Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #76952:
A na čo bolo prečíslovanie 47 na 81, 43 na 93 alebo 95 na 45? Ako opýtaj sa ľudí,že koľkým hovorí číslo 95,že sa dostanú do Petržalky. Schválne. Ako trebars podľ čísla 68 by som zistil veľké nič. Je to linka ktorá síce obsluhuje Nivy (6) ale prednostne je pre Petržalčanov, ktorí ju využívajú. Akože kľudne mohol ostať ten starý systém. Nedávno som počul aj také ohlasy,že najlepšie bolo cestovanie na Háje zo stanice 47. Načo som čumel ako puk, že ako si ju môže pamätať vôbec ešte. ?
Inak trepnem asi blbost.... ale preco sa neuvazovalo s vystavbou lanovky na Dlhace? nebola by lepsia ako duobus? a lacnejsia?
Reakcia na: Dunčo #76909:
Môžem ťa ubezpečiť, že vo Viedni to vôbec tak nefunguje. Tam tie písmenká majú totižto úplne inú funkciu.

Re #76926 El Sergio: Mýtna začína až pri rozhlase, potiaľ je to Nám. slobody. Imricha Karvaša je ulica len v úseku medzi Radlinského a Mýtnou.
Mimochodom tá mapa by sa už hodila aktualizovať. ?

Re #76959 TeBeCe: To by mohli nasadiť na linku X Šafárikovo nám. - Sad Janka Kráľa, keď už budú mať ten most hotový. ?
Reakcia na: S499.1023 #76951:
Ja som si ale nešťažoval na dostupnosť môjej školy od zastávok električiek. Dokonca mi 2,8 a 9 stoja priamo pred dverami školy.
Reakcia na: SDX #76958:
Áno, dali a bežne sa to používa.
Reakcia na: Max #76955:
Myslim si, ze ak by aj bol teroristicky utok tak posledne co bude koho trapit je ci jazdi elina. A pokial si dobre pamatam ked ten remorker narazil do pilieru, tak MHD po moste veselo jazdila dalej...

Re #76958 SDX: To predsa zalezi ake vozy sa budu kupovat.Ak sa budu kupovat do Petrzalky obojsmerne vozy, tak netrebra ziadne obratisko. V kazdom pripade obratisko pri Technopole sa mi nelubi... Viedli by to v ramci setrenia ktomu, ze kazdy druhy spoj linky n by tam koncil a to je system ktory sa mne nie moc paci. Z roznych dovod, kt. sa mi nechce rozoberat.
A vobec robit nejake provizoria s drevenymi doskami... Trat treba dokoncit celu a az potom ju odovzdavat do uzivania, lebo v BA hrozi to, ze by skoncili trebars pri Technopole a radni pani by sa dohodli, ze pokracovat sa bude az budu prachy a teda za dalsich 10-15 rokov.
http://tramvaje.plzenskamhd.net/plzen/t2_liberec01p.jpg - wow, som netusil ze v Liberci este jazdia T2... aspon vieme co nas caka ak sa nenakupia nove vozy ?
Reakcia na: AAA #76961:
Prdelou Xebe 🙂
Reakcia na: TeBeCe #76959:
Diky moc 🙂

Napadlo ma take (technicky asi moc narocne) riesenie na zabezpezpecenie trate do Petrzalky kym nebude dokoncena, ze by sa nastupista zastavok v niektorom zo smerov nejakymi doskami predlzili tak aby boli az po opacnu kolaj s tym ze by takto jazdili aj T3-ky s tym ze by boli vyhybne kde by sa vyhybali.. ak este nebudeme mat obojsmerne vozy..
Reakcia na: SDX #76958:
Nedali. Lebo potom by si mal na každom voze dvere na inej strane. ?
Reakcia na: SDX #76958:
No Kalifornan to riešiť nemusí, ak budú tie NP vozy dodadné len s 1 kabínou vodiča.
Čo sa týak toho zapojenia T3 myslím, že je to možné, nazýva sa to PX, bolo to využité napr. v Jablonci nad Nisou, no u vozov T2.
Reakcia na: S499.1023 #76957:
No ale vieš aký sú striedači medzi vodičmi obľúbený.
Reakcia na: Dunčo #76950:
Obratisko niekde v strede by bolo fajn aj do buducnosti pri preruseniach na inej casti trate a podobne, ale su to dalsie financie.. ale viem si predstavit ze (ak uz budeme mat nizkopodlazne vozy) ked budu v strede trate tak tam plasnu kalifornana a cez ten to bude prechadzat na druhu kolaj a potom naspat..

inak taka blba otazka (aj ked odpoved asi viem): dali by sa spojit dve T3-ky tak ze by sa spojila zadna cast jednej a zadna cast druhej tak ze by to jazdilo? Mali by sme tym vlastne obojsmerne supravy.. ? dodam ze mi je jasne ze nejaky zmysel to nema, kedze by sa vzdy dal pouzit len jeden z voznov, len by ma to zaujimalo.. dakujem velke..

Re #76955 Max: Myslim ze vzhladom na tie majstrovstva je (sice minimalna, ale je) sanca ze tam nieco vybuduju. Ked nie eliny tak aspon trolejbusy.
Reakcia na: Emo #76956:
Striedač prestávku rieši. Len sa obávam, že po takej šichte by bol vodič zrelý na psychiatriu.
Reakcia na: klasIK #76932:
Toto napadlo aj mňa, ale vodič by nemal kde prestávkovať. ?
Reakcia na: Dunčo #76950:
Môj osobný názor (je to žiaľ len veľké sci-fi) ale keby som bol kompetentný a trochu prezieravý a volal sa Ďurkovský... tak by som trval na tom, že súčasťou plánovanej novej mestskej štvrte - celomestské centrum, či ako tomu nadávajú - mám na mysli ten lukratívny pozemok medzi Starým mostom a mostom Apollo, kde toho má v blízkej budúcnosti veľa vyrásť (nová mestská časť - byty, kancelárie, hotel, športová hala) aby po hlavnom bulvári viedla moderná mestská električková trať, ktorá by končila viackoľajným obratiskom pred športovou halou a zabezpečovala by tak rýchlu, kapacitnú a ekologickú dopravnú obsluhu celého tohto územia, vrátane spomínanej športovej haly, kde sa má hrať okrem iného MS v hokeji, čiže bude potrebné zabezpečiť kapacitnú dopravu.

Hlavným prínosom tejto trate (okrem rýchleho prepojenia s centrom mesta) napojením trianglom na petržalskú radiálu v lokalite za Starým mostom vznikne možnosť, ako v prípade neprejazdnosti starého mosta (porucha vozidla na moste, náraz lode do piliera, teroristický útok a pod.) zabezpečiť fungovanie celej rýchlodráhy na Petržalskej strane - t.j. v úseku Janíkov Dvor - Štadión bude môcť rýchlodráha premávať.

Tento návrh sa však zrejme nikdy nezrealizuje (neviem o tom, že by investor mal záujem o budovanie el. trate, ani o tom, že by to bolo podmienkou projektu niečo také ako napojenie MHD či obsluha štadiónu...)
ale uvidíme (ak sa toho dožijeme) keď náhodou bude treba uzavrieť Starý most... celá skvelá nová rýchlodráha bude v ... teda nebude môcť premávať. A kapacitnú Náhradnú dopravu zabezpečí ZV 3035, SORy operatívne stiahnuté z linky 30, zostávajúce Ikarusy 280 a nové vozidlá, ktoré nemáme...
Reakcia na: Dunčo #76938:
Nemá to význam trebárs preto, lebo tie linky sú vžité, ak vznikne nejaka takáto nová linka, tak by som sa s tým zmieril, aj keď nerád, keďže okrem štvorčekových liniek, 1xx liniek, s 92 aj S liniek, mať ešte A, B, C linky to sa ma zdá už trochu veľký bordel.
Reakcia na: SDX #76941:
Obyčajné Trotlína s pomocným pohonom, ten agregát v nicxh je presne ten istý, čo aj v bratislských radobyduobusoch.
Reakcia na: Dunčo #76938:
A NA ČO by to bolo dobré? Aby sa ukojila tvoja reorganizátorská a prečíslovačská dušička?
Vo verejnej doprave platí jedna zásad : ZBYTOČNE NEPREČÍSLOVÁVAŤ.
Bodka. Žiadna diskusia na túto tému tento FAKT nezmení.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.