Mna osobne dorazil pristresok na zastavke Hubeneho smer Kadnarova... Ono nove pristresky schvalujem, len si myslim, ze su potrebnejsie na inych miestach
A si myslíš, že pred rokmi zrušenými linkami 101, 105, 106, 107, 114 atď. nikto necestoval?
Re #53006 d3k0: To zrušenie 83 je navrhnuté Technopolom asi preto, lebo necestuje do Dúbravky.
Re #53004 Technopol: Ďakujem ti za zrušenie 83 veľmi pekne. Po jej zrušení by som totiž mohol ísť na Hodžovo akurát tak 34 okružne cez Račianske mýto, alebo prestupvať na Sokolskej na T-bus z Krámarov s úchvatným (12 a 24 min. intervalom sedlo, víkend 15 a 30 imn.), alebo ísť z domu 207 okružne cez Horský park a Červený kríž. Technopol, prečo chceš iným dodrbať dopravu, len preto, že tak, súdiac z tvojich prípsevkov, spravili tebe??
Dlho sa tu nepísalo o prístreškoch.. V poslednom čase pribudli napr. na Tomášikovej 2x do mesta, 1x z mesta, Herlianskej 2x do mesta, Landererova 1x k Apollu, Mickiewiczovej 1x, Nám. slobody 1x smer Koliba, pribudnú na ASMN 2x zastávka 21... Je určite aj veľa ďalších, len si neviem spmenúť.
zase dalsi podvod...nielen ze sa na molecovej nevytvori prestupny terminal spolocny s elektrickami, ale navyse tam teraz v smere do mesta na zastavke vytvorili taky uzky pasik, ze som zvedavy aky chaos tam bude ked sa tam dovali napratany klbovy trolejbus z DD a vyhodi tam vsetkych cestujucich...ale hlavne ze mame dalsi jazdny pruh pre auta....
L95 - treba vybudovat zastavku Jungmanova.V buducnosti sa tam aj tak planuje uzol. A je to aj nelogicke, ked nosna linka tade len prefrci. DPB by to udajne aj uvital, ale zastavky buduje, mesto. Vyhody su nielen pre obyvatelov dotknutej oblasti, ale rozsiri sa moznost prestupu z L95 na L84 bez straty L83 a zlepsi sa pristup k hlavnej poste (pocul som na to dost kritiky od starsich ludi). Mozno sa casom ukaze, ze bude stacit iba posilnena a predlzena L84. Btw, ked je malo klbakov, tak preco sa nezoberu tam, kde je subeh z elektickou (napr. dubravka-a casto tam chodim-nepotrebuje obe L34 aj L83)? Okrem toho, na L95 by sa mali vybudovat pristresky a ostrovceky lebo niekde chybaju. Nezabudajme, ze pre Petrzalcanov je L95 nahrada chybajucej (večne?) elektricky, tak maju pravo aspon na pristresky a logicky umiestnene zastavky 95ky.
ad odbocenie: a co tak urobit zjazd z mosta Apollo ako vedlajsiu cestu a z Pristavneho ako hlavnu. Lavy pruh z mosta Apollo by mal stale volnu cestu v priamom smere, pri odboceni doprava by daval prednost.
ad 78: ked uz, tak urobit posilu k 95
ad 84: a to uz naco? Linka 88 je ovela vyhodnejsia - je z nej prestup na 83, 92 aj 95 na hrane, navyse v tomto smere ma 88 rano rezervu v kapacite.
Tym ze 78 nahradi 84 v useku Farskeho - Ovsiste sa nevyriesi problem prebiehania ludi medzi 95 a 84/99 (resp. potom 78/99).
Skor by som sa prihovaral za spickovu linku Safko - Ovsiste na ukor kapacity 95. 95 z 3/7.5/4 na 4/7.5/6, nova linka ten zvysok.
No a uz si u povodnej 83 Vazkari by urcite nesuhlasili so zrusenim spoja do skoly, zase by len boli protesty Treba si vybrat mensie zlo z pohladu vsetkych stran...
stratu okolo muchovho námestia v km doženiem na useku čo som napísal , a ovsiste má smer zochova teda L84 predsa
L34 83 84 je zvláštny prípad kedže 83 robí celu trať 84 prvu polovicu 34 druhupolovicu trate 83 a tak ma teda napadlo že tak spraviť L 83 Pri kríži - Patronka - Nám.hraničiarov . ovsiste a zrušiť L 84 a 34
no pokial viem tak cesta medzi technopolom a tupopleovovou zahrňa aj prechod cez chorvácke rameno a ten sa chystali prebudovať čo sa nedeje z nedostatku financií takže možno preto sa nedej ani usek cesty
Inak aby to nevyznelo zle, 34+84 sa nebranim, len sa bojim, ze to by zase boli dost velke protesty... Navyse nemozes nadviazat 34 na 84 a opacne, kedze 34 casto uviazne v zapche na Lamacskej (najnovsie uz aj v sobotu rano)...
L88 vychádzam z dnešnej schémy liniek
L88 (solo vozy) nový most - kremnická- rusovská cesta - Dostihová dráha
L80 klbove vozy od matador - kolarko
L82 Kopčany - kremnická - Einsteinova - most apollo - landererova - ASMN
Skratenim 99 po Farskeho (BTW otocka cez Muchovo nam. je pekny zrut kilometrov, to uz ako keby si bol na zastavke Sustekova) strati Ovsiste vikendove spojenie smer Zochova na jeden prestup...
Co sa tyka 84+34 - myslis, ze by sa niekomu pacilo, keby si ich nechal prestupovat na Hrobonke? Ja len, ze ked podla teba nemozu cestujuci prestupovat z 95 na 99, tak preco uz podla teba mozu prestupovat z 34 na 84? Kde ziskas kilometre, ktore cez vikend stratis na subehu 34 a 84?
A co sa tyka pozemkov - preco sa neurobil usek cesty medzi zastavkou Tupolevova a Technopol? V odpovedi najdes aj odpoved na otazku, preco sa tam nestavia obratisko...
Linka 88 je podľa mňa výborná linka z hľadiska nasledujúcich funkcií:
- spojenie pod Nový most (prestup na 29, 30, 37 a električky do Dúbravky zo severnej časti Dvorov a Hájov.
- spojenie na AS Mlynské Nivy a východný okraj centra z tej istej časti Petržalky (t. j. narozdiel od väčšiny Petržalských liniek sú oba smery celodenne rovnomerne využité).
- spojenie západnej časti Dvorov (Kremnická, Záporožská) s prestupnou zastávkou Ekonomická univerzita (najmä prestup na 98 na Bajkalskú, Vajnorskú a Račiansku), čiastočne aj prestup na 68 do oblasti Košickej a Miletičovej
Ako by si navrhol prebudovať 88 Ty?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.