Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Len taka mala infoska 4209 stoji odstavena na F-ku v 4.DPA posledny tyzden, dva dni z otvorenym poklopom a potom sa asi niekto zlutoval a zavrel ho. Dnes som pocul take zlate drby na veduceho 4.DPA ze som sa skoro ustal. A este nieco 4207 tiez odstavena, ale 4809 v premavke a dnes na 93 v 100% stave.
Prec s I-435 to su crepy ja ich nemam rad, malo miesta na sedenie ked sedim som jak sardinka v konzerve. Mam rad Karosy741(aj ked skoro jediny) dufam ze aj mne sa daaka ujde ked budem zacinat v 4.DPA 😉 . 2812 no ked uz ju tak dali do kopi tak jej mohli uz aj domalovat ten cerveny pas na maske, to je sila ked ho komplet zgeneruju a taky detail tam uz nedaju.
Darro: A ani dlhe Karosy po GO nie su az take zle... Sak neboj, Petrzalka ich este vela dostane 🙂
Trosku sa do toho zapojim: Myslim si, ze hlavnym dovodom, preco Petrzalka nedostane z Ikarusov 435 uz nic je to, kolko ich je tam odstavenych. Keby sa hociakemu Petrzalskemu vozu stalo to, co 2812ke, neviem ci by ten voz uz niekedy vysiel z vozovne (hoci poistovna skodu na 2812 zaplatila). Staci sa len pozriet na 4802... Ikarusy 435 su vo vseobecnosti v najhorsom stave v Petrzalke, preto plne suhlasim so systemom preradovania vozov, aky tu je. Ked si nevedia opravit ani vozy, co tam maju, naco by mali dostat nove... - a to nie je len moj nazor...
Tu je dokaz ze aj do 4.DPA treba dalsie vozidla, 4819 dnes jazdila na linke c.92/2 a vecer po skonceni sluzby isla jazdit este na 94/1. SEM TREBA VOZI A NIE TAM KDE ICH MAJU TERAZ DOST!
Si: Aspon by mali v jednej vozovni nahradne dieli po kope a nemuseli by to zhanat z inych vozovni.
Darro (WAP): ono skor by bolo logickejsie do jednej DP napchat vsetky (v)rakosy, bez ohladu na to ci su po GO alebo plynove alebo proste vrakosy (a jasne ze bez ohladu na to ci su dlhe alebo kratke, vyhoda je zrejma hlavne pri plynakoch, kde by malo vyznam postavit v dotknutej vozovni plnicku), do druhej serble 4x5 (detto kratke aj dlhe), a do tretej asi TAMy so starymi ikarusmi 28x. no na do 3. DP by asi ostali SORy :-)) (tie su iba v kratkom prevedeni:-))
vyhody: koncentracia rovnakych vozidiel v jednej DP a tym padom staci aby nahradne diely pre tento typ vozidla vzdy drzala iba jedna DP, rovnako aj co sa tyka vybavenia na udrzbu a technickeho personalu. Nevyhody: rozny pocet vozidiel jednotlivych typov by neumoznil rovnomerne rozlozenie vozidiel medzi jednotlive vozovne, rovnako by bol problem pri obnove vozoveho parku, hlavne pri doplnani vyradenych vozidiel....
Si: Toto uz aj mna napadlo, ze v kazdej vozovni ine druhy vozov, napr.: 2.DPA-Karosy741CNG, 1.DPA-Ikarusy435, 4.DPA-TAMBUS272, IKARUS283, KAROSA741(GO).
Takze podla MaXa ta 2001 s najvacsou pravdepodobnostou robi ZV-HlSt, aj ked svorne nechapeme, preco prave 2. kolona. Bol na 74.
Darro (WAP): to je vecou pohladu, ja by som im radsej na 4tu kolonu podhodil serbel435 a (v)rakosy nechal na 2. DP. (a ono by to nebolo vprincipe ani od veci, nastahovat vsetky (v)rakosy do jednej prevadzky, serble do druhej a tak... malo by to vyhody hlavne pri udrzbe:-))
No jasne! To sa dalo cakat ze 1.DPA bude dostavat vsetky nove IKARUSY435 niekto si to zas pekne hore vybavil. A do 4.DPA len odpad nahadzat ako vzdy, tak to aj vyzeralo ked prisla 2207 ani stredove zrkadlo do vozu tam nenechali zmrdi!!! Vsetko pobrali a len rozbyte zrkadlo tam dali a male zrkadlo aby sa nepovedalo. Bodaj by im v 2.DPA vybuchol daaky CNGacik.
Na 93/1 prave jazdi ZV-4826 ale vlecie sa ako slimak, podstatne pomalsie ako chodia ine autobusy. Dnes na 59/3? 4306 DOLFY 🙂 aspon ze tak.
Vsetci, co ste sa pytali na schodzu: Kedze som podobne ako ostatni iba radovym clenom KPMHaRD, o schodzi zvacsa neviem o nic viac ako ostatni. Informacie by mal zverejnovat Miso Milata na klub.imhd.sk, v pripade otazok mu poslite mail (je uvedeny na tom webe) alebo mu zavolajte na 0908747383 🙂

Inak, aby sa stale nehovorilo, ze nejaku novinku na web pridavam, iba ked sa stane nieco zle, tak som chcel tentoraz pochvalit DPB, ze tu zimu ako-tak zvladol, ale teraz citam ako Frenky cestoval do skoly a uz ten dojem nemam... A to nehovorim, ze sa v noci pokazili 2 z troch T3-sneznych pluhov (8434 a na 8435ke odpadla radlica - tak sme to predcasne o tretej podoprete vyhybkovym zelezom odviezli do vozovne) 🙂
3629 uz beha po krasnanoch...

okolo 10.00 stala pri hribikoch v smere do mesta 7807+8 (12) a v opacnom smere stali policajti, gumokol, a feldisp...asi nehoda...

okolo 12.30 stala kolona elektriciek na botanickej/molecovej smer dubravka, dovod neznamy...
4823 stoji uz 2.hodiny na Vysehradskej a prave 8010 stoji pred nou.
4806 na 94 😞 😞 😞 😞 fnuk fnuk... chyba mi na 93/13. Eeeeeee 😞 DOLFY VRAT SA NAM SPAT!
Zabudol som, dnes poobede robila 2001 ZV na 59, asi to bol Igorov partak (info MaX, zarucene Igor). Divne, ze to nerobila 2011.
Andrej (Anndy008)

Andrej (Anndy008)

Color: no to je ta podla frenkyho "najpresnejsia a najspolahlivejsia" doprava (elektricky) cez zimu. Vid diskusiu a prispevok #12306 🙂. Vela ludi cakalo, tak DP vypravil viacej suprav :DDD. 🙂 🙂 😉
Boha, co je? Do mesta 2 jedenastky za sebou a z mesta dve sedmy... Btw. na 7 su 2 alebo viac K2(S).
Ja som zasa rano na zastavke pocul rozpravat jednu slecnu:

"Vcera som isla do Race a ten ***** nas vyhodil pri Vinohradoch zo slovami , ze on uz aj tak mal byt davno v Raci."

Ak je toto pravda tak potom mu odkazujem: Si ty ale jeden hnusny *****, ze toto spravis.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.