Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mike #26656:

Mas pravdu... ?
No to je nočná mora, čo sa píše o tej Filiálke. To je vrchol farizejstva, nezodpovednosti a veľmi škaredej propagandy, keď niekto napíše, že električky na Račianskej, Vajnorskej a SAD - busy to zvládajú. ? ? ? Ten dotyčný/dotyčná sa asi v živote neviezla električkou po Račianskej, Vajnorskej, alebo SADlinkou v Rannej špičke v smere zo Senca, Pezinka, Grobov,... Veď do Blavy dochádza z východu = z Podunajskej roviny také množstvo ľudí...
Už len súhlas s predrečníkmi na túto tému a doplním vás: V článk sa píše, že tam bude aj Nos.Sys. A TEN BUDE AKOŽE KDE? No podľa mňa práve niekde v mieste filiálky(!) A to už je druhá vec, či 200 m. nad zemou a lebo pod zemou. Ďalej si tiež myslím, že trate 120 a 130 by mohli končiť na filiálke. Tiež súhlasím s tým, e také sprosé riešenie a hlavne umiestnenie hlavnej stanice, aké máme v BA, by sme široko ďaleko v STR. Európe Hľadali iba ťažko. A keď tak chcú staré rakowiny prechádzať cez koľaje: A to nevedia , že existuje také niečo ako pohyblivé schody?
Re clanok:

Pán Pavel (cca. 85 rokov): Čo sí myslím, čo by tu malo byt? Tieto kofajnice nie. Takto to predsa nemóže zostaf. Počul som, že tu chcú vybudovat Zelezničnú stanicu. Ale ja si myslím, že v tomto okolí chýba skór slušná občianska vybavenost. Stanica, to by boto ešte horšie ako dnes. Radšej na zodpovedajúcej úrovni niečo pre fudí. Určíte nie železnica.

Paní Marta (cca. 80 rokov): Ked' chcem íst k lekárovi na Tehelnú, " _ musím to celé obísf. Je to ' ' . z Mikovínyho daleko. Rozprávala som sa o tom s mnohými fudtni z okolia. Čakáme, kedy to tu už konečne zrušia. Chorí fudia potrebujú chodit na polikliniku, je to nebezpečné. Všetci na to nadávajú, rozčufujú sa na tie nešfastné kofajnice a čakajú kedy už nebudú prekážkou.


Takito ludia sa mi v mysli poja s nasou fakultnou nemocnicou v Motole, kde im vacsinou na interne odoberame anamnezy a fyzikalne ich vysetrujeme. Vacsinou (v 80 rokoch) uz maju ICHS, stav po infarkte, niekedy diabetes, casto rakovinu, u muzov je pravidlom zvacsenie prostaty a u oboch pohlavi senilna demencia. Tak teraz sa zachovam ako klasicky internista, ked ho pacient nepocuje:

Babi, vam moze byt jedno, co tu postavia, vy sa toho nedozijete.
Reakcia na: fobust #26651:

Staci sa pozriet na Masarykovo nadrazi v Prahe .. priamo v centre mesta a ani pod zemou nie je 🙂 Ja ked som prvy krat o tej stanici cital hned som si spomenul nan a celkom by sa mi nieco take na Trnavskom myte pozdavalo.

Btw ta pani co sa stazovala ze musi vsetko obchadzat ked ide na Tehelnu akosi "zabudla" ze oproti Ursinyho ulici je nadchod ponad kolaje 🙂
Reakcia na: tr3mp #26633:
Alebo trochu iny priklad, kde je spojenie metra a polyfunkcneho objektu - Palac Flora na Vinohradoch, priamo prepojeny s vestibulom stanice Flora trasy A.
K clanku:

"Ved' sem patrí nejaký pekný park, niečo pre občanov a nie stanica. "


No tak toto uz je vrchol. Nieco pre obcanov a nie stanica. To je akoby som povedal, ze potrebujeme nieco pre obcanov, tak zrusime policiu 🙂

Ten clanok je sice neobjektivny, ale myslim, ze v Hlase Noveho Mesta nebudu asi bohvieako kvalitni zurnalisti. Ta anketa (ak nie je vymyslena uplne), je urcite urobena tak, ze rano o desiatej vyspovedam 5-10 obstaroznych a na vsetko nadavajucich babiek demokratiek pri Slimaku.

Chvilu som mal podozrenie, ze mestska cast vo svojom platku propaguje to, co viac vyhovuje jej poslancom, teda vybudovanie blizsie nespecifikovaneho polyfunkcneho objektu (to je tiez newspeak jak svina). Ale potom si hovorim, predsa to mestski poslanci nemozu propagovat takym stylom a takym jazykom!

Okrem toho - kto kedy povedal, ze polyfunkcny dom

a) nebude tvorit barieru (Ostatne, ze v podstate hned vedla sidli obrovsky areal SIS a ministerstva obrany, kam sa tiez nesmie, to nikomu nevadi, vadi len ten priestor ZST.)
b) nemoze byt postaveny tak, aby obsahoval zeleznicnu stanicu 🙂

Naopak, polyfunkcny dom, ktory by zahrnoval aj stanicu, by bol krasny a mestotvorny jak svina. Ale to by niekto musel mysliet mozgom 🙂
Reakcia na: Juro #26649:

Trabalo by nieco napisat aj s uvedenim prikladov z Budapesti, Prahy.... Lebo vidim ako ludok yebe. ? ?
? mhd je ako smrť,nevieš kedy príde.
?
Reakcia na: hlas #26624:
To je teda hnusná demagogia. To by mohlo byť v relácií Aj múdry schybí. Du blejt velebnosti.
Reakcia na: www.saget.szm.sk #26645:
tiez mam pocit, ze to nieje Mlynska, pretoze Mlynska je dole pri Rybniku a je to ta ulicka, kde chodi MHD. Toto bude fakt ta Novoveska, alebo mozno Uhrovecka? Ale to asi nie. ?
Reakcia na: J #26643:
Oukej, oukej, oukej... 🙂
Tak ten clanok o Filialke bol doba demagogia. Fuj! Ale ako vieme, tak pismena vydrzia strasne vela. Zaujatost, neznalost problematiky a absolutna ignorancia a manipulacia verejnosti! Hanba! Autori sa mozu hanbit!!! Hovno o doprave vedia a idu robit definitivne zavery. A co je este horsie, manipuluju verejnu mienku nezmyslami, ze to bude obrovska, neprekonatelna bariera (pod zemou?), ze o ulicu dalej ide elektricka (ale iba po Racu, to vsak akosi zabudli), ze autobusy SAD stacia (odkial to ONI vedia?). Silne mi to pripomina sudruha Lunacka, ked mi este tvrdil ako moze iba METRO vyriesit problemy s MHD v Bratislave a ako je elektricka vhodna na zrusenie. Cely clanok je demagogicky, zvrateny, je to jednostranny pohlad na vec niekoho, kto vobec nemusi cestovat do Bratislavy. Fuj, fuj, fuj a este raz FUJ! A teraz GRCAJUCI SMAJLIK!!!! GRCAJUCI SMAJLIK!!!! GRCAJUCI SMAJLIK!!!! GRCAJUCI SMAJLIK!!!! GRCAJUCI SMAJLIK!!!! GRCAJUCI SMAJLIK!!!! GRCAJUCI SMAJLIK!!!! GRCAJUCI SMAJLIK!!!! GRCAJUCI SMAJLIK!!!! GRCAJUCI SMAJLIK!!!! GRCAJUCI SMAJLIK!!!! GRCAJUCI SMAJLIK!!!! GRCAJUCI SMAJLIK!!!! GRCAJUCI SMAJLIK!!!! GRCAJUCI SMAJLIK!!!! GRCAJUCI SMAJLIK!!!!
Ja mam len malu opravu. Tie nove fotky Solarisu z DNV niesu z Mlynskej ul. . Myslim ze je to Novoveska.
Mnjooo mam taky jeden projekt ohladom BIDky, ktory som spravil pred par dnami (vcera ☺). Link poskytnem tym, ktorych poznam, nakolko sa obavam zenuzitia ?
Vladimír: To teľa bolo naschvál. Viem robím veľa pravopisných chýb, ale teraz to bolo naschvál. Veď v celom príspevku pre Papyra som si robil srandu ?
V tomto týždni prešlo pár info o fiškálnej decentralizácii. Čo som zachytil je, že by sa mali presmerovať na mestá dane z príjmu fyzických osôb. To robí v súčasnosti 23mld. Sk. Ak by sme len prepočítavali na počet obyvateľov tak Bratislava by z toho mala dostať 1,8mld. Vieme však, že príjmy v Bratislave sú vyššie a je tu zamestnanosť okolo 95%, takže by to mohlo byť niečo cez 2mld. ? FD bude prebiehať od budúceho roku do roku 2007.
Dúfam, že to nebude len jediný príjem a mestá a obce dostanú aj podiel na DPH.
Tým, že mestá budú mať podiel z príjmu fyzických osôb a štát si nehá príjem právnických osôbsa vyriešila otázka spoločností pôsobiacich na celom Slovensku ale sídlo je v BA. ?
Avšak aj tak sa pripravuje zákon špeciálne pre postavenie hlavného mesta a to by malo samostatnú rozpočtovú kapitolu v štátnom rozpočte na krytie výdavkov spojených s funkciou hlavného mesta. ?
Reakcia na: tr3mp #26636:
No áno, je to škoda, pretože ak si to prečíta niekto, kto sa do toho nerozumie, automaticky sa začne prikláňať k zámerom železnice averzívne, čo je už potom ťažko vyargumentovať. Ale to je práve zámer takýchto neobjektívnych článkov. Preto by sa mala robiť osveta napr. vo forme výstavy s rôznymi vizualizáciami, fotomontážami, detailnými informáciami o projekte, štatistikami do bludu a možnosťou vyjadrenia a spracovania reakcií širokej škály verejnosti. Ale ešte veľa vody pretečie Dunajom, kým také niečo bude samozrejmosťou a nedá sa tak možnosť čo len náznaku špekulácie.
Reakcia na: galiyosha #26638:
Neviem Tvoju otázku ohľadne umiestnenia sedadiel kompetentne posúdiť, ale zdá sa, že kvôli nápravám je ulička uprostred daná fixne. Možno sa však aj napriek tomu dá vymyslieť v tomto mieste niečo á la 2+1 a v mieste nápravy jeden rad 2+2. Veľkou výhodou je pohodlný bezbariérový prechod vozidlom a maximálne 1 schod navyše ku sedadlám, čo je podľa môjho názoru vhodný kompromis, a to sa o iných značkách povedať nedá. Vždy je to potom na úkor niečoho iného. Všetky košické SU15 majú medzi 2. a 3. dverami usporiadanie 2+2, čím sa dajú posudzovať kapacitou na sedenie ako kĺbový bus a kapacitou na státie sa približuje sólu.
Reakcia na: Sarko #26635:
Ved ja tvoje obavy zdielam. ? Prave preto som to s tym orodovanim myslel uplne vazne. Pri SU12 a SU15 je mozne aj od 2. dveri dalej usporiadanie 2+1? Ja som myslel, ze 2+2 je tam "povinne", ze ta chodbicka medzi sedadlami nemoze byt z priestorovych pricin sirsia... Preco su potom kosicke SU15 vzadu 2+2 (teda aspon niektore)?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.