tak sa pozri v akom stave su klbove naftove karosy po GO ktore boli preradene z 2. DPA do petrzalky... tazko povedat ako by dopadli keby ostali na 2. DPA ale myslim zeby boli na tom aspon o trochu lepsie ako su v sucasnosti...
? aaale pochybujem on je dobrota sama o sebe. KLF uz som na dne furt mi ***u zo zalohy same slapatka na c.3. Zavidim ti tu slobodu... ? V pondelok pekne 10-hodinovka na slapatku z muskami ako makom medzi zubami... hmm uz sa tesim ?. Vcera striedac "Cesar" to hovado jazdi na K2 zavrety ked som ho spat striedal a vliezol do tej kabiny skoro ma ***lo tam bolo snad dobrych 50´C... ? na stanicu som to vydrzal potom som si to opat otvoril jak bufet a bolo dobre posledne kolo mi uz fakt slapalo na rozum... ?
? Tak malo? To som netusil uz som myslel ze ich je tam aspon 20 tych serblov "NOVYCH"... len vydrz po lete pride ich tam dalsich 41. ? Schavili plyn a teraz vsetko naftove sa ma pobrat za Dunaj preto ten humbuk ohladom TamBusov... dajaky papek povedal a vsetky TamBusy na 2.DPA, sice ma napadlo ze sa asi uvolnuje vozovna pre dalsie 485x ale aj tak to je divne. ? ? 4400 bola historia ktora tam mala aj dojazdit... ? Teraz ju dostane ujo Žmrdo a da dva tyzdne pojde do srotu...
Posledny voz po GO, ktory prisiel na Trnavku bola 1709 este niekedy minuly rok v lete, ci kedy. Takze "stale dajake vozidla po GO dostavaju o com to hovoris" sa nekona. A povedz mi este jednu vec. Co je podla teba dobry voz, ktore vozy z Trnavky, popripade z inej vozovne by si si predstavoval v Petrzalke? ?
Preco sa davaju I280 na celodennky? A preco nie? Ved to je autobus ako kazdy iny... a take ze 1.DPA to nerobi mi ani neskus natlacit do hlavy lebo zacnem revat od smiechu... kazdy den vidim na c.98 dajaky behajuci serbel z 1.DPA nehovorim ze rovno I280 ale nehnevaj sa za ten vyraz take sracky ako je I283 no dakujem pekne to je fakt ine ako I280... ? To iste by som urobil vsetky I280 do premavky nech to uz dojazdi a bude pokoj lebo potom tu nebudeme riesit taketo temy preco su tam stare a nie nove autobusy. ? AJ TAK TO NEZMENIME...
Ale prosim ta... nehovor mi ze niektora ina vozovna mala taky problem niekedy z vozmi ako mala 4.DPA. Malo kratkych vozov??? Kua ved tam stale dajake vozidla po GO dostavaju o com to hovoris??? Z Petrzalky tri zobrali a jeden dali a az do roka vykompenzovali to co pobrali a je to tak stale... a ked prislo rozhodnutie z hora ze sa nieco preradi do 4.DPA tak je to len dajaky humus a potom o 3 mesiace sa tu dajaky hormon vyburi ze ako tie vozidla vyzeraju ze ake su spinave a podobne a pritom take boli aj na 1.DPA. Sam som sa bol pozriet na tie vozidla postupne ale dajako udrziavane teda nevyzeraju... zadne dekle gitovane atd... ?
Mike: Heh... to je dobry heft... "vidia srobovak v katalogu Hornbach" keby to tak bolo tak v Petrzalke uz nejazdia autobusy, to o com pises ty maju na svedomi aj sami vodici lebo ***u na to ked vedia o dajakej poruche alebo povolenych dverach, rozthanych sedadlach a podobne...
Zo vcera:
- 7953-54 vypadla po 19:15 z linky 11/3 pre poruchu vozidla, pravdepodobne niekde pred vozovnou smerom do mesta, od vozovne ho hradil DZV 7116, neskor nahradil 7904-03 predtym na 9/3.
- myslim, ze 7937-38 vypadla o 19:49 (odchod do vozovne o 19:30) z linky 5/1 pre poruchu vozidla (nesli "fukare" na oboch voznoch), posledne kolo hradil ZV 7105
- 3/2 vypadla na posledne kolo pre poruchu pantografu, hradil ZV 7105
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
frenky
- 7953-54 vypadla po 19:15 z linky 11/3 pre poruchu vozidla, pravdepodobne niekde pred vozovnou smerom do mesta, od vozovne ho hradil DZV 7116, neskor nahradil 7904-03 predtym na 9/3.
- myslim, ze 7937-38 vypadla o 19:49 (odchod do vozovne o 19:30) z linky 5/1 pre poruchu vozidla (nesli "fukare" na oboch voznoch), posledne kolo hradil ZV 7105
- 3/2 vypadla na posledne kolo pre poruchu pantografu, hradil ZV 7105