Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TeBeCe #146380:
BA naopak už sú zakúpene lebo keď som bol v MB tak sa pýtal iriaditela či ich môžem odfotografovať keď už sú majetkom DPB.
Reakcia na: 810zssk #146376:
Hm, prečo by to práve tam nemal vytočiť? Myslím, že tam je miesta dosť. Keď si nadbehne doľava, tak by nemal byť problém. ?
Podla kuloarnych informacii este nove mercedesy neboli odkupene, takze sa zatial len hromadia na ZP ?
Reakcia na: no.ev.di. #146327:
Ja dúfam že to bude presne naopak a ŠKODA to kupovať tu už nebude. ? ?
Reakcia na: Hug0 #146377:
Za toto by som ta najradsej povinne natlacil do tej 2713 (ktorej vodic mimochodom nevie ze znamenie "NENASTUPOVAT - NEVYSTUPOVAT" nie je znamenie "POHNITE SI") v ktorej som dnes isiel ?
Reakcia na: 810zssk #146376:
Ale vďaka starému mostu vznikajú zdvojené odchody takže je to tam ok 😃
Uvazoval som nad tym ze by na 50ke jazdil Solaris. Kedze maju ist na druhu kolonu a 50 chodi dost vytazena (v blizkej dobe mozno este viac, ked otvoria Euroveu)..

Napadol ma jeden bod kde by to asi nevytocil a to odbocenie z Svatoplukovej na Parickovu, kde by sa to dalo riesit presmerovanim cez Prievozsku a Mileticovu (namiesto Dulaku).. Napada vas este niekde na trase nejaky problem?
Reakcia na: S499.1023 #146373:
To som predpokladal, ale neviem do kedy ma SL zmluvu, takze preto sa pytam, ci to uz vyhlasili, alebo este len vyhlasia a pripadne kedy 🙂
Reakcia na: luky133 #146370:
Tajny plan, ako odstavit vsetky 25Trky na kolko nie su moc vhodne pre DD (zle naprojektovane vnutro) a nasledne nasadenie MB CapaCity na 33 ?
Reakcia na: 810zssk #146371:
Povinnosť platí až po skončení existujúcich zmlúv.
Reakcia na: vlado13 #146362:
"segregácie na Karloveskej a Račianskej sú na nič, znamenajú zvýšené bezpečnostné riziko"

Mohli by ste zmysle tohto vyjadrenia konkrétne vyjasniť? Predstavujete si ako jediné bezpečnostne akceptovateľné riešenie plne segregovanú trať? Dovolím si oponovať tým, že v krajinách, kde takáto koncepcia bola použitá už v 70. rokch, sa od tohto riešenia upúšťa, nakoľko takáto trať pôsobí odľudštene, odpudzuje zákazníkov, priťahuje vandalizmus. "Zvýšené" bezpečnostné riziko je považované za únosné. Nevidím dôvod skúšať chyby, ktorých sa v Belgicku alebo v Nemecku dopúšťali v 70. rokoch, na vlastnej koži.
Od minuleho roku myslim plati povinnost vypisovat vyberove konania na vykony vo verejnom zaujme. Predpokladam ze sa to tyka len primesta, vyhlasil uz BSK taketo konanie?
Reakcia na: Petto #146369:
By ma zaujímalo či tá 6701 ešte niekedy bude jazdiť. ? A čo je zase 6702? Nejako sa začali kazievať tie 25Trky... Čoskoro budú ako tá Bratislavská 21Tr. ?
Reakcia na: luky133 #146368:
6705 bohuzial jazdi,lebo 6701 a 6702 su kaputt, 3 vozidla 25 TR si nemozu dovolit odstavit. Ale inak suhlas - traktor je nič oproti nemu 🙂
6705 by sa oplatilo už opraviť... Ale pravdepodobne na opravu pôjde až potom čo sa definitívne pokazí. Radšej mať nejaký ten týždeň na DD jeden Tedom na 33 ako počúvať ten otravný zvuk ako keď ide traktor... ☠
Reakcia na: m@rtin #146366:
okrem hybridu aj klbovy TEDOM ( s oznacenim TEDOM 183 - zrejme to ma dlzku 18,3 m )
Reakcia na: luky133 #146357:

Trolejbus bez pomocného pohonu by byl v dnešní době pro výrobce nemyslitelný. Takže ano - SOR TNB18 bude v nabídce i s pomocným pohonem. Letos na jaře na autotecu v Brně bude představena ještě jedna novinka - hybridní kloubový SOR pro Prahu.
Reakcia na: no.ev.di. #146358:
posunutie zastávky Sokolská bližšie k SAV by bolo kontraproduktívne,
v ďalšom úseku sa chodník zužuje a je prerušovaný viacerými výjazdmi z dvorov,
projekt uvažuje k posunutiu v opačnom smere a zastávku v snmer od Brnianskej situuje do úseku pred pripojením Sokolskej, pred súčasnú CSS, zastávku v smere na Brniansku posúva ešte viac k nej, niekde na úroveň dnešného vjazdu do priestorov železnice, je to dané aj tým, že v tejto zóne sa navrhuje postaviť veľká budova,
Zaujimalo by ma, preco na 99ke nie su vsetky vozidla nizkopodlazne, ako slubuje DPB. Stale bezne jazdi aj Ikarus 415!

http://www.dpb.sk/bezbarierove-cestovanie
Reakcia na: no.ev.di. #146358:
vizualizácie možno zbytočne mýlia,
pre MHD sú oveľa dôležitejšie rezy, ale najdôležitejiš by bolo pozrieť si dokumentáciu pre územné rozhodnutie, projekt dopravy, pre všetky fázy výstavby a pre cieľový stav,
IPR neráta ani s trolejmi, ktoré by umožnili linku z hl. stanice na Štefánikovu, nieto ešte s ďalšou koľajovou traťou,
na Pražskej s ažiaden priestor neuvoľní, práve naopak, projekt prepokladá na zahustenie (vyššiu intenzitu), a preto obsahuje tzv odlahčenie v podobe súbežnej cesty, pre ktorú musí padnúť za obeť časť skaldu č. 2, ktorý využíva Dopravné múzeum,
odstavné koľaje "vyhodili" asi preto, že sa nepočíta s ich neskoršou existenciou, len to zatiaľ nedali verejnosti na známosť,

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.