Je nelogické porovnávať okolie veľkomesta ako je Viedeň s Horehroním a podobne. Do tej Viedne je to najrýchlejšie koľajovou úplne segregovanou dopravou, aj za cenu priblíženia sa vlastným gumokolom niekde do poľa k železnici. Kdežto na vidieku je to autom, alebo plesnivým busom rýchlejšie a nie je potreba sa zvážať k nejakej koľajovej doprave, ktorá tam mala najväčší význam pred a chvíľu po druhej svetovej vojne.
Stačí pozrieť, koľko je v Rakúsku tratí bez osobnej dopravy - ďaleko viacej ako na Slovensku.
Ďakujem. ? A Nitra 11 kúskov, je to správne číslo? imhd aj ja evidujem v meste len 9. (NR-204EX, 205EX, 206EX, 207EX, 208EX, 210EX, 211EX, 213EX, 214EX). Alebo to ešte nejaké prídu/budú?
Nie je veru rakúsky dedinčan ako slovenský dedinčan. Inak by neboli plné všetky parkoviská na železničných zastávkach a staniciach v okolí 70 km od Viedne.
A kto to prosím pekne bude platiť? Keď si k dotácií na vlak pripočítaš dotáciu na prevádzku minibusu, vyjde ťa táto šotoušovina možno dvakrát drahšie než autobusová linka. Pripadá ti že štát a kraje majú peňazí na vyhadzovanie?
Pretoze ma napada par dedin kde by si tie busy musel mat aspon dva na malicku dedinu.. A najma preto ze sa ti ludia co budu moct na ten pripojny bus vy... a pojdu IAD.
2x prototyp NB18 (1. bílý se zaplentovanými koly a starým čelem, 2. oranžový, který se zkoušel po celém ex Československu)
11x Veolia Nitra NB18
2x Veolia Pardubice NC18
33x Praha NB18
2x DPMPrešov NB18
1x trolejbus TNB 18
Pokud nedodá Sor dříve autobusy do Prahy, do Bratislavy budou dodávky kloubáků od čísla 52.
Posledná NB18 pre NR má výrobné číslo 012 (NR-214EX), medzitým ako bolo spomenuté SOR vyrobil ešte jednu z dvoch NC18 pre VT Východné Čechy, dva pre Prešov a cca. 40-60 pre Prahu, takže BA bude mať pravdepodbne od cca. 60. Môj odhad. ?
Tých CNG berá celkom veľa po Čechách pokiaľ si dobre pamätám. CNG verzia NB18 neexistuje, trolejbusová verzia však áno, mala by byť už na testoch v Ostrave.
Sor vyrobil první autobusy pro prahu do měsíce od uzavření smlouvy. nakonec,a le stály v Libchavech, protože Praha tehdy neproplatila fakturu. Takže 3 měsíce by pro firmu Sor neměl být problém.
Prvé SOR-y čo začali okupovať Bratislavu sú v takom stave v akom sú, teda nie veľmi dobrý. Väčšina z nich je postrachom pre vodičov a minimálne jedna je dlhodobo odstavená, ale vždy to mohlo byť aj horšie.
CapaCity je zatiaľ jeden, ale nemal ešte jedinú vážnejšiu poruchu odkedy jazdí.
Všetko to chce čas, budeme mať možnosť to sledovať.
Vdaka za upresnenie. Nevedel som a ani sa mi nechcelo hladat podrobnejsie informacie. Otazka smerovala hlavne k existencii vozidiel.
Inak ma zaujala tato veta ohladom SORov do Ba: "Dvadsať z nich má prísť do Bratislavy do troch mesiacov od podpisu zmluvy." Takze uz neplati, ze na vyrobu autobusov treba minimalne pol roka?
V jakém stavu je prvních několik Sorů, které přišly do Bratislavy před deseti roky? Já mám naopak pocit, že Capacity bude v bratislavských podmínkách trpět mnohem víc. Mercedes je pověstný poruchovou elektronikou, kterou je napěchován celý autobus. Naopak jednoduchá konstrukce Soru by mohla v BA vydržet déle. Pak je tu otázka, jestli bude mít DPB až vyprší záruka na náhradní díly. Asi se zástupcům města a podniku protočí panenky až budou muset zaplatit jakoukoliv drobnou opravu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.