Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #145422:
Koncepcia by bola lepšia ako poschoďák. Problémy s konkrétnym typom Talent ešte sú? Prečo ÖBB stále objednáva ďaľšie série?
Reakcia na: Trolleybus #145431:
Podľa mňa ich program na tvorbu CP to nedokáže dobre spraviť ALEBO tomu, kto to má v DPB na starosti, sa to nepodarilo dobre spraviť.

Ja osobne za riešenie považujem vytvoriť dve linky:
- 45: Koliba - Siemens - Jaskový rad
- 145: Koliba - Siemens - NOU.

Alebo ich očíslovať naopak. Tieto čísla navrhuem, pretože podľa PDO BSK má dôjsť po zavedení BID k prečíslovaniu:
- 203 na 44
- 213 na 144 (zimná posilovka na Kolibu)
- 44 na 145.
http://skratka.sk/2n0h3v
Reakcia na: Peon #145430:
Aj ja som očakával lepší cestovný poriadok. Ja som si myslel, že chybný je len CP na stránkach DPB, ale z toho čo píšeš to vyzerá tak, že chybný je aj CP na zastávkach tejto linky.

Zaujímalo by ma kto môže vyrobiť takýto hybridný CP.
ŤAŽKO POCHOPITEĽNÝ CP LINKY 44
Re #145410 Mike:

Skutočnosť je takáto: Linka jazdí každých 30 minút v úseku Koliba - Siemens - Jaskový rad (s výnimkou dier asi z dôvodu prestávok vodičov).

V úseku Siemens - NOÚ cez pracovné dni ide v oboch smeroch iba jeden spoj v pracovné dni iba okolo 18 h. Cez víkendy jeden okolo 10 h a druhý okolo 18 h.

Podľa CP na zastávkach od Jaskového radu to zmätočne vyzerá tak, ako keby odtiaľ išiel každý spoj k NOU (s tým, že zo Stromovej by prešiel k NOU bez zastavenia) a odtiaľ ihneď k Siemensu cez zastávky "Klenová" a "Rozvodná". V tom CP totiž nie je žiadna poznámka.

A v opačnom smere to podľa CP vyzerá tak isto, ako keby každý spoj z Koliby zachádzal k NOU (s tým, že v jednom smere bez obsluhy zastávok, aby ich neobsluhoval dvakrát).

MOJ KOMENTÁR: Očakával som, že sa to spravodlivo a prehľadne rozdelí tak, že raz za hodinu pôjde spoj Koliba - Siemens - Jaskový rad a raz za hodinu zas Koliba - Siemens - NOU. Teda iba v úseku Koliba - Siemens by bol interval 30 minút a na vetvách by bol 60-minútový.
Takže nakoniec DPB plánuje aspoň mini rekonštrukciu v Dúbravke tento rok? ?

http://www.odkazprestarostu.sk/?view=alerts&action=alert&id=241

"Väčšie opravy v uvedenom objekte sú plánované v letných mesiacoch roku 2010 v spolupráci s Dopravným podnikom Bratislavy, ktorý bude v tom čase meniť nad pochodom koľajový zvršok."
Reakcia na: no.ev.di. #145427:
Áno...
Neviete či jazdí od dnes L44 na Kolibu alebo to boli plané sľuby?
Reakcia na: S499.1023 #145419:
však je mi úplne jasné, že BN nie je NB. Preto by sa nevyrábala časom 9.5BN ale 9.5NB, a rovnako aj 10.5 atď.

Re #145420 S499.1023: Tak pardon, za blbé narážky ? Uvedomiť "SA" sa používa často a osobne by som to vyložil ako - uvedomenie si seba samého, t.j. vlastného konania a jeho dôsledkov. Takže namiesto "nech si ľudia uvedomia koho budú voliť" napíšem skrátene "nech sa ľudia uvedomia".

Re #145421 S499.1023: Tí čo platia čo ale? Myslíš teraz cestujúcich čo platia cestovné alebo dopravcov čo platia za busy?
Reakcia na: Petto #145407:
V Opere 10.10 ti nezačierni celý podklad stránky ako napr. vo FireFoxe či IE. ☺ Je to len detail, takže prioritne je to asi posledné čo ich trái, ale neskôr by sa na to mohli pozrieť nakoľko predsa len ide o ofic. stránku. ?
Reakcia na: 2xT3SUCS #145415:
Niektorí si myslia, že je to Jaskov rad podľa nejakého pána Jaska ? .
Reakcia na: kecho #145406:
Určite aj tí súkromníci, čo kupujú za vlastné, kupujú podľa výšky všimného a vlastníka firmy?
Reakcia na: Solider #145402:
No veď práve že nevieš, ale zato vieš, že by bol lepší ? . Naopak, na problémoch s takmer vyslúžilými rýchlokvasenými 1014 nevidím nič zvláštneho.
Reakcia na: no.ev.di. #145371:
Zdá sa, že tí, čo platia, riešia iné veci.
Reakcia na: no.ev.di. #145367:
Tak pre nechápavého po lopate: Po slovensky nie je možné SA uvedomiť, je možné SI uvedomiť NIEČO. Pravdepodobne si to cxhcel použiť vo význame "ľudia by sa mali spamätať" a vytvoril si paskvil.
Reakcia na: no.ev.di. #145371:
Už sa ani nepamätám, koľkokrát som sa ti POKÚSIL vysvetliť, že nejde o design ale o konštrukciu, že BN a NB sú dva odlišné typové rady. Nemá to zmysel. Bodka.
Reakcia na: frenky #145365:
Funkčný mail mám, je to s499(bodka)1023(rybička)seznam(bodka)cz. Ale radšej by som bol, keby sa fórum touto témou zahltilo, keďže to tu evidentne zaujíma viac ľudí.
Reakcia na: kecho #145408:
najlepšie sú posledné dve vety:
"Hoci je obnova vozidlového parku kĺbových autobusov nepostačujúca, pri trolejbusoch a električkách je situácia ešte horšia. Za uplynulých 10 rokov sa zakúpilo iba 7 nízkopodlažných trolejbusov (z nich 6 nahradilo autobusy na Dlhých dieloch a teda neprinieslo reálnu obnovu trolejbusov), do nízkopodlažných električiek sa neinvestovalo vôbec."
Update fotiek dnes nebude? ?
...z jaskového, kua... ?
Reakcia na: Mike #145412:
SA samozréjme, že tam chýbajú aj odchody z NOU zastávok medzi Siemensom a NOU.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.