ZV-4809 na linke c.81 a vobec mu neotvaraju zadne dvere tuto poruchu mal uz aj pred tym ako skoro zhorel na Predstanicnom nam. to by ma zaujimalo kedy to chcu opravit.
Nieco z dnesnej vypravy (bez por., okolo obeda):
1: 7751+2,
14: 7104, 7106 (Dragan),
30: 3704,
37: 1015/2, 1701.
Vcera vecer (bp):
14: 7053
21: 1320 (?) ...mal meskanie 10 minut
Inak to vecer bolo rovnako meskave ako tesne po poludni a to neboli na cestach ziadne auta...
Este neico doplnim k prispevku #5343:
- popoludni niektore spoje na linke 83 premavali rovno po Saratovskej pre nezjazdnost ciest v useku Peknikova - Pri krizi
A k linkam doplnim este:
5: 7843-44, 7946-45
9: 7943-44
Este postreh zo vcera: okolo 18-tej boli na obratisko Nove Mesto odklanane elektricky 9 a 14.
Na krizovatke pred svetlami v odbocovacom pruhu smer Jurajov dvor, ako odbaca 85 doprava sa rozbil osobak a tvorili sa tam kolony aut az po odstavisko busov na Novom Meste.
Zazitky zo vcera pp.: Ako spravny dlhorocny zivy inventar divizie Autobusy :o) som aj vcera bola "nazivo" zmonitorovat, ako premavame-vysledok:som clovek pysny-na vsetkych nasich ludi, ktori ten neuveritelny chaos zvladali bravurne a bez ohrozenia zivotov ci majetku-som hrda na vsetkych nasich vodicov a vodicky A,E,T i chlapov v zimnej hotovosti!!! :o)
Takze-vcerajsia situacia u busov: okolo 15-tej bol vydany prikaz, nech sa vodici neorientuju grafikonom, vramci vyhlasenej vynimocnej situacie, nech si na konecnych spravia len nutnu prestavku 10-15 min. a obsluhuju dalej. V Petrzalke situacia kriticka, zastavky pod kasou samy lad. Bilancia: najtazsie sa dostavali stare ik-y a klbovym Karosam malo tendenciu odhadzovat vlek. Najhosie bolo s nechapavymi ludmi, ktori nevedia pochopit, ze ak sa smyka im, ten bus nie je na tom o nic lepsie a stali ako stlpy takmer na obrubniku...no coment! Pristavny most bol na neuverenie BEZ nejakej HAVARIE, slo sa v podstate plynule, len pomaly, 96-ky mali zdrzanie do 30 min. Zo zastavok sa najlepsie dostavali TAM-y a SOR-y. Ik 435 bol zlaty stred.
Vonku neskutocne nadherne a velmi ma to tesi, pretoze v zime mam rad presne taketo pocasie a v lete zase ked je od 32 st. vyssie.
Moje zazitky:
- 7823-24 odisiel na prazdno o 8:30 h. z Dubravky na linke 12, aby zmiernil svoje meskanie ale pp. som ju videl uz na 1
Kriticka situacia ( prva v tento den ) nastala v Dubravke od 10. h., kedy skutocne nebolo nic vidiet a vodici radsej s autobusmi ani neodchadzali z Pri krizi. Inac potom to bol asi tak ako asi na vacsine liniek.
- 7812-11 odisiel do vozovne z linky 12 o 12:20 h. z Dubravky, ( nepodarilo sa mi zistit nahradu
- 2515 o 10:30 h. odisiel z linky 83/1 do vozovne, po tom ako mal meskanie po prichode do Dubravky cca 70 minut, odvtedy som ho uz v Dubravke nevidel, asi ho nahradil popoludni 2929 alebo 2818
- 1911 odstaveny pre poruchu na zastavke Lafranconi o 14. h. v smere k PKO, ns linke 31 alebo 39
- 7751-52 odisiel do vozovne z linky 1/11 po 16. h., neskor ho nahradil ZV 7718
- 1013 ( tento autobus na linke 27/2 bol tym plnym busom, ktory bral ludi v smere do Dubravky ako ho videl TeBeCe a potom docasne vypadol pre poruchu
- 7915-16 som videl rano na linke 5/? ( o 10. h.), ale od vtedy som ho nevidel ( asi vypadol
- ZV na linke 504 na druhom odchode z Hlavn. stan. ( nejaky Ik. 435 so sikmymi pasmi vpredu, ale neviem ci islo o 1. alebo 4. kolonu ), neskor ho nahradil 1801
Zdrzanie jednotlivych liniek v tych najkritickejsich chvilach:
1: podla situacie od 20 - 80 minut
5: od 20 minut az 105 minut
12: od 5 - 40 minut
20: od 5 - 25 minut
22: od 5 - 15 minut
34: aj do 90 minut, moze byt aj vyssie
35: od 5 do 20 minut
83: aj do 90 minut, moze byt i viac
Okolo 17. h. dopravna nehoda autobusu 74 na Komarnanskej s autom ( RE )
Okolo 19:30 h. dopravna nehoda elektricky a policajneho vozidla na Botanickej ulici ( RE )
frenky
Jano>
- 7915-16 som videl rano na linke 5/? ( o 10. h.), ale od vtedy som ho nevidel ( asi vypadol)
bol na 5/2.