Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Marko #29921:
Myslíš kde som "doma" ? "Doma" som pri Divízii Autobusy. ?
Z : a z ktorej si vozovne?
Reakcia na: J #29916:
Moji dielenskí sú vždy slušivo oblečení - adekvátne k vykonávanej práci. Jediné, čo im chýba, je ten "znak príslušnosti k davu" na chrbte. ?

Škoda, že si nikdy nemal možnosť vidieť dielenských pri práci...ono to obsahuje nielen prísť k poruche s pojazdnou dielňou, ale tiež robiť v "kanáli" pod autobusom, z ktorého často odpadávajú kusy bahna zmiešaného s olejom, či iné pôvabnosti podľa druhu ročného obdobia...Je to len drobnosť z práce dielenských - navyše, podmienky v každej z dielní sú iné a inak špecifické. A na margo - ono niekedy nepreprezentuje prácu len slušivosť oblečenia, ale ruky, ktoré ju robia...a množstvo z "mojich" dielenských dokážu i pri neľahkých podmienkach často zázraky...
Pokutu treba uhradit ved s coho budu zit policajti... xi
Asi šekom alebo prevodom na účet dpb
co ak ma zaplatit pokutu clovek ktory bol v BA len na skok ?
existuje nejake cislo uctu alebo sada zaplatit len osobne ?
Vladimír : ona bola pôvodne smerom k snp presne oproti bývalej predajne orange.
Reakcia na: Marko #29908:
Zastávka medzi Jesenského a Kamenným nám. A ktorým smerom? Smerom k nábrežiu?
Reakcia na: Martin Fundárek #29900:
Nikto predsa neobhajuje obmedzovanie špičkového intervalu. Podmienky pre odber el. energie skôr napomáhajú k zvýšeniu kultúry tým, že DP posilňujú elektrickú trakciu v sedle možno aj nad rámec nutnosti. To, že si to DPB vysvetlil tak, že musí okresať špičku, to už je interpretácia DPB.

Re #29905 Sarko: Presne tak!
Reakcia na: Martin Fundárek #29903:
A ešte jedna vec. Raz tu m@rtin písal, že DP Prahy skúšal za pomoci študentov obsaditeľnosť vozidla. Ľudia boli vo voze nie nejako namačkaný, proste poho cestovanie a ich údaje obsaditeľnosti sedeli cca s údajmi výrobcu, niekedy sa tam zmestilo dokonca viac. Možno by m@rtin mohol napísať ako to presne bolo.
Reakcia na: Martin Fundárek #29903:
Neviem ako poznas normy. Ale podla normalizovanich STN a dokonca aj ISO vypoctov sa uvadza 8 osob/m2 .
Reakcia na: Marko #29908:
Ja si ešte celkom dobre pamätám aj obe zastávky na Nám. SNP (čo vyzerali, ako keby boli z naskladaných panelov), teda nie tú čo je tam teraz 😉
Veď pôvodne bola zastávka medzi jesenského a kamenným námestím a asi pred 6 rokmi sa presunula. Ale to si určite pamätáš.
Reakcia na: J #29906:
Pri zastávke na Vazovovej je nutný prechod na opačnú stranu ulice (pár metrov, úrovňovo).
Zastávka Kamenné nám. sa dá situovať aj medzi Jesenského ulicu a Kamenné nám, teda tam, kde sú v súčasnosti tri koľaje. Tam by premávali všetky tri linky (1, 2 a 3), prestup by bol tiež len pár metrov. Mohli by byť aj viac ak dve nástupištia To by si však už žiadalo čiastočné obmedzenie automobilovej dopravy. S vylúčením dopravy na Nám. SNP sa ráta, ja by som to ešte doplnil o vylúčenie prejazdu Špitálska - Štúrova (možnosť posunutia trate bližšie k Manderláku a tým získanie priestoru na zastávku na opačnej strane).
Martin Fundárek: Bod 4. Ale veď nikto nehovorí, že sa do toho voza toľko ľudí zmestí. To je len prepočet užitkovej plochy. Ak by sme rátali len s dvoma ľudmi na m2 tak stále T3 má rovnakú obsaditeľnosť ako Ik435. Veď predsa na zastávkach nestoja pracovníci, ktorý ľudí tlačia do voza, až kým ich tam nie toľko koľko je na štítku. Tu ide o čisto administratívny údaj a pomôcka pri prepočtoch kapacity pri zmenách atď.

Bod 1. Tiež si myslím, že v dobe medzi 6:45 a 7:45 by sa malo prejsť na 10 minútový interval a to na úkor prestávok či pomocou striedačov. DPB chce z električky plnohodnotný nosný systém, takže užteraz treba cetujúcich presvedčiť, že ním skutočne môže byť.

Bod 2. Problém s prestupmi na hrane by bol len na Vazovovej, ktorý by sa dal vyriešiť novou zastávkou a prestup na Kamennom, ktorý sa však zrejme nezaobíde bez prechodu cez križovatku a to hlavne pri prestupe z L3 na L1. Opačný smer by bol po jazdení L1 do Petržalky ešte zložitejší. Jedine dva prestupy na hrane z L1 na L4 a potom na L3. Prehodením L3 cez Obchodnú a L4 cez Kamenné by to odpadlo.

Bod 3. Existujú zastávky, ktoré v každom prípade treba zrušiť alebo spojiť. Krčace, či Vozovňa Krasňany, ale aj iné. No v celku súhlasím.
Reakcia na: n #29887:
No však my sa tu ani nebavíme o tom, čo vyriešime, ale začal sa tu rozoberať minimalistický (dogmatický 🙂 ) návrh Tr3mp-a a súvislosť s dispečerským riadením. Ako Tr3mp správne poznamenal, improvizácia v prípade mimoriadných udalostí má byť nahradená vopred vypracovanými postupmi. S tými by boli oboznámení a školení aj vodiči, takže ak sa niečo stane, všetkými možnými spôsobmi sa čo najrýchlejšie oznámi napr. "do odvolania vstupuje do platnosti plán C" a v tom momente bude od sekretárky riaditeľa až po čističa výhybiek jasné, čo presne má robiť.
Reakcia na: Martin Fundárek #29903:
V sucasnosti to ale bohuzial plati (najma ranna spicka Ursinyho - Racko ?), ak na sebe nikto nema batoh, ktory by zaberal miesto. To ti garantujem!
4. Kapacita vozidiel: vždy ma vytáčajú údaje typu T3 = 162 osôb, K2 220. To je totiž kapacita počítaná pri 8 osobách na štvorcový meter. Viete si predstaviť, že máte pre seba plochu s veľkosťou 35 x 35 cm?
Kedysi sa počítalo 5 osôb na štvorcový meter (T3 = 100 osôb, K2 = 157 osôb), čo už je reálnejšie (50 x 40 cm). Potom sa zrazu vymenili nápisy vo vozidlách. Pritom 8 ľudí na m2 je zvrhlosť, akceptovateľná možno pri nárazových akciách, ako veľké koncerty a pod., ale určite nie v pravidelnej doprave.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.