Je to tak, včera som tade išiel.
Prisámvačku všetci (odhadom 30-50 aút) ma obehli a samozrejme rúbali 70+. Mám pocit, že väčšina ľudí jazdí po pamäti a vôbec nesleduje okolie. A niektorí len ignorujú nové značenie, lebo však kedysi tu bola 70 tak mám právo na 70, ta ňe? ¯\_(ツ)_/¯
Rovnako ako na D1 pri výjazde na Bernolákovo, kde je 80, nedávno aj úsek so 60 pred výjazdom a to sa tam na mňa lepili kamióny. A to sa rovno priznám, že jazdím tachometrových +10, reálnych +5.
Na tej dialnici ešte mám pre to porušovanie ako tak pochopenie lebo to znižuje priepustnosť a plynulosť premávky s malým efektom na bezpečnosť, dokonca miestami až negatívnym.
A podobné to je aj medzi Východným a Vajnorami, kde 70 nie je už dobré 2-3 roky, no stále sa nájdu exoti, ktorí sa lepia lebo nemôžu obiehať a potom pri obiehaní a akcelerovaní na 80-90 zazerajú.
cim neskor k tomu dojde, tym horsie; aj ked je otazne ci vobec aj nieco taketo zobudi zodpovednych....
a mam vazne obavy ze uz aj dnes je neskoro; zotrvacnost systemov ktore boli povodne navrhovane aby boli robustne je velka a kym sa to patricne zosype tak napachanych skod bude vela a tak ako dlho trva(lo) kym sa to prejavi tak rovnako tak bude velmi dlho trvat kym sa tie napachane skody podari napravit aj keby sa s tym zacalo hned a s patricnym technickym pohladom miesto ideologickeho.....
Zatiaľčo hladomorná sekta blúzni o konci fosílnych palív a prechode na elektromobilitu, tak riaditeľ RWE varuje, že kolaps nemeckej elektrickej siete môže prísť už v januári. Chýbať môže až 10GW.
vetesnik
Prisámvačku všetci (odhadom 30-50 aút) ma obehli a samozrejme rúbali 70+. Mám pocit, že väčšina ľudí jazdí po pamäti a vôbec nesleduje okolie. A niektorí len ignorujú nové značenie, lebo však kedysi tu bola 70 tak mám právo na 70, ta ňe? ¯\_(ツ)_/¯
Rovnako ako na D1 pri výjazde na Bernolákovo, kde je 80, nedávno aj úsek so 60 pred výjazdom a to sa tam na mňa lepili kamióny. A to sa rovno priznám, že jazdím tachometrových +10, reálnych +5.
Na tej dialnici ešte mám pre to porušovanie ako tak pochopenie lebo to znižuje priepustnosť a plynulosť premávky s malým efektom na bezpečnosť, dokonca miestami až negatívnym.
A podobné to je aj medzi Východným a Vajnorami, kde 70 nie je už dobré 2-3 roky, no stále sa nájdu exoti, ktorí sa lepia lebo nemôžu obiehať a potom pri obiehaní a akcelerovaní na 80-90 zazerajú.