No taký návrh som niekde videl ale zapadol prachom. Mohlo by byť, aspoň by sa dalo dostať do Čuňova a toho vodáckeho okolia aj inak než trepaním sa na Panónsku a tam prestupovať, vždy. Je to dosť otrava. Napr. ľudia odtiaľ chodia aj do škôl ktoré sú v strede Petržky takže by sa to zišlo.
L99 by som nerušil, má svoje opodstatnenie. Jednak je to zvážací autobus k nosným linkám typu 95 a jednak slúži na miestne spojenia do obchodu, na miestny úrad, železničnú stanicu a pod.
ja si nemyslim ze cez petrzalku niekedy pojde vlak. To je len habadura na uniu aby to zaplatila. Aj pozemky sa menili preto aby sa za unijne prachy mohli vykupovat. To bola urcite aj podmienka Smerakov aby sa trat do Petrzalky zaradila do toho projektu.
Aj keby vzdy tam mozu jazdit NP vlakove jednotky cize mozes mat nizke nastupiste.
Specialna uprava nastupist sa bude myslim tykat vzdialenosti od kolaji a asi aj vo vyske, s rozchodom to nesuvisi pretoze ta kolaj "navyse" bude predpokladam nalavo. Akurat sa obavam ze tou "specialnou upravou nastupist" pride cela trat o vyhody nizkopodlaznych elektriciek.
ja by som mal este napad aby linka cislo 99 jazdila od Antolskej cez lietavsku, tesca, cez smolenicku, matadorku, tpd, ovsiste a usetrene kratke vzy by som pouzil na linku 191 z rusoviec ktoru by som viedol cez dolnozemsku, tesco, terno a napojila by sa na stalu trasu
Pri tvojom návrhu by sa takéto vozy dobiehali na trati, a robilo by to galibu tak cestujúcim, ako vodičom, a v konečnom dôsledku by sa tým neušetrilo skoro nič...
A HLAVNE, cestujúci by musel byť veľmi opatrný pri nastupovaní, aby nenastúpil do "expresu" a neodviezol sa o pár zastávok viac, než chcel. Navyše, "expresy" v súčasnej dopravnej situácii sú skôr sci-fi
Takže takémuto riešeniu dávam rozhodné NIE.
Ak by sa fakt chcelo šetriť, tak by to bolo možné tým spôsobom, že v rannej superšpičke by smerom do mesta chodili vozy v 3-minútovom intervale, a smerom nazad napr. v 5-minútovom (v poobednej špičke v opačnom garde so 4- a 6-minútovými intervalmi) a dva z 5 vozov čo prídu na Šafko (poobede 1 z 3 na Vyšehradskú) by sa otočili, a upaľovali by naprázdno na opačnú konečnú, kde by sa zaradili do premávky zasa v tom hustejšom smere. Týmto by sa možno zopár vozov na trati ušetriť dalo, aj keď asi nie veľa. A čiste teoreticky by sa tento systém (v rozumne uvážených intervaloch) dal aplikovať aj na 93
Kedysi bolo niečo podobné a to linky 43S, 47S, a ešte nejake, ktoré chodili ráno naprázdno bez zastavenia z mesta a poobede do mesta. Takže dať by sa to spraviť dalo, aj ako ty hovoríš a možno by to aj za pokus stálo.
Pekny vecer prajem mam par otazok, keby ste niekto vedeli odpovedat, potesim sa.
1. Ako bude vyzerat Safarikovo nam. v Bratislave po sprevadzovani elektricky do Petrzalky? Existuje nejaka vizualizacia?
2. Ako budu riesene nastupistia v Petrzalke ked budu premavat aj mestke vlaky aj elektricky s rozdielnimy rozchodmy?
3.Predstavte si toto: Linka 95 premava rano s Vysehradskej na Safarikovo nam. v 3 min. intervale a stoji na vsetkych zastavkach po trase. Spät ide kazda druha (kazdych 6 min.) tak ze stoji vsade po trase a kazda druha (kazdych 6 min.) stoji napriklad len na Safarikovom nam., Farskeho, Namesti Hraniciarov, Hrobakovej, Technopole, Lucanke a na Vysehradskej. Poobede zas ide z mesta kazda normalne, no na Safarikovo nam ide kazda druha normalne a kazda druha stoji len napriklad na Vysehradskej, Lucanke, Technopole, Hrobakovej, Namesti Htraniciarov, Farskeho a Safarikovom nam.
Spoje tak nechodia raz moc plne, potom moc prazdne a aj ich je menej. V com je to neuskutcnitelne a uplna hlupost?
Dakujem.
K tvojim nápadom len toľko, že nezabúdaj dvomi vydeliť aj interval v sedle, večer a cez víkend. A budeš mať 2 linky s "krásnym" sedlovým 24 minútovým intervalom.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.