Dalsie zaujimavosti:
- 2203 v rannej spicke na linke 83/9, v popoludnajsej spicke isiel 2944
- linka 34/8 prve kolo pp. spicky neisiel po 13:20 h., v druhom kole isiel 2208 avsak z Dubr. o 15:32 h. iba po Rac. myto, takze tretie ( posledne ) kolo po 16. h. opat neislo na tejto linke nic
- 2821 docasne odisiel do vozovne z linky 83/5 o 13:52 h., neskor ho nahradil ZV 2941
- 7817-18 docasne odisiel do vozovne z linky 12/5 o 14:38 h., okolo 16:30 h. sa vratil ( v case vypadku bez ZV )
- 7946-45 vypadol na linke 5/8 okolo 17. h., neskor ho nahradil ZV 7108 a napokon 7937-38
Vyprava podla poradia ( netradicne napr. o. i. 5/10 ci 34/6 ):
1: 7821-22, 7799-7800, 7813-14, 7765-66, 7795-96, 7769-70, 7777-78, 7793-94, S 7791-92, 7819-20, 7751-52
M: ZV 7703/1 a ZV 7827/3
5: 7933-34, 7941-42, 7953-54, 7931-32, 7951-52, 7725-26, 7921-22, 7946-45, 7947-48, 7923-24, S 7904-03, 7841-42, 7901-02, 7911-12, 7602-10
M: ZV 7108 a 7937-38/ oba 8
12: 7803-04, 7779-80, 7823-24, 7812-11, 7817-18, 7781-82, S 7759-60, 7748-47
20: 1016, 1009, N 1006, 1101, 1100
22: to iste co v stredu - 1701, 1008, 1011
27: 1012, S 1062, 1013, VW 1313, VWv 1213
34: 2940, 2315, 2825, 2515, 2830, 2818, S 2401, 2208n
35: to iste co v stredu - 3515, S 3508
83: 2812, 2813, 2829, 2822, 2821, 2820, 2939, 2811, S N 2203, 2304, 2204, 2926, 2403
M: ZV 2941/5, 2944/9
380: 1510
382: 1111
504: 1301
TeBeCe #4673: K tym elektrickam iba tolko, ze predpokladam, ze sa stalo asi hodinu ( cca 16:55 h. - 17:55 h. ) niekde v useku na nabrezi od Tunela po Safarikovo namestie v smere do mesta. Co bolo dovodom neviem, ale predpokladam, ze islo o poruchu na trolejovom vedeni ( iba moja domnienka ). Vydedukoval som si to z toho, ze do Dubravky nepremavali linky 1 a 12. Ako sa to odrazilo konkretnejsie?
- linka 1/1 ( 7821-22 ) do Dubravky uz neprisla a posledne kolo robil ZV 7703 ( o 19. h. konci na Hl. st. )
- linka 1/2 ( 7799-7800 ) nestihol prist ani do Dubravky ( automaticky ani z Dubr. o 18:38 h. ) bez nahrady
- linka 1/3 ( 7813-14 ) z Hl. stanice isiel ZV 7827 a potom aj z Dubravky o 18:49 h., avsak 7813-14 prisiel do Dubr. o 18:55 h. s ludmi a o 18:56 h. uz normalne bral ludi na stanicu
- ostatne uz podla grafikonu
- linka 12/7 ( 7759-60 ) vynechala posledny prijazd do Dubr. a bola poslana uz do vozovne
- linka 12/1 ( 7803-04 ) bola otocena asi uz v KV
- linka 12/2 ( 7779-80 ) do Dubr. aj s ludmi ( samozrejme uplne mimo poradia ), z Dubr. potom na prazdno
- linka 12/3 pdla grafikonu
- a ostatne 12 ( okrem 12/8 - 7748-47 - toho to nepostihlo ) isli v prehodenom poradi, znormalizovalo sa to az po 19:30 h.
No v poslednej dobe som zacal chodievat pravidelne linkou 82, teda busmi z prvej kolonie. Ale dovtedy som ani netusil, ake vrakosy (ne draky) tam jazdia. Sa priznam, ze ani raz som nesiel nejakou vrakosou, ktorej by isli otvorit vsetky dvere naraz. Vrchol bol (cislo si uz nepamatam) bus, ktory ma najprv nasral tym, ze zastavoval strednymi dverami pri oznacniku. Neskor bolo jasne, ze sa mu prve dvere neotvaraju vobec (vodic to tvrdil) a druhe a stredne len na polovicu, teda z kazdych dveri len jedna polovica. Fakt uchvatne. Inak v ostatnych vzy aspon jedna polovica dveri nejde otvorit. A to ake su to inak vraky nehovorim ani - proste clovek by sa bal nastupit, keby nemusel.
Urcite vam to nie je novinka , ale mne teda hej :(((.
Dolfy ma dovolenku, a mozno uz vobec nebude jazdit, chysta sa na dochodok ... ale uvidi sa ... mozno este bude jazdit, ale len za urcitych podmienok ... viac toho neviem, moj brat vie mozno viac, on sa s nim bavi (ked nieco zistim, tak ti to dam vediet)
ANDY: Ty trtko!!! Keby si vedel komu ten voz patri tak by si nenapisal taku blbost. To je Dolfyho voz a ten tu uz jazdi z 4.DPA na 43 ked si este nebol na svete. Ked to on nedovoli vypravcovi tak ten voz z garaze neodide. Tak si najprv zisti u ostatnych kto to je kym nezadres p....!
Okolo 14:20 na zastavke Culenova smer Safarikovo nam. pokazena 3617 , uz aj s dielnou (8275). Pred 14:30 pribudla este jedna dielna oproti cez cestu...(8249?). O 14:32 uz bus aj dielne fuc...
Darro> ja som s nim isiel predvcerom (myslim) na 21/7. a skoro som sa usulal!!! Na zastavke Milana Marecka omylom zaradil spiatocku tak sme cuvali asi 30 cm.
Z vypravy-stvrtok rano
58:3518
71:2411
96:4950?(1) bez (1) vodica, 4801(3), 4803(4), 4946(5)rano, 2400, 2936, 2410:), 2934
Porucha: 1803/97 odstaveny za dielnou pred zastavkou Ekonomicka univerzita smer Petrzalka 6:17
Este nieco malo zo vcera:
14:7103
50:3002 s nefunkcnou polovicou 2. dveri:(
58:3505
70:2143, 2139
76:3507(1)r., 3506(2)r.,pp. uz 3522,len s vadou prvych dveri , 3523(4)
85:4507(1) a J.Š.:),4201(2), 4948(3), 4930(5), 4940(6), 1917(9?)
96:4828(1), 2405, 2936
97:1803:)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Jano
- 2203 v rannej spicke na linke 83/9, v popoludnajsej spicke isiel 2944
- linka 34/8 prve kolo pp. spicky neisiel po 13:20 h., v druhom kole isiel 2208 avsak z Dubr. o 15:32 h. iba po Rac. myto, takze tretie ( posledne ) kolo po 16. h. opat neislo na tejto linke nic
- 2821 docasne odisiel do vozovne z linky 83/5 o 13:52 h., neskor ho nahradil ZV 2941
- 7817-18 docasne odisiel do vozovne z linky 12/5 o 14:38 h., okolo 16:30 h. sa vratil ( v case vypadku bez ZV )
- 7946-45 vypadol na linke 5/8 okolo 17. h., neskor ho nahradil ZV 7108 a napokon 7937-38
Vyprava podla poradia ( netradicne napr. o. i. 5/10 ci 34/6 ):
1: 7821-22, 7799-7800, 7813-14, 7765-66, 7795-96, 7769-70, 7777-78, 7793-94, S 7791-92, 7819-20, 7751-52
M: ZV 7703/1 a ZV 7827/3
5: 7933-34, 7941-42, 7953-54, 7931-32, 7951-52, 7725-26, 7921-22, 7946-45, 7947-48, 7923-24, S 7904-03, 7841-42, 7901-02, 7911-12, 7602-10
M: ZV 7108 a 7937-38/ oba 8
12: 7803-04, 7779-80, 7823-24, 7812-11, 7817-18, 7781-82, S 7759-60, 7748-47
20: 1016, 1009, N 1006, 1101, 1100
22: to iste co v stredu - 1701, 1008, 1011
27: 1012, S 1062, 1013, VW 1313, VWv 1213
34: 2940, 2315, 2825, 2515, 2830, 2818, S 2401, 2208n
35: to iste co v stredu - 3515, S 3508
83: 2812, 2813, 2829, 2822, 2821, 2820, 2939, 2811, S N 2203, 2304, 2204, 2926, 2403
M: ZV 2941/5, 2944/9
380: 1510
382: 1111
504: 1301