TeBeCe: Tie elektricky museli este niekde stat potom, ked tie jednotky sa nestihli ist otocit az do Dubravky, tak isto ako aj 7108 na 5 a tak neviem zistit poradie tohoto ZV
Este skor kym sa oddam do rise snov, tu je nieco z piatkovej reality:
- linka 83/6 vynechal prvy vyjazd z Dubravky o 7:40 h., neskor isiel ZV 4096 a napokon 2821*
- *2821 docasne vypadol na linke 83/6 okolo 14. h. bez nahrady, od 15:30 h. sa vratil
- 2812 o 18:12 h. odisiel do vozovne z linky 34/7 ( mal mat odchod z Dubr. o 18:03 h. ), neskor ho na poslednom kole nahradil ZV 2320, az do konca sluzby
- 7749-50 o 18:52 h. odisiel do vozovne z linky 12/6, neskor ho nahradil ZV 7706 a napokon 7727-28
- 7737-38 vypadol na linke 12/3 okolo 20. h., neskor ho nahradil ZV 7829 a napokon 7821-22
- 1018 vypadol na linke 20/4 po 21. h., neskor ho nahradil ZV 3604, asi az do konca sluzby
Vyprava podla poradia, s ktorou mi pomohol frenky a pridal aj maly bonbonik v podani linky 28:
1: 7741-42, 7767-68, 7793-94, 7787-88, 7748-47, 7739-40, 7807-08, 7761-62
5: - jedno z vozidiel robilo nahradu - 7941-42, 7931-32, 7915-16, 7923-24, 7933-34, 7953-54, 7929-30, 7909-10, 7935-36, 7917-18
M: ZV 7108/?? - nepodarilo sa mi urcit - pozri vyssie
12: 7819-20, 7799-7800, 7737-38, 7809-10, 7775-76, 7749-50
M: ZV 7706/6, ZV 7829/3, 7727-28/6, 7821-22/3
20: 1020, 1011, N 1019, 1018, 1016
M: ZV 3604/4
27: 1101, S 1062, VWr 1320, VWp 1407, VWv 1403
28: 3509
34: 2314, 2909, 2937, 2932, 2308, 2310, 2812
M: ZV 2320/7
35: 3525
83: 2825, 2940, 2515, 2514, 2811, 2821n, 2203, 2814, S N 2818, 2945, R 2809, 2810
M: ZV 4096/6
504: 1823
jedine co do Lamaca po 16:00 chodilo bola 37cka a mozno este 92ka.
Ale> okolo 16:30 bol na 37 nasadeny ik435, ktory stihol cca o 17:00 na zastavke OD Lamac smerom do mesta zachytit cestujuceho stojaceho na zastavke.Padom si minimalne rozbil usta. (info vodic z 1009)
Na posledne kolo isla 37/5.>1009 pri PKO jej odislo komplet osvetlenie.Vodic sa pokusal nahodit ho naspat, aj sa hrabal v poistkach, ale nic.Nakoniec asi po 5min. sa mu podarilo nahodit aspon stretavacie svetla a zadne cervene. Takto dokoncil kolo a odfrcal do vozovne.
A este daco z 37/5. > na zastavku OD Lamac vchadzal 20km/h cize velmo pomaly. Zacal jemne pribrzdovat, ale hodilo ho to do smyku a valil sa pramo na odstavenmu Daciu. Nakoniec riadenie strhol do cesty, co sa evidentne nepacilo jednej strsej pani, ktora zakrutila hlavou akoze "co robis ty vol".Pri vystupovani sa strepala pekne na zem...
Na http://www.sme.sk/clanok.asp?cl=773565 citujú dispečera Winklera úplne inak. Pravďácke nezmysly teda môžeme pokojne pripísať na konto niekomu, kto sa tvári ako novinár, ale ním nie je.
Na druhej strane, diskusia na Sme ukazuje, že dispečing DPB včerajšiu situáciu totálne nezvládol.
jano> ta nehoda bola niekde pri iuvente, lebo v KV elektricky v tom case jazdili...este o pol jedenastej som videl ist 7108 na Segnerovej smerom hore a na transparentoch mala "5 KARLOVA VES", asi sa este nejazdilo do dubravky...
o cca 11.50 isli do KV dve prazdne jednotky za sebou...obidve sa tocili v karlovej vsi, 7787+8 (1/4) mala hned o 11.56 vyjazd, a 7748+7 (1/?) som potom v meste videl ist ako dalsiu jednotku za nou...ci uz isli podla CP neviem, lebo nikde (okrem netu) aktualne nie su...
BTW... ja neviem, asi som mal stastie, ale siel som 20:30 z prace domov (Ruzinov-Dubravka) autobusmi a videl som jazdit minimalne 2 T6ky... A aspon 4 14Trky, sice pomalicky, ale aj s ludmi (alebo som mal halucinacie). (A busy chodili uplne krasne, az na 4minutove konstantne meskanie, heh...)
Urcite sa to nesnivalo. Precitaj si moj prispevok v Diskusnom fore... Krabusti pitomi!!! Hlavne ze Juracke elektricky jazdili. Pritom su to take iste serble! To o niecom svedci! KRABUST znamena: Krasnansy Buzerant S Tyristorom. A je to pravda! Bohuzial!!!
Včerajšia katastrofa: o pol ôsmej som prišiel na zastávku Černockého. Do 19.50 nešlo do mesta nič, do Rače len dve päťky krátko po sebe. Zavolal som na dispečing, povedali mi, že práve stiahli autobusy na náhradnú dopravu, ale nevedeli mi povedať, koľko a v akej trase či v akom intervale budú jazdiť. Vrátil som sa do práce po služobné auto. Vtedy som videl tie päťky stáť na Hečkovej. Auto som musel vysekať z ľadu a aspoň trochu rozmraziť sklá, čo mi zabralo asi štvrť hodinu. Na zastávke som zobral štyroch ľudí a doviezol ich na Biely kríž, kde sa práve pokúšali pohýňať električky. Pritom sme niekde pri vozovni stretávali prvý autobus. Za najbližších 5 minút sa električkám s mohutným ohňostrojom podarilo prejsť asi 100 m.
Večer som viezol návštevu do Petržalky. Pri ceste nazad som pri Blumentáli o cca 22.45 púšťal nejakú päťku, ktorá sa hrabala od Špitálskej (a za ňou tri kačice). Tam som sa dozvedel, že od šietej !!! sa snažia dostať do vozovne pokazenú súpravu (vraj práve bola niekde na Vazovovej, kde ju prekuplovávali). No hrôza. Zasa som zafungoval ako náhradná doprava (autobusy jazdili tuším až dva, električky, ktoré ma, kecajúceho pri Blumentáli, predbehli, vyhodili ľudí na Vinohradoch).
Dnes som si prečítal v Pravde (http://www.pravda.sk/dennik/2003/01/03/bratislava/66/article.87018.html), že podľa zmenového dispečera DPB J.Winklera električková doprava fungovala a v kopcovitých častiach okrem Kramárov, Koliby a Lamača problémy s dopravou neboli. Asi sa mi všetko, čo som sem napísal, len snívalo...
Na konci Karlovej Vsi havarovalo kratko pred 9. h. auto, ktore skoncilo v kolajisku, takze momentalne elektricky nepremavaju. ( RE )
Struktura vozidiel na linke 83 ako idu den po dni v sedle - koniec decembra:
2203 - nove
2204 - nove
2812
2804
2818 - nahradil niekdajsi 2807
2945
2938 - momentalne uz asi 2 tyzdne nepremava, vacsinou za neho chodi 2940
2814
2825 - nahradil niekdajsi 2803
2822 - asi 10 dni nepremava, vacsinou za neho ide 2939
2810
2811
2820
2515
2821
2819 - nahradil niekdajsi 2805
2514
2809
tieto vozidla sa striedaju pocas skolskeho harmonogramu aj na linke 34
skolsky harmonogram a struktura vozidiel na linkach 34/2, 34/5, 83/2 a 83/3 - tu plati specificka struktura:
2830, 2827, 2813, 2829, 2315
struktura vozidiel na linke 83 pocas spicky:
2304, 2404, 2403, 2909, 2926, 2401
Kockac: Raz nefungovali predne dvere (nechceli sa otvorit), potom sa zase nechceli zatvorit stredne. Islo o prvy voz.
COLOR: To podla mna nebola trasa Valasska - Koliba, ale Hodzovo nam. (asi 19.30) - Koliba (asi 19.50) - Hodzovo nam. (cca. 20.20) - Valasska (cca. neviem) - Hodzovo nam. (21.00) a koniec (vodic 3601 bol vrak v sluzbe uz 12 hodin a prestalo ho to bavit. Cely cas jazdil s cielom "50 KOLIBA"). Na vsetkych sa vykaslal, my sme cakali od 20.00 do 22.00 na nieco, co pojde na Kolibu a nic! 2016 som ani nevidel.
ad. dispecing - neviem, kde boli, ale ja som videl az jedneho dispecera a to v "epicentre problemov" - pod Novym mostom...
Chlapci sa nam ale zobudili trosku neskoro. Teraz beha tolko rozmrazoviek, ze mam dojem, ze je vonku viac vozov ako vecer. Ale neboli by to krabusti (nerad to slovo pouzivam, ale teraz sa to vyslovene hodi), keby na T6A5 nejazdili na JEDEN zberac (ako rozmrazovka!). Ak by sa aj vyhovarali, ze druhy primrzol, tak sa pytam, co robili, ze primrzol? To ich nenapadlo ked zacalo prsat zdvihnut oba zberace? A svoje urobili aj hyperexkluzivne elektricky ovladane polpantografy s extra jemnym dosadanim na trolej, ktore jaksi lad nerozbiju. Juracania aspon mohli so zberacom trieskat o trolej a rozbijat lad
Je mi z toho celeho nanic - my sa tu snazime prehovarat ludi, aby cestovali MHD a potom vidia, ako to "funguje" a vykaslu sa na to
dnes ako keby vsetky elektricky boli vonku prave isla dole karlovkou kolona elektriciek - 3 kacice a 7813+14 a smerom hore isli dve supravy....a stale nieco pocut....ohnostroj lepsi ako na silvestra
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Jano
Este skor kym sa oddam do rise snov, tu je nieco z piatkovej reality:
- linka 83/6 vynechal prvy vyjazd z Dubravky o 7:40 h., neskor isiel ZV 4096 a napokon 2821*
- *2821 docasne vypadol na linke 83/6 okolo 14. h. bez nahrady, od 15:30 h. sa vratil
- 2812 o 18:12 h. odisiel do vozovne z linky 34/7 ( mal mat odchod z Dubr. o 18:03 h. ), neskor ho na poslednom kole nahradil ZV 2320, az do konca sluzby
- 7749-50 o 18:52 h. odisiel do vozovne z linky 12/6, neskor ho nahradil ZV 7706 a napokon 7727-28
- 7737-38 vypadol na linke 12/3 okolo 20. h., neskor ho nahradil ZV 7829 a napokon 7821-22
- 1018 vypadol na linke 20/4 po 21. h., neskor ho nahradil ZV 3604, asi az do konca sluzby
Vyprava podla poradia, s ktorou mi pomohol frenky a pridal aj maly bonbonik v podani linky 28:
1: 7741-42, 7767-68, 7793-94, 7787-88, 7748-47, 7739-40, 7807-08, 7761-62
5: - jedno z vozidiel robilo nahradu - 7941-42, 7931-32, 7915-16, 7923-24, 7933-34, 7953-54, 7929-30, 7909-10, 7935-36, 7917-18
M: ZV 7108/?? - nepodarilo sa mi urcit - pozri vyssie
12: 7819-20, 7799-7800, 7737-38, 7809-10, 7775-76, 7749-50
M: ZV 7706/6, ZV 7829/3, 7727-28/6, 7821-22/3
20: 1020, 1011, N 1019, 1018, 1016
M: ZV 3604/4
27: 1101, S 1062, VWr 1320, VWp 1407, VWv 1403
28: 3509
34: 2314, 2909, 2937, 2932, 2308, 2310, 2812
M: ZV 2320/7
35: 3525
83: 2825, 2940, 2515, 2514, 2811, 2821n, 2203, 2814, S N 2818, 2945, R 2809, 2810
M: ZV 4096/6
504: 1823