Reakcia na: Technopol #51261:
Ináč ja som mal taký istý návrh, ale 92 v Petržke iba po N. Hraničiarov, ďalej ide "električka" 95 ☺ . Čiže by chodila v takej trase ako dnes v sedle, ibaže, keby nechodila 83, tak by 92 chodial aj v tom sedle plnšia, a nie ako dnes. A mali by sme o 2 systémové linky s hustým intervalom viac. A ešte ak by dúbravčania poslúchali, tak by dostali v špičke za odmenu 92 ako bonus na Pri Kríži, ale pozor, originál cez Alexyho... ? A pre VW nechať iba spoje na smeny, tie môžu ísť v Petržke aj na Dolnozemskú a vynechali by Dúbravku.
Ale dnes pred všetkými úvahami stojí ten nepraktický problém, že VW si platí za 92 v 20min. intervale + spoje na smeny naviac, ale iba v úseku VW - Patrónka, no od samej štedrosti požaduje všetky spoje až na Dolnozemskú... Preto musela táto najdlhšia a antisystémová linka prežiť aj "veľký tresk" 5. 9. 2005 "bez ujmy na zdraví". O také pekné peniaze pre DP predsa nikto nechce prísť, a navyše ľudia v DP sa obávajú, že keby si s manažermi z VW sadli k rokovaniu, tak hrozí, že VW by prestal platiť úplne. ?