Ahojte, cez víkend sa v rušňovom depe Bratislava - Východ koná 11. celoslovenský zraz historických železničných vozidiel RENDEZ 2009 pod názvom DIESEL.
Zaujímalo by ma, prečo IMHD a DPB ako partnery nepropagujú toto podujatie na svojich stránkach a prečo sa cestovné poriadky historickej električky a historického autobusu, ktoré budú počas tohto víkendu zabezpečovať kyvadlovú dopravu na toto podujatie ešte na týchto weboch nenachádzajú. Cestovný poriadok kyvadlovej dopravy v podobe historických motorových vlakov ktoré budú premávať medzi RENDEZOM a HLAVNOU STANICOU je už dávno vonku.
nielen tuším, som o tom presvedčený, práve preto som upozornil, že sa na ten priestor (plochu) netreba dívať prizmou pešej zóny - je to chodník, aj keď nemá klasickú podobu, je od cesty oddelený výškovo (obrubník), autá tam (tadiaľ) nemajú čo jazdiť, s výnimkou prípadov stavebnej činnosti, pre ktorú treba zabezpečiť prepravu hmôt, strojov a pod., vtedy by v území malo byť vyznačené stavenisko a jeho napojenie na cestu, a činnosti integrovaného záchranného systému,
sak ony (75 a 78) tam (na dudvazskej) aj par mesiacov koncili a zistili ze to je na ...
a to trasovanie elektriciek na ASMN nespravis z priestorovych dovodov... v case pred vystavbou kosickeho mosta to pytalo viest v pokracovani mileticovej/ruzinovskej po kosickej na most a do petrzalky a popri tom sa mohla zviest aj trat od safka poza (vtedajsiu) zastavbu okolo pristavu a cez slovnaft na dolne hony, dnes su vsak uz tieto trasy zapratane novostavbami.....
Re #131144 MatejBA: "Ja by som videl dovod preco by auto malo zastavit kvoli MHD (resp davat prednost)" - dobre vravis, davat prednost, ale to nie je pripad ked vozidlo MHD stoji v zastavke a vyklada/naklada substrat
Re #131224 ivanbuto: ked mas dostatocne terenne vozidlo a pripadne skrabance na karoserii ta tiez netrapia tak by si tam musel dat jedine vysoky betonovy pas (a to by vyzeralo naozaj esteticky )
(aj ked zas takych asi vela nebude )
súhlasím, aby sme prednostne hľadali možnosti vyššej kvality (variability) toho, čo už máme, ale pritom sa zamýšľali nad možnými opatreniami so synergickými účinkami pri minimalizácii priestorových nárokov alebo obmedzení,
ak by sme smerovali a dospeli k BRT v podmienkach Bratislavy, bol by to malý zázrak ?
Samozrejme, že ružinovská električka nie je len pre Ružinov. Ružinovská električka je aj pre Vrakuňu a Podunajské Biskupice. Presne tak, ako je račianska električka pre Východné a školákov od Pantov. Tak isto ako je vajnorská električka po Zlaté piesky nielen pre Novovešťanov, ale aj Vajnorčanov. Podobne ako dúbravsko-karloveská električka aj pre Devínsku Novú Ves. A tiež tak, ako všetky autobusové linky na Patrónke pre Záhorie. ?
OK, beriem... hoppusmark má však pravdu, že pre IAD by sa tiež zvýšila bezpečnosť, na druhej strane o niečo by sa vo vybraných prípadoch znížila rýchlosť prejdenia týmto úsekom, to je však úplne v poriadku.
Znížila, pretože tých hardcore kamikadze je predsa len oveľa menší podiel... v súčasnosti si tam trúfajú napr. aj dedkovia na starých škodovkách (mierne "prifarebené"), ktorým už je jedno, že vozidlo MHD sa hýbe, ale on musí just predbehnúť.
Predsa nikto nehovorí, že riešime všetky prípady a všetky povahy, to asi žiadným opatrením nejde... tak prosím zamyslieť sa nad argumentáciou.
To už ale potom smerujeme skôr k systémom BRT... pokiaľ tu máme vybudované električkové trate, a dopravu električkami možno zrýchliť a skvalitniť, jednoznačne by som išiel touto cestou.
Keď už ma chytáš za slovíčka, môžeš rovno aj poopraviť... myslel som to samozrejme tak, že profil cesty je taký, že keď trolejbus stojí v zastávke, niet ho zrovna na tom úseku ako predbehnúť...
Keď si pozorne prečítaš ten článok, a napr. aj link na článok o Brne (asi si tak neurobil), tak tam nájdeš viacero dôvodov, prečo je dobré, aby vozidlo IAD nemohlo obiehať vozidlo MHD. Pričom stále si asi nepochopil, že sa nebavíme paušálne, ale o konkrétnych príkladoch... bavíme sa o priestore v širšom centre, dvojprúdová komunikácia, zvýšený pohyb chodcov, estetika priestoru, atď....
No už sa len trasiem ozvať sa na tvoj príspevok, lebo nebodaj budem "trafená hus"... čo si potom počnem? ?
Hovoríš síce útočne, ale nekonkrétne. Keď sa chceme baviť konkrétne a k veci, tak napr. cez Palisády zvyknem občas chodiť aj autom, a nemyslím si, že navrhované optarenia konkrétne na tej zastávke by mi až tak uškodili, pretože dokážem sa zamyslieť aj nad kontextom a nad potrebami iných.
Ad. vyhnať IAD z celého centra, k tomu sa nevyjadrujem, keďže som nebol autorom toho vyjadrenia.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.