Niektoré odchody linky 23 z Mláky (prac. deň: 7.18, 10.18, 15.48, 18.18 víkend: 7.17, 10.17, 18.17) idú len po Jána Jonáša-VW, kde potom čaká pripravená 23(/7 - kĺb), ktorá ide do Lamača. Niektoré odchody z Lamača (prac. deň: 7.50, 16.20 víkend: -) idú len po Jána Jonáša-VW, kde čaká pripravená buď 23/1, alebo 23/2, ktoré pokračujú až na Mláku.
"A v smere na Mláku som si v CP 23-ky všimol, že spoje s odchodom z Lamača o 07:50 h a 16:20 h idú len po "Jána Jonáša - VW", ale odtiaľ podľa CP pokračujú normálne na Mláku. Je to chyba v CP alebo je to oficiálny prípoj nevyznačený v CP?"
Spoje končiace pri VW robieva iné vozidlo (vykonávajúce aj spoje na L24 a L26) počas počas prestávok vozidiel na L23. Keďže prestávku má vodič L23 pri VW, bolo by zbytočné, aby jazdil naprázdno z Mláky ku VW a späť a tú istú trasu by musel vykonať aj vodič ktorý ho "hradí", tak sa striedajú pri VW. Ale či tam existuje aj nejaký garantovaný prestup, to ti nepoviem.
Neviete niekto náhodou, prečo už na spoje linky č. 23, ktoré idú z konečnej "Mláka" len po "Jána Jonáša - VW", nenadväzuje linka č. 26 do Dúbravky? Zozačiatku to (pred niekoľkými mesiacmi) tak bolo - dokonca na CP bolo v Poznámkach napísané, že je to prípoj. Prečo sa to už zrazu nedá?
A v smere na Mláku som si v CP 23-ky všimol, že spoje s odchodom z Lamača o 07:50 h a 16:20 h idú len po "Jána Jonáša - VW", ale odtiaľ podľa CP pokračujú normálne na Mláku. Je to chyba v CP alebo je to oficiálny prípoj nevyznačený v CP? Na ostatné spoje končiace pri VW sa táto "záhada" nevzťahuje.
PS: Na záložnom MAN-e som dnes videl za predným sklom tabuľku, na ktorú sa okrem nápisu "Záložné vozidlo" zmestilo dokonca aj logo DPB. ☺
spojenie vtedy zabezpecuje L88 z Bulikovej. To je stale Ovstiste a oblast ulice Marie Sklodowskej to ma v prijatelnej pesej dostupnosti. Aj ked skutocne nerozumiem, kde je napisane, ze kazdy musi mat priame spojenie s centrom.
Z Banskej Bystrice:
"Mesto chce tiež, aby každé sídlisko malo priame prepojenie MHD do priemyselných zón na začiatku a konci pracovnej zmeny, do školských zón na začiatku a konci vyučovania a do uzlov vonkajšej dopravy - k železničnej a autobusovej stanici. Priame prepojenie MHD vyžaduje aj k Fakultnej nemocnici s poliklinikou F. D. Roosevelta a na ostatné sídliská v meste pod Urpínom."
Taaakze je na case aby sme sa zlozili na prestahovanie celeho Ovsista niekam do Banskej Bystrice.
Jedna poznamka:
"a teraz ked som skoncil skolu tak si este v ZSR mozem vybavit Junior Rail" - po prve v ZSSK (to len btw) a po druhe, ten si mozes vybavit aj ked si neskoncil skolu
to si kde nabral? Ja mam len obycajny preukaz studenta, ani nie ISIC a nemam problem ani u zeleznic, ani u vacsiny SAD.... 50%-na zlava je myslim si celkom dost.... a teraz ked som skoncil skolu tak si este v ZSR mozem vybavit Junior Rail a zasa sa vozit so zlavou. Okrem toho si nemozu dovolit nasadit take ceny aby sa 4 ludom oplatilo ist vlakom oproti autu....
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.