Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: enumaelish #104044:
takych veci bolo 🙂 este na vianoce 2002 som pisal na MZ DNV aj do DPB a oba zdroje mi povedali ze rokuju o vystavbe obratiska v DNV ktore by sluzilo ako nahrada obratiska Na hriadkach pre zmyslane obnovenie linky 122 🙂 pamatam si dodnes Ing. W. ako povedal "obratisko by malo stat zaciatkom juna"... pisal sa rok 2003 ?
Reakcia na: Zvero #104042:
Rozrastanie mesta BA do plochy formou prevažne monofunkčnej zástavby (rodinné domy) a následné vytvorenie krajinného "guľášu" JE zlé, aj z dopravného hľadiska.
Reakcia na: enumaelish #104043:
Nemusí byť násyp, stačí otvorený zvršok po krajoch komunikácie.
Reakcia na: Ike #104041:
V článku ktorý som čítal ešte v roku 2004 o moste Apollo bolo, že trolejbusová trať sa bude cez neho stavať najskôr v roku 2006. Nieže neni postavená ale ani sa o nej nehovorí...
Reakcia na: Majo #104039:
No ale na Gagarinovej už moc nepomôžeš trolejbusom. Bus-pruh (ak tam ešte nejaký je) nepomôže,lebo neprežije, tak jedine električková trať vybudovaná v násype by to riešila. Odpadlo by tak státie spojov v zápchach a trochu by to skultúrnilo tú asfaltovú bariéru na ulici Mlynské nivy, kde by bolo veľmi zaujímavé sledovať koľko by vydržalo priecestie ten nápor prechádzajúcich áut na križovatke Košická-MN-Svätoplukova. Ale to musia kvalifikovaní ľudia stanoviť kadiaľ viesť trať v prípade potreby či po trase L201+202 alebo cez Slovnaft. Domové role ako som povedal by boli v trase plánovanej trolejbusovej linky. Takže by linky 201,202 a 208 mohli ísť ešte späť z centra po križovatku s Tomášikovou a odtiaľ by točili na juh do depa. Takisto by to zo Slovnaftu mali kúsok vozy z liniek 74,77 a prípadne dojazdové spoje 70 a 87 z mesta. Spomínam si, že ľudia odtiaľ nadávali na chýbajúcu linku 76 k ŽST Nové Mesto tak po zavedení trolejbusu do danej oblasti by mali tento problém vyriešený.
Reakcia na: Ike #104041:
Tak jak to potom bolo s Jarovcami/Rusovcami/Cunovom? a Stupava sa strati, to je len otazka casu, ale na tom nevidim nic zle 🙂
Reakcia na: Zvero #104038:
no neviem... priclenenie mesta k mestu je na slovensku dost ojedinely pripad (bol iba jeden a aj ten dlho nevydrzal) a navyse by podla mna STupava len stratila, ale kvoli Lamacskej Brane by sa ta vozovna urcite hodila... aj trolejbusova, aby sme tu nemali petrzalku II (rozumej vela obyvatelov a maximalna mozna neekologicka doprava)
Reakcia na: Ike #104036:
Keď sa na rozmiestnenie vozovní v BA pozrieme tak sú celkom dobre rozmiestnené, že každé sídlisko v podstate má vozovňu (Petržalka, Ružinov-Trnávka+Jurajov dvor,Rača-Krasňany,centrum-Hroboňova) len západnej časti mesta chýba vozovňa pričom sa nejedná o malá počet spojov ktorý je potreba vypraviť.
Môj názor je ten, že Hroboňova by sa dala odľahčiť keby bola vybudovaná trolej na Tomášikovej a mohli by sa určité spoje 201 a 202 vypraviť odtiaľ, pričom by sa dali robiť aj ďaľšie varácie linkového vedenia.
Reakcia na: enumaelish #104032:
V lokalite Lúčna, Domové role to nebude "trochu bokom"? ? A myslím, že električka by sa cez Slovnaft uživila... Nahradila by (najlepšie by bolo viesť trať cez Pribinovu) čiastočne linky 70, 74, 87, ktoré by sa dali poskracovať a okrem toho by sa odľahčili linky cez Gagarinovu, keďže je možné predpokladať, že cestujúci smerujúci na Šafko a pod Nový most by to mali rýchlejšie cez Vlčie hrdlo.
Reakcia na: eripmav #104007:
Moja rec, v severozapadnej Blave uz dlho chyba nejaka vozovna. Tymto smerom BA bude expandovat, mozno coskoro sa prida k mestu aj Stupava a okolite obce...No a co sa tyka zapch, tak je to myslim irelevantne - vacsina spojov vyraza uz okolo stvrtej rano a konci tak okolo 23:00 vo vozovni...ak to uz bolo spomenute nizsie, sry....
Reakcia na: 810zssk #104034:
Ale tie dojazdy teda ostanú dúfam,že dosť dlho, nedovolím si povedať, že navždy ale tak bolo by to logické myslím.
Škoda, že dojazdy autobusových liniek robia len v Petržalskej vozovni. Mohli by tak robiť napríklad aj L31 a L34 keď končia na Račku, resp. na Trnavskom, že ďalej pôjdu po Vajnorskej alebo Rožňavskej s možnosťou rozvozu cestujúcich na dané zastávky.
Reakcia na: Majo #104035:
ja si napr pamatam ze jeden cas rokoval DPB s MZ DNV o tom, ze by vozidla na vypravu liniek 20,21,22 nechaval v DNV v areali byvalej SOŠ PZ... nakoniec sa to prekvapivo nepodarilo
Reakcia na: 810zssk #104033:
Viem, aj mňa sa jeden pýtal, či to je "menší vozovna"? ? Teraz ma napadlo jedno riešenie, čo sa praktizuje v Ústí nad Labem - najvýznamnejšie obratiská sú oplotené a v sedle ostávajú vozidlá, čo jazdia len v špičke, odparkované tam a nemusia sa trepať do vozovne. To isté by sa dalo spraviť na Čiližskej...
Reakcia na: enumaelish #104030:
On bol objaveny uz davno, len sa muselo schvalit zrusenie paragrafu NIKDY SA TO TAK NEROBILO co bolo komplikovane lebo sa tym rusi jedna z najdolezitejsich vyhovoriek. 90%-na koalicia bola proti, ale nakoniec opozicia po dlhych rokovaniach dohodla ze sa to zrusi, zavedu sa dojazdy a potom sa to znovu zavedie 😃
Reakcia na: Majo #104028:
Nestaci ti obratisko? Uz dnes si to cesky sotousi mylia s vozovnou :D:D:D
Reakcia na: Majo #104028:
Na Ráztočnej je trocha bokom. Skôr by som novú vozovňu postavil tam ako je Lúčna, Domové role alebo v tej lokalite. Aspoň by to podporilo výstavbu plánovanej trolejbusovej trate. Dobre si spomenul električkovú trať cez Gagarinovu v trase L201+202. Podľa mňa by na Vlčie hrdlo bohate stačil trolejbus ?
Reakcia na: Solider #104026:
Reagoval som aj na ten na ktory si reagoval a aj na tvoj.
Reakcia na: Ámos #104014:
Je to dobrý nápad a škoda, že ho neobjavili skôr. Trebars by ho mohli aplikovať aj v iných oblastiach ako napr. L52 a L54 z Východného. Keby by ešte dopravili cestujúcich na Stolársku a potom by zastavili na zastávkach L59 a posledná pri vozovni. Teda ak sa nemýlim v tom, že L52 a L54 vypravujú Krasňany. ?
Reakcia na: Ámos #103997:
Tresol som dačo? ?
Reakcia na: Ámos #104003:
Podľa mňa by skôr stálo za úvahu postaviť vozovňu niekde na Dolných honoch, najlepšie v blízkosti obratiska Čiližská. Kombinovanú pre autobusy a trolejbusy. Mohli by sa odtiaľ vypravovať napr. linky 67, 70, 74, 75, 77, 78, 79, 87, 201, 202, čiastočne aj 208. Miesto by aj bolo - nezastavaná plocha sa nájde napr. v okolí Ráztočnej ul., kde by sa aj tak zišla nejaká linka (pokojne aj trolejbusová), keďže sa tam postavili nové domy (a nielen rodinné). Ale neverím tomu, že k realizácii ešte jednej vozovne na východe Bratislavy niekedy dôjde. Ešte by možno stálo za úvahu zatrolejovať linku 67 po Čiližskú, čím by sa dosiahlo zníženie počtu jalových km na výjazdoch a dojazdoch z/na Dolné hony (v prípade, že časť kĺbakov by sa presunula na Trnávku) a zároveň by sa vďaka tomu mohla napr. celá 207, ale aj 206, 209 vypravovať z Hroboňky, čím by došlo k ďalšej úspore km. Ale ako tak sledujem tú situáciu na Dolných honoch, tam tie trolejbusy už kapacitne naozaj nestačia. V ďalekej budúcnosti by sa preto mohlo uvažovať s výstavbou električky, a to nie len z Ružinova, ale napr. aj v trase dnešných trolejbusov či cez Vlčie hrdlo...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.