.

v Divadle Astorka - Korzo ´90, Suche Myto c. 17, s temou

Volba primatora Bratislavy

Kto sa stane “prvym” obcanom Bratislavy? Ake vizie, podnety a normy spravania prinesie?

Okruhy otazok:

* Rozvoj mesta a zivotne prostredie
(Ma Bratislava dalej rast? Ake su limity jej rastu z hladiska zivotneho prostredia?)

* Doprava
(Budeme podporovat hromadnu alebo individualnu dopravu? Ako sa koncepcne vysporiadame s kolabujucim dopravnym systemom? Ake miesto budu mat “ekologicke” druhy dopravy?)

* Architektura a urbanizmus
(Aku tvar Bratislavy chceme vidiet? Bude mat mesto hlavneho architekta?)

* Transparentnost a boj proti korupcii
(Ake systemove opatrenia zavedie primator v Bratislave tak, aby nedochadzalo ku konfliktu zaujmov ci presadzovaniu uzko stranickych a individualnych zaujmov?)

* Zapajanie verejnosti do rozhodovania
(Co spravi primator pre to, aby sa obcan stal od pripomienkovatela hotovych projektov ich aktivnym spolutvorcom?)

Hostia:

* Ing. Andrej Durkovsky
* prof. Juraj Stern
* Ing. arch. Peter Benuska
* doc. Jan Turna



Verejne diskusne fora - Bratislava nahlas!, ktore sa konaju v divadle Astorka - Korzo ´90, vstupili do povedomia bratislavskej verejnosti snahou o sprostredkovanie dialogu medzi obcanmi a predstavitelmi samospravy s cielom riesit problemy mesta a budovat obciansku spolocnost.

Kontakt: Volne zdruzenie bratislavskych ochranarskych a obcianskych organizacii, Godrova 3/b, 811 06 Bratislava, e-mail: mvszopk@internet.sk

Vstup volny

Clenmi zdruzenia su:

Bratislavske regionalne ochranarske zdruzenie, Greenpeace, iniciativa Nase mesto, Mestsky vybor SZOPK, Obcianske zdruzenie Za zdravu Patronku, Sloboda zvierat, Slobodna alternativa, Spolocnost pre trvalo udrzatelny zivot, Za matku Zem, Zdruzenie obcanov lokality Fialkove udolie, ZO SZOPK Sirius.
Zaujimava otazka... 🙂 Ja neviem, zda sa mi ze o 19:00, nie 18:00. Ale nie som si isty...
Kua, tak kedy bude ta diskusia ? 18:00 alebo 19:00 ?
V sobotu podvecer sa pohyboval v priestoroch Auparku vysmiaty premier and Co., a bola predvolebna propagacia ich kandidata (ich-SDKU) J. Sterna 😉
heh - no videl som vcera vonku 7304 - celkom pekne to vyzrealo, lepsie, ako som si predstavoval z fotiek. Neviem, ale ten nater im slusi 😃.

Co som si vsimol je to, ze mala, oproti fotkam, obrateny zberac.

Alebo to mozno nebola 7304, ale o inej T3mod neviem 😃

No ale inak - k tym grafikonom. Ja uz davno upodozrievam DPB, ze grafikony sice su optimalizovane, ale prave tak, aby DPB najviac zarobil na listkoch 😞.

No, ako pisal d3k0 - buse vsetko vie, pamata si, rychlosti, casy, rezim jazdy, cas statia na zastavkach, atd.., ale zase zlyhal(-ava) ludsky faktor. Nechcem moc rypat, ale bol som svedkom v krasnanoch, ako dispecer kontroluje udaje z buse. Dojde vodic, odovzda kartu - dispecer strci do kompu - prejde si udaje - vidi x-porusenie napr. dovolenej rychlosti, casu jazdy /skorsi prichod/ - "akoze" vynada vodicovi, trochu potlachaju a basta. Takze tak asi. Takze sa nicomu necudujte.
mickey: To mas tak - optimalizacia 0 bodov, dodrziavanie grafikonov 0 bodov... BUSE to aj uklada, dokonca sa to aj archivuje, ale evidentne sankcie nie su, lebo to by sa potom inak jazdilo...
Elektrickova trat vedena po Vajnorskej je tak perfektne obsluhovana, ze vsetky tri elektricky idu v rozpati 3 minut z Trnavskeho a potom je 10 minut medzera. Potom sa casto sa stane, ze sa napriklad Trnavske myto dovalia dve v tesnom zavese za sebou. Ani naznak nejakeho rozumneho rozptylu. Ale povedzme, stane sa. 2, 4 a 6 maju uplne odlisne trasy, takze sa niekedy mozu stretnut - jedna chyti trosku meskanie, druha pride trochu skor.

Ale napriklad: 6:54 ma odchod stvorka, zaroven s nou (hned za nou) ale pride aj sestka, ktora ma odchod az 6:58. Dalsi spoj (dvojka) ide az 7:04. Vodic sestky ale nepocka na zastavke do 6:58, radsej sa vali hned dalej, hoci je vozidlo prazdne. Jasna vec, bude skor na Novom meste, trosku hodi slofika na konecnej. Za tych 10 minut sa ale nazbiera kopec ludi, ktori sa potom 7:04 natlacia do kratkej dvojky.

Uz sa to tu raz chvilku preberalo, ale stale v tom nemam jasno:
Ako casto a podrobne su vodici sledovani, ci dodrziavaju cas odchodu zo zastavok? Da sa to v tom BUSE (ci ako sa to vola ten elektronicky system) logovat? Je mi jasne, ze za neskorsie odchody vodici vacsinou nemozu, ale odist skor a najma ked nikomu nezavadziam, je totalna blbost.

To sa moze potom dopravny podnik hrat kolko chce s optimalizaciou grafikonov, ked mu na to vodici kaslu a jazdia si ako im to vyjde. A cetujuci si potom zanadava, ako je to nahovno, ked musi niekde prestupovat a nabuduce radsej pojde autom.
Jednoducho - v Chorvatskom Grobe si musi listok cvaknut kazdy, lebo tam neplatia elektricenky, co sa o Vajnoroch povedat neda 🙂
Humor:
"Rušne Železničnej spoločnosti a. s. série 350 jazdia v súčasnosti na koridorových tratiach Českých dráh ako jediné rýchlosťou až 160 km za hodinu. Takouto rýchlosťou budú čoskoro jazdiť aj vlaky na koridorových tratiach ŽSR."
Prameň: http://tlacovespravyzs.zsr.sk//11november/Kolosústruh.htm
Zaujimalo by ma ako je mozne ze v Chorvatskom Grobe, kam zachadza linka c.53 tri tyzdne maju dve zastavky a na kazdej je automat na listky? Vo Vajnoroch je jeden automat a styri autobusove linky a na Ciernej Vode kde ma linka 53 konecnu nie je ani jeden a doprava tu jazdí nespocetne roky.
Bon-cu> ten, v ktorom bludy pisu 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.