Zo stredy:
- ZV 2818 po 8. h. az do konca rannej zmeny na linke 83/8, popoludni ho nahradil 2811 (povodne mal byt 2814)
- linka 34/3 o 10.54 h. vynechala prichod do Dubravky i nasledny odchod, co ho neskor nahradilo neviem, ale co Tester videl ZV 2137 na 34 pred 15. h., to sa tykalo prave linky 34/3, neskor ho nahradil 2621
- 7921-22 pocas dna vypadol na linke 5/4, neskor ho nahradil 7953-54
- 2826 popoludni vypadol na linke 83/6, neskor ho nahradil ZV 2818 a napokon 2812
- 7817-18 okolo 14. h. docasne vypadol na linke 1/7, neskor ho nahradil ZV 7829
- 2305 po 15. h. docasne vypadol na linke 83/9, neskor ho nahradil ZV 2137
- 7785-86 po 15. h. vypadol na linke 1/5, neskor ho nahradil ZV 7706 a napokon 7801-02
- ZV 3187 po 15.30 h. na linke 23/4, neskor ho nahradil 3629
- 2630 o 17.20 h. docasne odisiel na plnicku z linky 34/2, nahradil ho ZV 2137
- 3604 okolo 17.20 h. vypadol na linke 29/2, neskor ho nahradil ZV 2818 ?
Dnes 1024 na L37 o 15.43 postupne videna pri Auparku, Inchebe, Sade J. Krala i Saf. nam... ? Vodic zjavne navyknuty na L91/191 omylom zo zvyku odbocil na Novy most a rychlejsia otocka ho uz nenapadla (pritom pred zastavkou Dvory sa to da nadherne otocit cez Einsteinovu). Meskanie na konecnej v Zahorskej teda cca 20 minut. ?
Hlavne, aby sme jazdili. ? Ale ja som toho vodica vzdy bral ako nervaka, ktory nevie jazdit. No, asi to budem musiet prehodnotit. ☺
Re #43940 TeBeCe: Vlky pokradli. ? Ostatne ma vodic u seba v kabine. ?
4090 rano opat na L95 (ci mala ZV tabulku som si nevsimol)
13.53 (Hodzovo nam., smer sav) - prazdna 2322 sa napojila na L83
13.55 (Nam. 1. maja) - vykapate nejake ZV 66xx
14.30 - ZV4218 parkujuce pod Starym mostom, predtym hradilo L88.
14.55 (Kooperativa, smer Racko) - ZV2137 na L34
15.08 (STU) - videna spominana 7718 na L13. (7102 je uz opat v premavke, zeby tentoraz 7120?)
15.50 (Polus) - ZV7829 na L1 smer ZST Nove mesto, o chvilu na to naprazdno smerujuce asi na Hl.st.
nuz a o 14.40 doslo na AS MN k malemu zdrzaniu, vodic 6232 na L206 si zabudol prehodit trolejovu vyhybku a vsimol si to az na krizovatke ?, kde potom narychlo prehadzoval palice.
Mego, voz 6207 jazdieva iba nočák 516, ak ho mám ja alebo Bigmac. V dennej premávke sa objavuje sporadicky, zvlášť ak nemajú bežné vozy alebo keď si ho s Marečkom požičiame, aby poznal Bratislavu aj počas dennej doby. Stále jazdí ako hodinky, len by potreboval trošku ošetriť skelet a vonkajší plášť.
Ale nechcime príliš veľa, aby neskončil ako 1923-ka. Aj o ňu bol prejavený záujem, nájdený spôsob ako ju oživiť, ale podaktorí páni z Kráľovstva Gumokolov na Bojnickej sa zaťali a urýchlene ju rozobrali a odpratali do šrotu. Nápadne mi to pripomína konanie ľudí na železnici po roku 1975, kde stáli na odstavných koľajách pary, či iné vzácnosti v podobe náraďových či vrchárskych vozňov prestavaných z kráľovských salónov a špeciálov. Kým si hnili, bolo dobre. Keď sa ich chcel niekto ujať a nedajbože ich zrekonštruovať a jazdiť s nimi - na druhý deň vidali rušiaci výnos u už sa veselo krájalo autogénom...
Nech žijú tí hlupáci z radov päťdesiatnikov, odchovaní minulým režimom, s klapkami na očiach a kanálovým deklom na mozgovom centre, ktorí pre svoje pohodlie, zaslepenosť, nenásytnosť a neochotu zniesť čo i len malé riziko radšej v tichosti povolia likvidáciu aj toho mála, čo nám z histórie, a nielen dopravy, na Slovensku zostalo. ?
PePa
Ale nechcime príliš veľa, aby neskončil ako 1923-ka. Aj o ňu bol prejavený záujem, nájdený spôsob ako ju oživiť, ale podaktorí páni z Kráľovstva Gumokolov na Bojnickej sa zaťali a urýchlene ju rozobrali a odpratali do šrotu. Nápadne mi to pripomína konanie ľudí na železnici po roku 1975, kde stáli na odstavných koľajách pary, či iné vzácnosti v podobe náraďových či vrchárskych vozňov prestavaných z kráľovských salónov a špeciálov. Kým si hnili, bolo dobre. Keď sa ich chcel niekto ujať a nedajbože ich zrekonštruovať a jazdiť s nimi - na druhý deň vidali rušiaci výnos u už sa veselo krájalo autogénom...
Nech žijú tí hlupáci z radov päťdesiatnikov, odchovaní minulým režimom, s klapkami na očiach a kanálovým deklom na mozgovom centre, ktorí pre svoje pohodlie, zaslepenosť, nenásytnosť a neochotu zniesť čo i len malé riziko radšej v tichosti povolia likvidáciu aj toho mála, čo nám z histórie, a nielen dopravy, na Slovensku zostalo. ?