Tak maximálne keby tam mali zo východnej časti premávať tri eliny tak len sólo T3 alebo T6A5 by som posielal. Dve linky zo východu keby boli tak by som dal dve linky s K2,alebo súpravu T3 a jednu sólo elinu.
A kto tam chodí? Však 2,3 a 8 sú ako tak ešte využité maximálne po Vazovovu alebo STU, to na STU pokryje 3 a 9 a 2 s 13 to zvládnu v pohode ten zvyšok. Aj tak najvyťaženejšia elina na stanicu je 13. Na východ mesta stačí kľudne 2 s 8min intervalom.
Však L3 ju nahrádza od Rače po Obchodnú. Na Kapcínsku a na nábrežie cez tunel by prestúpili na 9. Cesta do Dúbravky by sa dala riešiť prestupom z 11 na 12 alebo na 1 na Mariánskej.
nezabudol si nahodou na linku č.5 alebo ju aspon nejako nahradit, aj na hlavnu stanicu by malo premavat viac 2-ek, ked rusis tym smerom osmicku i trojku. ?
Napadol ma ďaľší spôsob vedenia električkových liniek. Tento krát som si aj prerátal počty vozidiel naň potrebné. Počítal som čas jazdy tam+späť+1/3 celého toho času (prestávky). Rátal som teda súčasné linky kde mi vyšla potreba 60 dvojičiek T3 resp. T6A5 a 29 K2. V mojom návrhu sa počíta s 17 K2 a 73 súpravami T3 resp. T6A5.
1 : Dúbravka - tunel - Nám. SNP - Špitálska - Trnavské mýto - ŽSTNové Mesto, 2xT3 (14)
2 : Zlaté piesky - Trnavské mýto - Vazovova - Hlavná stanica, 2xT3(9)
3 : Ružinov - Trnavské mýto - Špitálska - Nám. SNP - Obchodná -
Račianske mýto - ŽST Vinohrady - Rača, 2xT3 (16)
9 : Karlova Ves - tunel - Obchodná - Vazovova - Trnavské mýto - Ružinov, 2xT6A5 (13)
11 : Rača - ŽST Vinohrady - Račianske mýto - Americké nám. -
Špitálska - Jesenského - Nám. Ľ. Štúra, 2xT6A5 (11)
12 : Dúbravka - nábrežie - Šafárikovo nám., 2xT3 (10)
13 : Hlavná stanica - Obchodná - Nám. SNP - Jesenského - Nám. Ľ. Štúra, K2 (5)
17 : ŽST Vinohrady - Račianske mýto - Americké nám. - Špitálska - Jesenského - Nám. Ľ. Štúra - nábrežie - Karlova Ves, K2 (12)
- celodenný interval pre všetky linky 8/8/8//15, aj pre 17
- čísla v zátvorkách za typom použítého vozidla sú počty súprav na prevádzku linky
- prečíslovanie do radu :
1 - 1 - 10
2 - 2 - 16
3 - 3 - 15
9 - 9 - 14
11 - 5 - 11
12 - 4 - 12
13 - 6 - 13
17 - 7 - 17
A načo vymýšľať nové, kedysi na niečo také slúžilo písmeno S, resp. X (X36), alebo neskôr pridanie 1, resp. 2 k číslu na miesto stoviek. ?
Re #77086 Daniel: 99 si pamätám, to bolo niekedy v ´98.
Keď už hovoríme o tých nočákoch. Keby sa dala do prevádzky hlavová stanica na Filiálke tak by nebolo treba tak veľa nočákov,že? Lebo tak by sa to dalo riešiť len prejazdomnočákov okolo Trnavského mýta a bez zachádzky k stanici ako to je teraz na Hlavnú stanicu.
Prístrešok by sa tam samo,že vybudoval. A neni tam ani rozšírenie o ten odborovací pruh na stanicu? Neviem už presne ako to tam vyzerá, by som klamal keby som povedal, že viem.
Stará ešte nemala zastávkový priestor pre vozidlá na ceste, takže blokovali dopravu a asi ani nebola možnosť dohody a rozšírenia cesty v tom mieste, tak ju zrušili. A áno, nočáky tam majú zastávku (tie, čo idú smerom z Račianskeho mýta na Hlavnú stanicu).
je to nemyslitelne... nie je tam zastavkovy vyklenok a na taktomto mieste zriadit taku zastavku (relativne frekventovanu)... to by v spicke sposobila dopravny kolaps... a navyse by to bola zbytocnost... lebo vystupis na stanici a na podnadchodovy SAV to mas o nieco dalej ako by si to mal z tej byvalej dnesnej nocakovej SAV
Tú starú mali práveže nechať, tak by aspoň stáli 61,74,201 a 210 na Predstaničnom v oboch smeroch a nielen jednom. Potom by nemali hoc linky 32 a 41 zastávku SAV v tom jednom smere ale zas cestou na stanicu ju tiež nemajú tak by to nechýbalo.
Predpokladám, že kvôli zbytočnému zahusteniu zastávok a malej využiteľnosti, keďže v tom istom smere o 200m ďalej je blízko nadchodu ďalšia zastávka (kedysi SAV, teraz Kooperatíva), ktorá plní funkciu tej zrušenej.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.