Nerobievam to ale teraz musim:
- vodic 1809 na 504 isiel na Damborskeho smer Dubr. o 3:34 h. a mal tam byt o 3:37 h., viem, ze som nebol este pri ceste a nestopoval som, ale ist skor o 3 minuty s nocnym spojom ( ziadny iny nepremava ) je myslim nad ramec tolerantnosti. Kreten prasivy o 3:35 h. uz bol na Alexyho a na konecnu ak isiel tym tempom co isiel prisiel urcite o 3:39 h. ( mal byt 3:43 h. ). Dovolim si povedat, ze to je REKORD trate, to som este na 504 nezazil!!! SUPER CAS!! BRAVO!!! Debil.
Neurobil by som to, keby isiel este iny spoj, ale ten isiel az o 4:19 h. ( 5/2 ).
VSETCI LEN NADAVATE NA NHD A NA VODICOV.ALE NIE SU VSETCI ROVNAKI.MINULE SOM ISIEL V ELEKTRICKE A NA KAZDEJ ZASTAVKE MUSEL VODIC VSTAT A ZAVRET DVERE. A SOM BOL VELMI RAD,ZE NAS NEVYHODIL S TYM,ZE MA PORUCHU.SUPER. LEBO TO MOHOL UROBIT A VYKASLAT SA NA NAS.ZA TO MU DAKUJEM.
Hm,ale co?Ved oni ani nerozmyslaju!Kam mu povedia,tade ide.To je sice pekne,ze zamrzla vyhybka,ale treba povedat kam pojde!A nie sa oduvat a byt drzy!Nehovorim,ze vsetci su taki,ale je ich dost!Hm
no dosiel som na to, ked vynechala 39 (odisiel do vozovne s poruchou vozidla; hore boli odstavene tri 31-ky, ale ani jedna z nich nemohla ist miesto nej)
hmm vodic by rozmyslat nemusel.
by sa mu povedalo kam ma ist a siel by
pochybujem ze najdete vodica, ktory nevie kade chodi 39 alebo 21 alebo nieco podobne..
ak ano, tak existuju napr. skolenia
a urcite by to nevymyslali dispeceri... zabudli by na polku spojov a zvysila by sa im sspotreba cigariet... skor nejaky system.. tak chlapi, zacnite kodit soft
Mozno keby to moc chcelo a dobre by sa to premyslelo (teraz nehovorim len o linkach 31,39, ale vobec (napr. aj ta 74 a 93, martiner)) tak by prejazdy aj nieco priniesli. Uspora vodicov, vozov, kilometrov = pohonnych hmot a tak dalej. Ale na druhej strane to ma dve velmi velke nevyhody:
1.) dost blbe, ked vodic po kazdom dojazde na konecnu musi rozmyslat kam teraz
2.) dispeceri by sa nad tym museli zamysliet a prijst s niecim rozumnym.
Ale zas, mozno tie prejazdy medzi 31 a 39 ukazu, ci by sa to dalo pouzit aj realne vo vacsom mnozstve.
FRENKY:Tak uz som tu!To ja som pisal o linke c.5.Ten vodic mal oznamit o situacii s vyhybkami,ze zamrzli,a ze ide inym smerom.A nie vozit nas kade tade.
trosku som dedukoval aj ja, ale stale mi nedoslo ci to ma aj iny vyznam ako znizenie prestojov a jalovych kilometrov. Zeby nejaky experiment??
By mohlo byt zabavne.. dojde na stanicu 74-ka a odide ako 93-ka.
Podla toho co som tak narychlo vydedukoval z CP spoje 39/1 - 39/9 (okrem 39/6 ktora jazdi vecer) robia kazde druhe kolo 31/1 - 31/9....okrem toho este v spicke jazdi 31/10,11,12....po 18.30 prejdu 39/3,4,7 az do konca sluzby na 31/3,4,7.
Jano
- vodic 1809 na 504 isiel na Damborskeho smer Dubr. o 3:34 h. a mal tam byt o 3:37 h., viem, ze som nebol este pri ceste a nestopoval som, ale ist skor o 3 minuty s nocnym spojom ( ziadny iny nepremava ) je myslim nad ramec tolerantnosti. Kreten prasivy o 3:35 h. uz bol na Alexyho a na konecnu ak isiel tym tempom co isiel prisiel urcite o 3:39 h. ( mal byt 3:43 h. ). Dovolim si povedat, ze to je REKORD trate, to som este na 504 nezazil!!! SUPER CAS!! BRAVO!!! Debil.
Neurobil by som to, keby isiel este iny spoj, ale ten isiel az o 4:19 h. ( 5/2 ).