Možno sa chystá DPB nainštalovať do SorryNightLine nejaké kávomaty a pivomaty ? . Potom si nebude konkurovať s taxikármi ale s karczmami...
Inak ako keby som počul emeritného poradcu pre plynofikáciu a korupciu Cng. Jána Pavla II. Z. - akurát, že ten chcel, aby si baviaci sa odložili na taxík, tento už chce, aby to dali za nočák. Momot. Spočiatku som dúfal, že aspoň nebude škodiť a bude len prednášať múdra, čo dostane z DPB, ale zdá sa, že neodolal túžbe skúsiť riadiť DPB...
Ako nie, však Bratislava mesto a Bratislava okolie. Cestovné poriadky môžu byť prepojené. Ale taká diskusia a vozidlový park v jednom, to už by bolo trochu moc, nemyslíš?
Aj novinky. Mne je úplne jedno, či sa v Senci bude jazdiť nejakou obchádzkou, keď tam chodievam 2x za rok. A takému obyvateľovi Záhorskej Vsi zas môže byť ukradnutá výluka na Trnávke, keď pracuje v Malackách.
Chvalim ze bola vyhlasena sutaz na novel logo podniku aj ked ten pomer stran mohli dat aj iny.. kazdopadne, napriek tomu ze su aj dolezitejsie veci, beriem to len a len pozitivne
Čo som počul "od pána zo SORu"? Veľmi veľa o tom nevedel povedať, ale povedal mi, že výzbroj bude robiť niekto iný (aspoň na prototyp), trolejbus bude na báze overenej konštukcie z modelov NB a BN, že je rozpracovaný tak na 50% a uzrie svetlo sveta budúci rok. Bol by som radšej, keby si dali tú námahu a vytvorili nejaký nový design, pretože tento (na nejaké menšie úpravy) mi stále pripomína stredovek, alebo inak povedané design absolventa prvého ročníka na priemyslovke
Budu na tychto strankach od 3/2008 pristupne aj medzimestske CP? teda ked budem chciet z Rovinky do Gajar, nemusim si pozerat cp ale pojdem na imhd? ci imhd sa premenuje na ibid?
Zdraženie nočákov je pre novinárov atraktívna téma, menej atraktívne sú niektoré vyjadrenia Zahradníka...
"Keďže verejnosť sa zatiaľ vyjadrovala k novému systému väčšinou kladne a podľa nás došlo takýmto riešením aj ku kvalitatívnemu zlepšeniu štandardu cestovania a zníženiu vandalizmu, rozhodli sme sa pokračovať v novom projekte. Takéto riešenie si ale vyžiada zvýšenie nákladov pre dopravný podnik," Len škoda, že "zabudol" povedať, že verejnosť sa kladne nevyjadrila k zvýšeniu cestovného... Alebo to bol zámer, že to nepovedal? ?
"Podľa prieskumov, ktoré sme urobili, vyplýva, že viac ako 80 percent ľudí využíva nočnú dopravu pri ceste za voľnočasovými aktivitami a za zábavou. Pri dnešných cenách kávy alebo piva nie je dvadsaťdvakorunový cestovný lístok až tak veľa," Tak porovnávať cenu cestovných lístkov s kávou či pivom je prinajmenšom čudné, aj keď zaujímavé... Prečo ich radšej neporovná s cenami taxíku, čo by podľa mňa bolo rozumnejšie, vzhľadom na to, že DPB nepredáva kávu ani pivo (aspoň o tom neviem), ale za peniaze ponúka dopravu, teda taxíky sú pre porovnanie názornejšie? Opäť na to zabudol alebo by to porovnanie ukázalo, že pre skupinu troch či štyroch je taxík vo všetkých smeroch výhodnejší či porovnateľný, samozrejme vrátene ceny? ?
Nech si DPB uvedomí, že vyhnať cenu lístka nad 40Sk bude pre ľudí neprijateľné a pre vlastníkov električeniek nepochopiteľné. A najmä tržby nebudú určite dvojnásobné (ako si myslia), aj keď podľa kalkulačky to tak určite vychádza... ?
Ano ten odsek poznam aj ja No stale je tu problem s cestou do prace, tak ako som to popisal nizsie.
Sprcha je. Pisal som ze nieje kde sa osprsit. Sprcha existuje, ale v takom stave, ze by som asi ani vo vietnamkach do nej nesiel. Voda tam doslova cvrlika (niesom instalater, takze neviem ci to je bateriou, alebo je pritahnuty ventil). Napokon je tam len zaves (taky blivajs) a dvere sa vlastne nedaju zamknut, lebo ta sprcha je sucastou toaliet ?
P.S. Sorry za OT ?
Treba tlačiť na zamestnávateľa, nech vytvorí podmienky Častokrát sa dá dohodúť, len sa o tom treba porozprávať (nemému dieťaťu ani vlastná mater nerozumie). Možno aj sprcha v objekte existuje, len o ňu nikto nejaví záujem.
Ak máš problém uchovaním vecí a bicykla, je možné oprieť sa dokonca aj o zákonné ustanovenia. Zákonník práce hovorí v § 151 odsek (3):
"Zamestnávateľ je povinný zaistiť bezpečnú úschovu najmä zvrškov a osobných predmetov, ktoré zamestnanci obvykle nosia do zamestnania, ako aj obvyklých dopravných prostriedkov, ak ich zamestnanci používajú na cestu do zamestnania a späť s výnimkou motorových vozidiel. Túto povinnosť má aj voči všetkým ostatným osobám, ak sú pre neho činné na jeho pracoviskách."
Čiže na bezpečné uchovanie bicykla a uschovanie vecí máš zákonný nárok.
Ak je zamestnávateľ seriózny a je to len trochu možné, vytvorí aj ostatné dôležité podmienky na dochádzanie na bicykli, teda možnosť osprchovať sa a prezliecť sa.
Celkom by ma zaujímalo, či v Tvojej robote naozaj nie je možné osprchovať sa a prezliecť po príchode na bicykli, alebo si to len neskúšal a myslíš si, že to možné nie je Moja skúsenosť z viacerých zamestnaní mi hovorí, že to možné je, aj keď sa to na prvý pohľad tak nezdá. ?
takže za rok zisk z reklamy 15,9 miliona korun ? logicky vydelíme 12 (zistíme príjem na mesiac) = 1 350 000 ak je celovozova reklama na 100 vozidlach (je ich určite) tak to vychádza na 13 250sk celovozova reklama na mesiac. trošku malo nie ?
Ano nizsie ?
Re #86718 tr3mp: Nemam sa kde prezliect ani osprchovat a kedze chodim po kancloch tak nechcem pachnut (od potu, alebo ako pojazdna parfumeria) po slapani na biku (prave preto ta klima v busoch co som pred par dnami spominal), niesu chodnickz a po ceste je to o hubu a napokon tam kde pracujem je po hlavnej len chodnicek asi tak pol metra na sirku a este aj stlp pripadne aj znacka v pravidelnom slede na nom dost casto nadrovku parkujuce auta, ze neprejde ani chodec nieto este bike. Zial sa mi tiez nepozdava tolerancia aut voci bikeom.
?
Uvazoval som aj o bikeu, ale po vsetkych pre a proti som sa rozhodol pre IGK..zial.
Re #86719 Andy: Tu pred pracou sa da parkovat, robili okrem ineho cez leto aj parking ?
Hlavne že im nefunguje diskusia. Som tam chcel napísať čo si myslím o návrhu stavať na Cíglfelde národné štadióny. Akosi však môj username a heslo nejdú. Srať ich!
S rozčarovaním sledoval rokovanie zastupiteľstva hlavný architekt Bratislavy Štefan Šlachta. A hneď po skončení debaty o národných športových stánkoch a rýchlom hlasovaní Zrkadlovú miestnosť Primaciálneho paláca opustil.
"Pýtate sa na môj názor? A načo? Veď páni poslanci oň vôbec neprejavili záujem!" povedal krátko pred odchodom Pravde. Ako zdôraznil, členovia zastupiteľstva podľa neho "urobili čisto politické rozhodnutie, ktoré má s odborným pramálo spoločného a vedie do rizika".
Šlachta varuje, že už teraz stiesnené územie prírastok dvoch obrovských športovísk s veľkou kapacitou divákov najmä dopravne len sotva znesie. "Hokejový zväz by teraz mal vypísať medzinárodnú súťaž so serióznou porotou, aby sa preukázala riešiteľnosť dopravného napojenia," mieni.
Prerokúvaný materiál o hokejovej hale, podpísaný šéfkou magistrátnej sekcie dopravy Tatianou Kratochvílovou, pritom k problému dopravnej zaťaženosti uviedol zásadné údaje iba na niekoľkých riadkoch. Píše sa v ňom, že v súvislosti s výstavbou arény sa uvažuje o potrebe 3 000 až 3 500 parkovacích miest, že priľahlá Trnavská cesta sa rozšíri o jeden jazdný pruh, že vjazd do športového areálu bude z Trnavskej (čiže cez úzku ulicu Odbojárov - pozn. red.) a výjazd na Bajkalskú (čiže cez taktiež úzku ulicu Kalinčiakovu či Viktora Tegelhofa - pozn. red.), že do oblasti je dobrý prístup hromadnou dopravou a peši a že vzhľadom na rozhodujúce využívanie už jestvujúcich komunikácií nie je dopravné riešenie finančne náročné.
Zo situácie, ktorá nastala, však Šlachta viac ako magistrát viní zväz ľadového hokeja. "Už samotný spôsob našej kandidatúry vlani v Rige bol zvláštny. Prezentovali sme tam virtuálnu halu na virtuálnych pozemkoch za virtuálne peniaze," poznamenal znechutený hlavný architekt metropoly.
sp, Pravda
-
Tiež nesúhlasím. Cíglfeld nie je vhodný na takú záastavbu a nie iba dopravne. Ako chce Ďurkovský obhajovať že štadión národného významu cpe do akejsi bočnej uličky? Takáto stavba si zaslúži reprezentatívne miesto na mestskej triede, kľudne aj v Petržale. Whoops, tam sú lukratívne pozemky, na tých radšej vyryžujeme ich predajom súkromníkovi. Štát by nedal bakšiš za to že tam môže stavať štadión...
"to je bezpečne možné akurát tak v noci a cez víkendy, skús niekedy v poobedňajšej špičke ísť po centre." - Vzhľadom na to, že na bicykli jazdím do roboty a z roboty cez celé mesto (aj cez centrum a v špičke) minimálne tri dni z päť a predpokladám, že Ty dennodenne na bicykli nejazdíš, vnímam Tvoje odporúčanie ako trochu mätúce. Odporúčaš mi totiž, aby som skúsil niečo, čo bežne robím
Súhlasím, že na cestách sa jazdí dosť divne, najmä prednosť sprava málokomu niečo hovorí (čudujem sa, že má toľko ľudí vodičák). Napr. dnes som dával prednosť jednému autu, čo išlo sprava a vodič nechcel ísť ani za svet. Asi preto, že som bol na rovnejšej ceste Zastavil som, pár sekúnd som mu ukazoval, že má prednosť na čo mi on stále ukazoval, nech idem ja - potom ma to prestalo baviť a išiel som. A naopak, keď mám prednosť ja, tak ju zase vodiči veľakrát nedávajú ? Nedávanie prednosti neberiem ako ignoráciu cyklistov, skôr ako všeobecnú neznalosť predpisov, keďže sa mi to v rovnakom množstve stáva aj pri jazdení autom. V oboch prípadoch treba dávať pozor okolo seba a predvídať správanie ostatných účastníkov premávky.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.