Ak si myslíš, že kvalitná preferovaná električka v BA nie je možná, čo Ťa vedie k presvedčeniu, že kvalitné, preferované NIEKOĽKOKRÁT DRAHŠIE metro možné je?
Ad #124128: Samozrejme, interurbánna jednokoľajná trať z Janíkovho dvora do Čunova je v pláne. ? "Poxxbať" ma za to môžeš aj v BA (pevne verím, že si to nemyslel doslovne ? ), stačí sa ozvať, až tu budeš.
Ad #124153: S Kremienkom si veľmi veľké nádeje nerob, aj on sa už chce T3M-iek zbaviť, a to pokiaľ možno čo najrýchlejšie. A keď som počul, aké už sú s nimi problémy, tak sa s tým plne stotožňujem. A čo s ňou chceš robiť? ? Zriadiš si modelové koľajisko 1:1?
Ad #124224: Pardón, nemyslel som výpravňu, ale vrátnicu. Neudávali sa náhodou označenia "juh", "sever" atď. náhodou podľa toho, kde je vjazd/výjazd? Ak nie, tak som bol potom zle informovaný ja...
Re #124229 810zssk: Už sám neviem, ako to je, Žeriavik ma zneistil. ?
Re #124233 810zssk: Ja som hovoril o interurbánnej električke, nie inerurbánnej železnici! Čo sa týka názvov pre električky v Anglicku, oni sami nevedia čo je čo a majú v tom označovaní dobrý chaos. Jedno je "light rail", druhé "tram", ale je to presne to isté. Kedysi som počul, že "tram" sa používa pre staré prevádzky a "light rail" pre nové, ale Croydon to popiera... Mimochodom, môj návrh linkového vedenia zverejním už čoskoro na iMHD, ale teraz 3 týždne pred maturitami nemám na také veci naozaj čas...
Hmm. Tak mne sa v hlave pod pojmom metro vybaví hlavne - väčšia kapacita v porovnaní s električkou, väčšia vzdialenosť zastávok, bezkolíznosť s IAD.
Pri električke to je menšia kapacita, nepatrne aj rýchlosť teda, síce môže chodiť aj pod zemou ako to už v niektorých mestách je, ale poväčšinou si človek predstaví električku na povrchu a má nižšie prevázdkové náklady ako metro. V BA konkrétne keďže som nezažil za celé roky žiadnu preferenciu, racionalizáciu vo vzdialeností zastávok a aj čo sa týka linkového vedenia, tak ťažko uverím, že sa to v BA dá dokázať. Zažil som Brno a Prahu (dosť málo ale čo už, zabite ma...) a tam to bolo celkom dobré ☺
A o čom som hovoril teda keď nie o električke. Nezáleží predsa na ľuďoch, ktorí môžu rozhodnutiami ovplyvňovať parametre eletričkovej dopravy?
P.S.: To slovo si hľadal v slovníku,že? ? ach jaj, ale to slovo má iný význam ako píšeš... síce preklad máš správny ale to slovo som myslel inak ?
No ten bod 1) ma zaujíma tak či onak. Bod 2) Thor Steinar v mojom šatníku nenájdeš a krátke vlasy som mal dááááávno... posledné roky mám skôr dlhé než klasického ježka ?
Ten historický názov ma ani neštve ale tak Slotovo?... Ja len, že ľudia si ho zvolili ale neboj, po tom Auparku a výstavbe na Bôriku ho veru nenosia na rukách, hoc za jeho pôsobenia sa podarilo pokryť všetky sídliská trolejbusovou dopravou, ba dokonca aj Hájik ?
Aj ja. Možno sa vrátilo o 10 rokov naspäť, ale DRAHUŠA aj tak nebola upgradovateľná na nejaký civilizovaný systém, ktorý Bratislava dodnes nemá, lebo sa to nedá vhodne predať vo voľbách. Blahej pamäti Cng. Zachar pracovníkom dispečingu a iným zakazoval hovoriť na poradách o dispečingoch iných miest (ŘIS, DORIS), lebo v BA proste nič také netreba...
Ako si to myslel s tou ikonou metra a mnou? Prepáč, ale darmo mi dakto bude do hlavy tlačiť kaleráby, že električka je tak rýchla ako metro alebo sa mu môže rovnať. Beriem do úvahy iné mestá kde je električka naozaj rešpektovaná a nie ako u nás so vzdialenosťami zastávok každých 200-400metrov, prejazdmi kde sa len dá a nakoniec výletmi átu do koľajiska čo neprispieva vôbec ku kvalite električkovej dopravy v BA. Ešte raz hovorím, že električka je skvelá vec, ale tu v BA je linkovanie na figu, vzdialenosti zastávok a pomaly ale isto aj vozový park. Pri metre aspoň nehrozí, že budú zastávky každých 300metrov a budú mu do trate lietať autá. Ak bude tento stavebný boom pokračovať, a budú sa len preťahovať radiály z Ružinova, Rača - Vajnory, Dúbravky a Petržalky tak trať v centre bude riadne preplnená, preto treba aj počítať s rozvojom tratí električky v centre, ale zatiaľ nič také nebolo prezentované.
Re 1) Uvidíš ? .
Re 2) Také komické týpky nezletilé radobyostrého vzhľadu tam nakupovali, v bundičkách Thor Steinar ? .
Re 3) Nerozumieš vtipu evidentne. Zsolna je normálny historický názov Žiliny, rovnako ako Pozsony je Bratislava.
Re 4) No aspoň niečo.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.