Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Kĺbové 88 aj dnes, takže to Flórou zrejme nebolo.
Na druhú stranu na 80tke dnes najmenej dva SORy. ?
Reply on: BMko #44060:
chudáčik, ty terza musíš trpieť... ? ?

Re #44076 frenky: prečo by nemohol posledné kolo urobiť už aj na predné dvere... Už keď tam bol a vzhľadom na neskorú nočnú hodinu, by som aj ja ho poslal dojazdiť... ?
Reply on: Darro #44077:
Taky vykoseny postarsi pan s dlhymi zadnymi vlasmi.. ?
Reply on: frenky #44076:
Zakon schvalnosti... neposlal ho hned a potom sa mu to tam nahromadilo hihi...
Reply on: frenky #44076:
hehehehehe ? tak toto je lepsie nez v kocurkove... ja len nechapem co za dispecera tam sedelo ked kazal jazdit s tov pokazenou 1705... a este sa rypat v poistkach??? no ani by ma nehlo! Pekny zmätok, za tento super vykon dispecera by som mu udelil medailu debility... ?
Moja včerajšia cesta do a z Petržalky. Je to trochu dlhšie, ale stojí za to.
Išli sme s Yzermanom a Gypistom spod Nového mosta do TESCA, tak fajn, počkali sme si na 91/5. voz 1705.
Naposledy, ked som cestoval s Gypistom v plyňáku tak nás vysadil pre pokazený alternátor a dvere. ☺
Takže Gypista nesklamal a tentoraz sa 1705 prestali otvárať 2. a 3. dvere už na Auparku. ?
Fajn, do TESCA sme prišli. Ideme pod Nový most. Príde 1622 (91/6.) Stojíme pod mostom, Gypista odchádza 37 preč. O 22:13 prichádza 28/3. 3502. O 22:15 prichádza na moje a Yzermanovo veľké prekvapenie z Čunova 1705. (Ja som predpokladal, že odíde z Čunova do vozovne) Pozeráme, 2. a 3. dvere sa mu stále neotvárajú. Vodič ide na dispečing pravdepdobne zahlásiť, že ide do vozovne skrz pokazené dvere. Dispečer ho ale vracia pravdepodobne s tým, že to jedno kolo už má dokončiť. Tak vodič ide za vodičom dovtedy opravovanej 1702 (91/2), ten mu asi navrhol, že sa na to pozrie. Začali sa hrabať v poistkovej srkini.
Medzitým je 22:22 a 3502 začína štartovať. Na naše veľké pobavenie sa mu to nedarí. O pár minút to vodič vzdáva a ležérnym krokom ide na dispečing.
Medzitým 1705 naštartovala a prichádza na nástupisko. Ešte viac sme sa s Yzermanom pobavili, keď sme zbadali, že sa mu už neotvárajú ani jedny dvere, asi skrz zásah do poistiek. ? Fajn, zatrúbi, potiahne s vozom až pred dispečing. Podarí sa mu vyslobodiť a ide za dispečerom. Ten ho posiela do vozovne.
Nastala zaujímavá situácia: Pod mostom ZV 4828 a 2 pokazené vozy.
Medzitým sa hľadá vodič 4828. Po pár minútach ho dispečer nájde v búde, kde inde že?? ?
Naraz sa (z mne neznámych a doteraz neobjasnených príčin) vracia 1705. Asi sa mu tie dvere predsalen podarilo rozchodiť. Zastavuje pri dispečingu a voz zomiera. Nedarí sa mu to natočiť, takže 88 nedokáže odisť spod mosta.
Pod most prichádza ZV 1006, ktorý hradil 1702.
A nám prichádza ZV 4828 na 28/3. Odchádzame spod mosta o 22:39 na -16. ?
Či a ako odišla tá 88 netuším, ale bol tam dosť veľký bordel. ?
Reply on: igi151 #44074:
trochu nizsie to je napisane... o 19.30 som ho videl stat na Hl.st. Kedze slo o zv, odhadujem ze minimalne jeden odchod z Kuklovskej uz odsluzil, takze minimalne od siedmej tam isto behal...
Reply on: Tester #44070:
a od kolkej ja som ho nevidel
Nieco z nedele:
- 2819 od 14.06 h. vypadol na linke 83/3 pre poruchu vozidla (odstaveny na konecnej Pri krizi), neskor ho nahradil ZV 2602 a napokon 2828
- 7745-46 okolo 15.45 h. (jazda vynechana od 16.11 h.) vypadol na linke 12/9 pravdepodobne pre poskodenie interieru, alebo nieco podobne (udalost sa vysetrovala na konecnej Pri krizi do 16.40 h.), neskor ho nahradil ZV 7717 a napokon 7748-47
- 7781-82 okolo 18. h. docasne vypadol niekde v Dubravke smer konecna Pri krizi na linke 12/8 (do Dubravky prisiel o 18.15 h. naprazdno s otvorenymi dverami), o 18.23 h. sa uz normalne napojil na linku 1
- 7767-68 okolo 19. h. vypadol na linke 1/1, neskor ho nahradil ZV 7715 a napokon 7769-70

Podla poradia:
1 a 12: 7767-68, 7785-86, 7801-02, 7799-7800, 7727-28, 7833-34, 7787-88, 7781-82, 7745-46, 7805-06
? M: ZV 7717 a 7748-47/oba 9; ZV 7715 a 7769-70 - oba len linka 1/1
5: 7951-52, 7909-10, 7901-02, 7839-40, 7917-18, 7933-34, 7953-54, 7955-56
20: 1032, 1012, 1010, 1707, 1321
23: 3507, 1321
26: 1321
83: 2800, 2617, 2819, 2816, 2826, 2823, 2814, VN 2811, 2812, 2820
? M: ZV 2602 a 2828/oba 3
504: 1512
Reply on: MARAD #44071:
eh fakt... sviatok... uz mi sibe z prace a skoly ?
Reply on: Tester #44070:
Vzhľadom k tomu, že Flora už dnes skončila, nemusíš čakať do budúceho týždňa. Stačí sa pozieť zajtra. ?
Reply on: igi151 #44069:
na L32 aj 4828 ako ZV ?...

Pred zastavkou Markova, smer Antolska, skapala asi nieco po tretej 3623 na L99. Opravovala ju dielnicka 8324, asi daco s motorom. Dalsich par odchodov hradenych ZV4828 (kolky to luxus ❤ ).
O 19.30 na Hl.st. opat stretnute ZV4828 cakajuce na dalsi odchod L32. Ak na L32 nevypravili viac jak tie 3 vozidla, ktore sem napisal igi151, tak vypadnut musela bud 3626 alebo 3709 (osobne tipujem to prve ?).

Na L88 dnes cisto klbaky, niektore s Flora tabulkou, niektore uz nie... Som zvedavy co vypravia o tyzden ?.
dnesne vypravenie(poobede)na linky:
33:3706,3700
32:3619,3626,3709
43:3624 ? ? ?
Sobota, 29.4.2006
28 3509,3617,3603
29 3637,3622
- 3617 vypadol okolo 16:45 z linky 28/2, nahradil ho ZV 3628
- 3603 vypadol okolo 19:15 z linky 28/3, nahradil ho ZV 3628

Nedeľa, 30.4.2006
28 3630,3628,3502
29 3637,3612
Reply on: BMko #44060:
Hehe ""Dobry den pan ...... (ved my vieme kto) prosim vas ukazete mi akou rychlostou jazdi BMko a ake casi? Viete som taky maly trtko a nechce sa mi verit co mi napisal na iMHD chapete ma ze?"" Hehehe... tak taky kreten som este neni... ? ked hovoris ze ti to tak ide a NEPORUSUJES vedome ziadny predpis D1/1 tak ok. ?
Reply on: flektor #44064:
Ale ved BMko pisal o linkach 5 a 11. Ja viem, ze 13 je kolotoc a teda je to neporovnatelne s 5 a 11, ja som reagoval na to, co pisal BMko. ?
Reply on: flektor #44064:
P.S. Iba male vyhrady, inak jazdi naozaj dobre.
Reply on: frenky #44063:
Obaja zabudate na to, ze L5 robi vacsinou iba jedno kolo v spicke. Takze je to neporovnatelne s L13, ktora kruzi po meste ako kolotoc. tak skus nemeskat a dodrzanim rychlosti.

Co sa tyka BMkovho stylu jazdy, mam k nemu par vyhrad.
Reply on: flektor #44061:
No neviem, neviem, ja som s BMkom zoparkrat mal tu cest na L5 a nikdy sme do Dubravky nemeskali viac ako spominane 4 minuty. Takze ja by som mu aj tych 70% veril. Aj ked uznavam, na prvy pohlad sa to zda prehnane, ale kto nepozna BMkov styl jazdy neuveri. ?
Reply on: BMko #44056:
Na linke 8, 9, 14 vznika strata 2 minuty v useku Salezianov, kde ako vies je 10 km/h. Ak ti praje stastie, tak pri tej rychlosti stihas svetla, inak cestujuci dalsim minutovym cakanim znacne znervoznia. Na krizovatke Legionarska-Krizna tieto linky stihaju svetla len ak nikto nenastupuje na Trnavskom. Ak dodrzis rychlost na vyhybkach a na krizeni, tak linka 9 a 14 nestiha svetla pri Avione. Cez centrum sa to da, samozrejme pokial ti nikto nevybehne (chodec alebo auto).

Zaujimava je linka 8. Pri dodrzani rychlosti na vyhybke a v obluku za Florianskym namestim uz nestihas svetla pri Rozhlase. Strata. Pokial dodrzis 20 km/h smerom na Zilinsku, tak na dalsich svetlach stojis. Kedze 20 km/h plati az po Kooperativu, tak nestihas ani tieto svetla na Predstanicnom namesti. Zarucujem stratu 5-8 minut, takze zo stanice uz odchadzas s meskanim.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.