podľa mňa sú 15m busy super, hodili by sa na L74 napríklad, alebo na prázdninovú L31 a na iné linky,trebars aj L28, kde klbák zýva prázdnotou alebo na L37 by sa niekedy zišiel 15metrák. Určite by nemal DPB na túto dĺžkovú kategóriu zanevrieť pre nezdar s neoskúšaným CNG typom od Solarisu.
jupíííííííííííííííí, ruky nohy bozkávam vedeniu DPB, že preradí do Petržalky Ikarusy 435 z Juráku a tiež za tie dve Ik412 plus BB Karosy ❤ síce aj tak bieda možno, ale v tej biede je to vlastne bohatstvo ☺
tak trebalo by najst vhodnu chvilu, kedy by som mu to povedal, ale urcite by sa chcel ukazat v dobrom svetle a nezamietol by to, len by mohol povedat, ze nevedia chytit tych nicitelov.
ak tie citelisy naozaj nemaju ani klimu pre vodica, tak to uz by som nevahal ani sekundu s kupou klimy (ta ktora sa montuje do stresnych vetrakov).. Ved teraz uz je to jedno, ked je koniec leta, ale do buduceho leta by sa to mohlo zrealizovat..
na take kazdodenne cistenie by stacilo aj takych 20 min. casu, s nejakou rezervou 30 minut. Neviem, kolko stoja vozidla na konecnych, ale ak je to kratsie ako tych 30 min., tak by sa mohla takato pauza zapracovat do grafikonu, cize kazde vozidlo by aspon raz pocas dna malo pauzu 30 min. Samozrejme treba ratat aj so zapchami, takze mozno este jedna nahradna pauza by sa mohla vyclenit.
Mozno niekto bude argumentovat, ze nie je dost vozidiel do vypravy, aby mohlo mat kazde taku dlhu pauzu, ja zas hovorim ze cistota je v MHD jeden z najdolezitejsich faktorov a teda je treba na to ten cas vyclenit..
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.