add Vystavba vozovne - to je vrcholna ukazka korupcie, klientelizmu a netransparentnosti, ktora sa este tvari akoze vsetko vporiadku - ze "dobrocinny" investor postavi mestu vozovnu - pomaly aby si clovek myslel ze to nerobi pre zisk, ale preto, ze chce pomoct mestu a bude z toho mat stratu. Je to absolutne neprijatelny postup, ktory smrdi prospecharstvom - pretoze vztahy sa nedaju objektivizovat - teda urcit financna vyska, neexistovala ziadna verejna sutaz (alebo ano?) - transparentni postup je: 1. mesto preda pozemky pod starou vozovnou (ked sa ich teda chce zbavit a presunut vozovnu) - v klasickej verejnej ponuke - cim nie je priestor na ziadne prospecharstvo - jednoducho kto da viac, to ziska - a mesto na tom mohlo zarobit daleko viac. 2. Druhy krok - verejne obstaravanie na stavbu novej vozovne - opat by mal vyhrat ten, kto ju postavi najlacnejsie! A vysledok moze byt pokojne aj taky, ze mesto okrem novej vozovne moze mat taku istu vozovnu a par stoviek milionov navyse. Ale spojenim tychto dvoch transparentnych krokov, s minimalnym rizikom korupcie, vznikne jeden krok, kde neexistuje ziadna kontrola, ci by niekto neponukol viac, nepostavil drahsiu vozovnu, viac pozemkom, ci nestaval lacnejsie... - a este sa to tvari OK a v TA3 to prezentuju ako vyhodne a transparantne - jednoducho ukazka KDHajzlovstva (musim pouzit tento cudzi vyraz, lebo je trefny a paci sa mi, vystihuje tieto praktiky)!