Nevedel by mi niekto poradiť? Dnes mal nejaký mladý chlapec T6A5 ev. č. 7955-7956. Nevedel by mi niekto povedať, koľko má asi rokov? Lebo veľa mojich kolegov si myslelo, že to je 16-ročný sprejer za kokpytom električky. ☺ Vďaka za odpoveď.
4823-L68 myslim/4
4807-L68 myslím/3
4093-L88 o cca 19:20 išiel z Nového Mosta na Einsteinovú
4831-L93/10
2617-L83 o cca 19:21 smer Dubrávka/Prik Kríži
4811-L68/6
4955-L93/11
3621-L99/6
Vazeny viete co asi caka vodicov MHD namiesto klimatizacie ?
Rozdelenie zmeny tak ,ze 4 hodiny odjazdis potom bude 4 hodiny pauza a potom znova 4 hodiny jazdis. Super nie. Toto je klimatizacia dla DPB a.s. ? ? ☠
Ja som sa pokúsil nastúpiť dnes na Hroboňovej v smere do mesta, no ani len nespomalil a prefrčal okolo, čiže pristúpiť k predným dverám sa nie vždy dá. Pritom bol prázdny a mne sa ten smer práve hodil
Pred chvíľou som si už všimol na Švantnerovej ten oznam s integrovaným CP. ?
Bol som si ich obzrieť, ten v smere do Petržalky 14:14 h takmer vôbec nemeškal, vpredu sedel pracovník s reflexnou vestou, iní cestujúci tam tuším neboli. Zastavil na zastávke, no dvere neotvoril a pokračoval ďalej.
Ten 14:18 h zo Švantnerovej do DNV prišiel až 14:27 h. Chcel som ísť po Drobného (bez bicykla) a spýtať sa po ceste, že keď budem chcieť ísť bicyklom či si ho v tom prívese treba zamknúť, či budem musieť vždy nahlásiť kde vystupujem a tak...
Aj tento bol bez cestujúcich ak som si dobre všimol. Zastavil na zastávke, ja som pristúpil k stredným dverám, no šofér neotvoril ani jedny a odfrčal preč. ?
Keď niekto pôjdete tým cyklobusom (aj s bicyklom), napíšte sem prosím svoje postrehy z cesty. Hm, to neustále ručné otváranie (odomykanie) a zatváranie cykloprívesu keď bude o to väčší záujem musí byť hrozne nepraktické. ?
Pred chvilou (10:14) prefrcala Sorka s privesom okolo zastavky Drobneho. Tato linka je na znamenie alebo musim stat na zastavke s byciklom? No dnes toho asi vela nepoberie...
Oki, thanks
Re #45023 Darro: Len pre statistov (ako som napr. ja ? ) doplnim, ze islo o linku 8/2 a elektricka sa neskor na linku vratila ☺
Z piatka:
- 7725-26 o 6.41 h. odisiel do vozovne z linky 5/10, neskor ho nahradil 7943-44
- ZV 7107 po 7. h. na linke 5/5, neskor ho nahradil 7947-48
- ZV 2019 minimalne po 7.15 h. (posledne dve kola) v rannej spicke (mozno i celu rannu) na linke 34/7, popoludni ho nahradil 2829
- 7755-56 o 8.02 h. odisiel do vozovne z linky 1/10 (popoludni uz bol na linke 9/9), neskor ho nahradil ZV 7715 a napokon 7785-86
- 2514 okolo 9.20 h. vypadol na linke 83/12, az do konca sluzby bez nahrady
- 2814 v rannej spicke bol na linke 83/10, popoludni ho nahradil 2616
- 2606 cca o 15.42 h. na Lamacskej ceste pred krizovatkou s Vojenskou nemocnicou (smer mesto) do autobusu linky 34/5, zozadu narazil autobus linky 37/1-1703 a do neho nasledne kamion. Linku 34/5 neskor nahradil ZV 2705 a napokon 2814
- 7071 popoludni docasne vypadol na linke 3/3 pre poruchu vozidla, neskor ho nahradil ZV 7107
- 7949-50 po 17. h. vypadol na linke 5/8, neskor ho naheradil ZV 7103 a napokon 7941-42
- 2630 o 19.08 h. docasne odisiel na plnicku z linky 34/4, nahradil ho ZV 2511
- 7785-86 okolo 19.30 h. vypadol na linke 1/10, neskor ho nahradil ZV 7715 a napokon 7779-80
- 1812 okolo 20.30 h. vypadol na linke 24/7, neskor ho aj na linke 26/7 nahradil ZV 2511 (viac neviem)
- 7943-44 o 21.48 h. vypadol na linke 5/10 od zastavky Americke nam. (smer Raca), pre znecistenie interieru prveho vozidla supravy (priestor druhych dveri) od dievcata, ktore bolo pod vplyvom alkoholu a inych omamnych latok. Smutny je fakt, ze sa jednalo o max. 16-rocne dievca ?
Johny D
Re #45023 Darro: Len pre statistov (ako som napr. ja ? ) doplnim, ze islo o linku 8/2 a elektricka sa neskor na linku vratila ☺
Z piatka:
- 7725-26 o 6.41 h. odisiel do vozovne z linky 5/10, neskor ho nahradil 7943-44
- ZV 7107 po 7. h. na linke 5/5, neskor ho nahradil 7947-48
- ZV 2019 minimalne po 7.15 h. (posledne dve kola) v rannej spicke (mozno i celu rannu) na linke 34/7, popoludni ho nahradil 2829
- 7755-56 o 8.02 h. odisiel do vozovne z linky 1/10 (popoludni uz bol na linke 9/9), neskor ho nahradil ZV 7715 a napokon 7785-86
- 2514 okolo 9.20 h. vypadol na linke 83/12, az do konca sluzby bez nahrady
- 2814 v rannej spicke bol na linke 83/10, popoludni ho nahradil 2616
- 2606 cca o 15.42 h. na Lamacskej ceste pred krizovatkou s Vojenskou nemocnicou (smer mesto) do autobusu linky 34/5, zozadu narazil autobus linky 37/1-1703 a do neho nasledne kamion. Linku 34/5 neskor nahradil ZV 2705 a napokon 2814
- 7071 popoludni docasne vypadol na linke 3/3 pre poruchu vozidla, neskor ho nahradil ZV 7107
- 7949-50 po 17. h. vypadol na linke 5/8, neskor ho naheradil ZV 7103 a napokon 7941-42
- 2630 o 19.08 h. docasne odisiel na plnicku z linky 34/4, nahradil ho ZV 2511
- 7785-86 okolo 19.30 h. vypadol na linke 1/10, neskor ho nahradil ZV 7715 a napokon 7779-80
- 1812 okolo 20.30 h. vypadol na linke 24/7, neskor ho aj na linke 26/7 nahradil ZV 2511 (viac neviem)
- 7943-44 o 21.48 h. vypadol na linke 5/10 od zastavky Americke nam. (smer Raca), pre znecistenie interieru prveho vozidla supravy (priestor druhych dveri) od dievcata, ktore bolo pod vplyvom alkoholu a inych omamnych latok. Smutny je fakt, ze sa jednalo o max. 16-rocne dievca ?
Vyprava podla poradia:
1: 7795-96, 7799-7800, 7748-47, 7812-11, 7809-10, 7759-60, 7741-42, 7775-76, 7745-46, 7755-56
? M: ZV 7715 dvakrat /10, 7785-86, 7779-80/oba 10
5: 7911-12, 7951-52, 7839-40, 7917-18, 7947-48n, 7929-30, 7919-20, 7949-50, 7927-28, 7725-26, 7913-14, 7843-44
? M: ZV 7107/5; ZV 7103 a 7941-42/oba 8; 7943-44/10
12: 7797-98, 7753-54, 7813-14, 7723-24, 7815-16, 7757-58
20: 1704, 1705, 1011, 1017, 1016, 1009, 1812
22: 1032, 1023, 1101, 1010, 1013, 1009
23: 3189, S 3501; R 3507; P 3619; 1812
26: 1812
? M: ZV 2511
34: 2823, 2827, 2812, 2630, 2606, S 2401, 2829, 2816
? M: ZV 2019/7; ZV 2511/1; ZV 2705 a 2814/oba 5
83: 2810, 2826, 2813, 2323, 2811, 2818, 2822, S N 2825, 2306, 2814, 2320, R 2514
? M: 2616/10
730/Pri krizi: 2511
380: 1303
382: 1111
Nocne linky:
tusim 402: 1301
501: 2817
502: 2707
503: 3705
504: 1405
505: 1021
506: 4845, 4809
507: 2825, 4830
508: 1018
509: 1007
510: 4814
511: 3607
512: 2607
513: 3612
514: 2012
515: 4825
518: 3510